اپ رسان: نگاهی به بازی The Maze Runner (با لینک دانلود)

The Maze Runner نام یک بازی جدید و فوق‌العاده زیبا از استودیوی بازی سازی PIKPOK برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. داستان بازی که بر اساس فیلمی با همین نام تهیه شده، از این قرار است که شخصیت اصلی ب یعنی توماس به همراه دوستانش در محل عجیب و غریبی به نام The Glade از خواب بیدار می‌شوند و پس از بیدار شدن هیچ چیز حتی اسمشان و اینکه چطور وارد چنین محلی شده‌اند را به خاطر نمی‌آورند. آن‌ها فقط یک چیز را می‌دانند و آن هم اینکه باید از این محل خارج شوند، اما مشکلی بزرگ سر راهشان قرار دارد: مارپیچی تو در تو از دیوارهای سیاه و بزرگ که هیچ کس سر از آن در نمی‌آورد و درب ورودی‌اش فقط هر چند وقت یک‌بار باز می‌شود. حال شما باید راه فرار از این مارپیچ را پیدا کنید… maze2بازی از مرکز مارپیچ شروع می‌شود و باید قبل از آنکه وقت به اتمام برسد، راه خروج از مارپیچ را پیدا کنید. این بازی اساسا بازی به سبک “دویدنی” است که در آن همچون بازی‌های دیگری در این سبک باید ضمن دویدن مواظب باشید با موانع و تله‌ها نیز برخورد نکنید. شما با وارد کردن ضربات آهسته و پیاپی به صفحه نمایشگر می‌توانید سرعت دونده‌تان را افزایش دهید، در واقع شاید این تنها وجه تمایز این بازی با دیگر بازی‌هایی از همین سبک از لحاظ کنترل شخصیت اصلی بازی باشد، چون در دیگر بازی‌های دویدنی سرعت دونده به مرور زمان افزایش می‌یابد و شما کنترلی روی آن ندارید. سایر حرکات شخصیت اصلی مانند دیگر بازی‌های دویدنی است یعنی حرکت به چپ و راست و پریدن به بالا و پایین برای عبور موفق از موانعی که سر راهتان ظاهر می‌شوند. اگر نتوانید قبل از اتمام زمان از مارپیچ خارج شوید، درب مارپیچ بسته می‌شود و باید شب دیگری را در این مارپیچ مخوف به صبح برسانید!

IMG_1962به نظر می‌رسد مارپیچی که در آن گیر افتاده‌اید کاملا هوشمند است چرا که مرتبا در حال تغییر دیوارهای خود و ایجاد راههای جدید است. در واقع همین ویژگی مارپیچ است که بازی را هیجان‌انگیز و جالب کرده است. برای فرار از این مارپیچ شما به سرنخ‌هایی نیاز دارید که در قالب لوح‌های سنگی ظاهر می‌شوند که در حین بازی در کنار سکه‌ها باید آنها را جمع آوری کنید. شاید یکی از موارد ناراحت کننده، این باشد که بازی را با شخصیتی ناشناس شروع می‌کنید و برای انجام بازی با شخصیت‌های اصلی باید به قدر کافی سکه جمع آوری کنید که غالبا از طریق انجام مجدد مراحلی که قبلا پشت سر گذاشته‌اید، میسر می‌شود.

maze_runner5گرافیک و صوت بازی برتری چندانی نسبت به دیگر بازی‌هایی از این سبک ندارد و اساسا نمی‌توان The Maze Runner را قدمی رو به جلو در سبک بازی‌های دویدنی دانست اما بازی به اندازه‌ای جالب است که انجام آن را به شما پیشنهاد کنیم؛مخصوصا اینکه از داستانی منحصر به فرد، رمزآلود و پر از وهم و ابهام نیز برخوردار باشد.

Download az Iranapps

8 در مورد “اپ رسان: نگاهی به بازی The Maze Runner (با لینک دانلود)”

  1. من این بازیو تااخرش رفتم البته نسخه مود شدش
    نسخه معمولیش مراحل اخر خیلی سخت میشه
    اگر اشتباه نکنم148یا152مرحلست ولی بعد از اتمام مراحل هیچ اتفاقی نمیوفته که نشون بده بازی تموم شده مثلا یه دمو که نشون بده نجات پیدا کردند ولی در کل اعتیاد اوره به تجربه اش می ارزه

  2. بازی چندان جالبی نیست ! من که لذت نبردم محیطش به بسیاری از بازی های هم سبک خود شبیه و هیچ نوآوری جدیدی در این بازی به خرج ندادن!
    در هر صورت دست سازنده اش درد نکنه !

  3. من این بازی رو قبلا چند بار اجرا کردم
    از لحاظ گرافیک فضاهای دلنچسبی داره
    و موتور بازیشم چیز خاصی نیست
    بازیش فقط محض سرگرم شدن خوبه ولی همیشگیش خوب نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH