8 برنامه برتر اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده (با لینک دانلود)

اگر نگران گم شدن و یا به سرقت رفتن گوشی اندرویدی خود هستید، توصیه می‌کنیم تا از برنامه‌های زیر استفاده کنید تا در حداقل زمان ممکن، دستگاه خودتان را پیدا کنید.

Android Device Manager

یکی از مزیت‌های عمده این برنامه ساخت و پشتیبانی آن توسط گوگل است. با استفاده از این برنامه می‌توانید محل گوشی خود را دقیقا روی نقشه پیدا کنید، گوشی خود را از راه دور قفل نموده یا کلیه اطلاعات آن را پاک کنید و با داشتن تنها یک حساب کاربری گوگل چندین گوشی و تبلت را مدیریت کنید. اگر به دنبال یک برنامه ضد سرقت خوب بدون قابلیت‌های اضافی و کم استفاده هستید،‌ این برنامه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

1Download az Iranapps

Anti Theft Alarm

این برنامه بنا را بیشتر بر پیشگیری گذاشته تا درمان! شما با Anti Theft Alarm میتوانید از وقوع سرقت جلوگیری کنید به این ترتیب که آژیری را برای گوشی خود فعال می‌کنید که هر موقع گوشی‌تان تکان خورد به صدا دربیاید. این برنامه برای مواقعی که در جمع هستید و مثلا گوشی خود را برای شارژ در جایی رها می‌کنید، کاربرد زیادی دارد. قابلیت ضد سرقت آن را هم که کنار بگذاریم برای مواقعی که نمی‌خواهید مثلا بچه‌ها به گوشی‌تان دست بزنند، باز هم می‌توانید از آن استفاده کنید. چون برای برنامه فرقی نمی‌کند که چه کسی دست به گوشی می‌زند، به محض تکان خوردن گوشی آژیر به صدا در می‌آید. البته آژیرهای برنامه فقط محدود به تکان خوردن نیستند، یعنی تنها شرط به صدا در آمدن آژیر تکان خوردن گوشی نیست. شما می‌توانید به میل خود این آژیر را برای موارد دیگری همچون قطع اتصال شارژر گوشی از پریز برق نیز فعال کنید. ضمنا برنامه می‌تواند گوشی یا تبلت شما را با یک قفل ترسیمی یا قفل پین کدی قفل کند.

2Download az Iranapps

avast! Anti Theft

برخی از شرکت‌های سازنده آنتی‌ویروس همچون آواست تصمیم گرفته‌اند که قابلیت ضد سرقت آنتی‌ویروس خود را به صورت یک برنامه جداگانه نیز ارائه دهند. avast! Anti Theft در واقع قابلیت ضد سرقت آنتی‌ویروس آواست است که به صورت یک برنامه جداگانه ارائه شده است. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید از قابلیت‌های ضد سرقت آنتی‌ویروس آواست همچون موقعیت‌یابی گوشی، به صدا در آوردن آژیر، قفل کردن گوشی و پاک کردن اطلاعات آن از راه دور استفاده کنید. همچنین برنامه قابلیت مخفی کردن خود در لیست برنامه‌ها و اعلان‌دهی در صورت تعویض سیم کارت گوشی را نیز داراست. در صورت استفاده از نسخه ممتاز برنامه می‌توانید از قابلیت‌های ویژه آن نیز برخوردار شوید. 3Download az Iranapps

Cerberus

یکی از شناخته شده‌ترین برنامه‌های ضد سرقت که با انواع و اقسام امکانات خود می‌تواند به شما در یافتن گوشی یا تبلت گم شده‌تان کمک کند. شما علاوه بر استفاده از امکانات معمولی همچون موقعیت‌یابی گوشی روی نقشه، قفل کردن یا پاک کردن اطلاعات موجود در آن از راه دور و مخفی کردن برنامه از کشوی برنامه‌ها می‌توانید از لیست تماس‌های گرفته شده با گوشی‌تان بعد از گم شدنش نیز اطلاع پیدا کنید. به محض اینکه شما به صورت آنلاین شروع به جستجو برای یافتن گوشی خود می‌کنید، برنامه نیز به صورت خودکار جی‌پی‌اس گوشی شما را فعال می‌کند تا این کار به راحتی صورت گیرد.

4Download az Iranapps

(Find My Phone (Android Wear

اگر شما هم از ساعت‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید، می‌توانید این برنامه را در ساعت خود نصب نموده و از آن برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده‌تان استفاده کنید. از آنجایی که این برنامه عملا با دو دستگاه (گوشی و ساعت هوشمند) کار می‌کند، طرز کار آن با برنامه‌های دیگر اندکی متفاوت است، بدین شکل که اگر فاصله گوشی شما تا ساعت هوشمندتان از حد خاصی تجاوز نماید، ساعت با اعلانات خود سریعا شما را از این موضوع مطلع خواهد کرد. از جمله قابلیت‌های برنامه می‌توان به درآوردن صدای زنگ گوشی از راه دور با استفاده از ساعت اشاره کرد. اگر نسخه پولی برنامه را خریداری نمایید، می‌توانید حتی چراغ LED گوشی را نیز با استفاده از ساعت هوشمندتان از راه دور خاموش و روشن کنید.

5Download az Iranapps

Prey Anti Theft

برنامه خوبی که تا چند سال پیش جزء بهترین برنامه‌ها در حوزه خود بود. هر چند این برنامه تا حدودی افت داشته ولی هنوز هم جزء برنامه‌های خوب برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده به حساب می‌آید. برنامه از قابلیت‌های استانداردی همچون موقعیت‌یابی گوشی، قفل کردن گوشی از راه دور و وادار کردن آن به آژیر کشیدن برخوردار است. همچنین شما می‌توانید از یکی از منوهای برنامه مانع حذف شدن (آنینستال) غیرمجاز آن شوید. در صورت خرید نسخه پولی نیز می‌توانید تعداد نامحدودی گوشی را از راه دور مدیریت کنید و همچنین اقدام به ارسال گزارش‌های رمزگذاری شده (انکریپت شده) نمایید.

6Download az Iranapps

SeekDroid: Find My Phone

یکی از بهترین برنامه‌ها برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده خود که امکانات مختلفی را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما می‌گذارد. از جمله این امکانات می‌توان به موقعیت‌یابی گوشی، قفل کردن یا پاک کردن کلیه اطلاعات گوشی از راه دور، موقعیت‌یابی گوشی از طریق پیامک و دریافت تماس‌های گرفته شده با گوشی بعد از گم یا سرقت شدن آن اشاره کرد. البته نسخه پولی این برنامه نیز ارایه شده است که دارای دو قابلیت اضافی است: یکی مدیریت چندین گوشی از راه دور و دیگری قابلیت “موقعیت یابی قدم به قدم” که می‌تواند گام به گام شما را در رسیدن به گوشی‌تان راهنمایی کند.

7Download az Iranapps

Where’s My Droid

یکی از بهترین برنامه‌ها برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده با طراحی کمینه (مینیمالیست). نسخه رایگان برنامه دارای امکاناتی همچون موقعیت‌یابی گوشی، امکان پخش آژیر از راه دور، امکان موقعیت‌یابی با استفاده از جی‌پی‌اس حتی اگر شارژ باطری گوشی زیاد نباشد و برخی امکانات مدیریتی دیگر است. همچنین برنامه از دو لیست سیاه و سفید نیز استفاده می‌کند که در واقع در بر دارنده اطلاعات افرادی است که اجازه فعال کردن برنامه از طریق پیامک را دارا هستند (لیست سفید) یا نیستند (لیست سیاه). نسخه پولی برنامه علاوه بر امکانات فوق از امکانات دیگری همچون امکان قفل یا پاک کردن اطلاعات گوشی از راه دور، امکان مخفی کردن آیکن برنامه در لیست برنامه‌ها و امکان استفاده از تلفن ثابت برای فعال کردن برنامه برخوردار است.

8Download az Iranapps

11 در مورد “8 برنامه برتر اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده (با لینک دانلود)”

  1. با سلام سارق اولین کاری که انجام می دهد گوشی را فلش می‌زند یعنی فاتحه تمام برنامه ها خونده میشه عملا کل این برنامه ها بی فایده می شود فقط از طریق مخابرات آن هم با استفاده از سریال گوشی شاید بتوان آن را پیدا کرد

  2. با سلام خدمت همه دوستان ، بنده چن وقت پیش گوشیمو سرقت کردن ولی کمتر از 12 ساعت تونستم با برنامه find device گوشیمو پیدا کنم برنامه خیلی جالبیه ، ممنون از سازندش

  3. با سلام احترام . من این برنامه رو روی گوشی که نوت۴ بود نصب کردم و تمام مراحل نصب و دادن شماره یکی از دوستانم به برنامه که اگر گم شدم پیگیرش کنم انجام دادم. دیروز گوشیم دزدیند. ازتون خواهش می کنم راهنماییم کنید که چطور از طریق گوشی دوستم ردیابی کنم؟
    وارد سایت آواست میشم و لاگین میشم به جیملی که دادم اما بلد نیستم کار مثبتی انجام بدم و نمیدونم چطور و از کجای سایت استفاده کنم. خواهش میکنم اگر میتونید راهنماییم کنید. به خدا پیدا بشه شیرینی شما محفوظه. اگر میتونید با این شماره تماس بگیرید: ۰۹۳۳۵۶۳۳۸۹۴

  4. برای رد یابی باید لوکیشن گوشی فعال باشه، من اگه گوشی رو بدزدم، اولین کاری که می کنم اینه که لوکیشنش رو غیر فعال می کنم، پس برنامه ها علنا کاری نمی کنن، در ضمن الان یه آدم بی سواد هم به قابلیت های اولیه ی اندروید تسلط داره

    1
    2
    1. راه های وجود داره که بازم بشه گوشی را پیدا کرد و شما نتوانید کاری کنید یعنی حتی گوشی را خاموشم بکنی باز من پیداش میکنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH