در جشنواره هدیه باران موبایل ال‌جی اتومبیل BMW جایزه بگیرید!

Hadiyebaran

شرکت ال‌جی و مدیاپردازش نماینده انحصاری آن در جشنواره بزرگ هدیه باران به همه خریداران موبایل و تبلت ال‌جی به ازای هر خرید جایزه‌ای اهدا خواهند کرد. برای برندگان این جشنواره که از 19 دی‌ماه سال 1393 آغاز شده است و تا 15 فروردین‌ماه سال 1394 ادامه خواهد داشت، جوایز نفیسی تدارک دیده شده که تا کنون نیز به مشتریانی که خریدشان را انجام داده‌اند اهدا شده است.

جوایز این جشنواره شامل تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ال‌جی، یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی، ماشین لباسشویی ال‌جی مدلDirect Drive، تلویزیون ۴۲ اینچ LED ال‌جی، بلندگوی قابل حمل بی‌سیم ال‌جی، تبلت ۷ اینچ ال‌جیG Pad ، تلفن همراه ال‌جی مدل L 30 و حافظه فلش با ظرفیت ۸ گیگابایت می‌باشد. همچنین، همه خریداران در قرعه‌کشی نهایی جشنواره شرکت داده شده و شانس برنده شدن دو دستگاه اتومبیل BMW سری X1 را خواهند داشت.

“معمولا کمتر پیش می‌آید در رویدادی شرکت کنیم که در آن رویداد همه برنده باشند؛ اما در جشنواره هدیه باران همه خریداران برنده‌اند”. یکی از مدیران رسانه‌ای شرکت ال‌جی با بیان این مطلب می‌گوید: “تا کنون تعداد زیادی طرفداران ال‌جی با خرید گوشی تلفن همراه، برنده تلویزیون OLED و LED، ماشین لباسشوئی بدون تسمه، یخچال فریزر سایدبای‌ساید و غیره شده‌اند که اسامی و مشخصات آنها در صفحه جشنواره هدیه باران درج شده است. ما همه تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که با عرضه گوشی‌های مدرن و به‌روز و برگزاری جشنواره‌های مختلف خرید را برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر کنیم و رهبری بازار گوشی تلفن همراه در ایران را همچنان در دست داشته باشیم.”

برای شرکت در جشنواره تنها کافیست خریدار پس از خرید گوشی تلفن همراه ال‌جی برچسب نقره‌ای روی آن را خراشیده و شماره سریال درج شده در زیر آن را به شماره 5000105 پیامک کند. مشتری باید پس از دریافت تأییدیه کد 15 رقمی IMEI گوشی را به همین شماره ارسال کرده تا پیامک مشخص‌کننده نوع هدیه برای خریدار ارسال گردد. به علاوه، جهت دریافت هدیه، خریدار کدپستی محل سکونت خود را نیز از طریق پیامک ارسال کرده و در نهایت کد رهگیری ارسال هدیه پس از چند روز به شماره خریدار پیامک می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه شرکت در جشنواره و نحوه دریافت هدایا، لطفا از صفحه مخصوص جشنواره هدیه باران بازدید فرمایید.

15 در مورد “در جشنواره هدیه باران موبایل ال‌جی اتومبیل BMW جایزه بگیرید!”

  1. بنظرم اگه ال جی بجای بالا بردن زرق و برق ظاهری گوشیهاش یه کمی هم به کیفیت گوشیها توجه کنه مخاطبان بیشتری رو جلب کنه اخه ال جی فقط داره ظاهر گوشیهاش رو هر روز بهتر میکنه انگار مشتریا میخوان یه کالای لوکس بگیرن و بزارن توی ویترین خونه .

    1. حسین باقری

      اتفاقا تبلیغات خیلی مهمه………

      مثلا همه میدونن که کیفیت محصولات سونی و اچ تی سی خیلی بالاتر از گوشیای سامی بوه و هست ولی خب سامی فروش فوق العاده ای رو بخاطر تبلیغات گسترده ش تجربه کرده !!! (البته متاسفانه)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH