بهترین گوشی‌های بازار برای خرید در شب عید تا 600 هزار تومان!

cover

کم کم صدای پای بهار می‌آید و هر چه روزهای اسفند ماه رو به پایان می‌گذارد، به زمان آغاز سال جدید هم نزدیک‌تر می‌شویم. به طور معمول و طبق رسم دیرینه ما ایرانی‌ها، بسیاری دوست دارند تا در شب‌های باقی مانده تا عید، وسایلی نو داشته باشند. حال تا چند سال پیش این خریدها بیشتر از همه منوط به کیف و کفش و لباس می‌شد، اما در این سال‌ها به سمت گوشی و تبلت و کنسول بازی هم کشیده شده است! در این مقاله قصد داریم تا برای شما گلچینی از بهترین گوشی‌های بازار در خرید شب عید را گرد هم بیاوریم تا اگر قصد داشتید که برای خودتان یک تلفن همراه نو نوار بخرید، از بین بهترین و خوش قیمت‌ترین‌ها انتخاب کنید!

عیدانه برای کسانی که دوست ندارند زیاد هزینه کنند

در اینجا به معرفی 8 گوشی‌ای می‌پردازیم که تا 600 هزار تومان قیمت دارند. گوشی‌های این رده امکانات به نسبت ساده‌تری نسبت به مدل‌های گران‌تر داشته اما در برابر قیمتی که دارند، امکانات معقولی را ارایه می‌دهند. سعی کردیم تنوع برندی را هم در این معرفی رعایت کنیم و این مدل‌ها، چکیده‌ای از بهترین‌های بازار در رده ارزان قیمت‌ها هستند.

آلکاتل وان تاچ 2001
حدود قیمت: 160 تا 180 هزار تومان

alcatel-2001

یکی از ساده‌ترین گوشی‌های بازار، برای کسانی که به دنبال دستگاهی با کارایی مناسب جهت برقراری تماس و فرستادن پیامک هستند! آلکاتل وان تاچ 2001 را نمی‌توان در رده هوشمندها قرار داد اما منوی کاربری روان، پشتیبانی از زبان فارسی، فونت‌های درشت، کلیدهای نرم و استفاده از LED در کنار دوربین، آن را تبدیل به یک گوشی ساده و در عین حال کارا برای کسانی کرده است که از هرگونه پیچیدگی در گوشی‌های امروزی متنفر هستند!

چرا بخرم؟

طراحی بسیار ساده و گویا
کلیدهای مجزا برای دوربین و رادیو
منوی کاربری روان
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

چرا نخرم؟

هوشمند نیست!

ال‌جی L40 D160
حدود قیمت: 230 تا 250 هزار تومان

lg-l40-black

یک گوشی مناسب برای کسانی که دوست دارند تا تلفن همراه هوشمند داشته باشند اما برای آن هزینه زیادی نپردازند. L40 که از سری محصولات L کمپانی ال‌جی است، دارای طراحی خوبی نسبت به قیمتش است. نمایشگر 3.5 اینچی داشته و مجهز به اندروید کیت کت، یعنی نسخه 4.4 است که حتی در بسیاری از گوشی‌های گران قیمت‌تر هم دیده نمی‌شود. دوربین 3.2 مگاپیکسلی و پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون، می‌تواند پاسخگوی مناسبی برای نیازهای روزمره و البته ساده کاربران باشد.

چرا بخرم؟

طراحی خوب نسبت به قیمت
رادیو بدون نیاز به هندزفری
قابلیت‌های نرم‌افزاری مناسب
نسخه 4.4 اندروید
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

چرا نخرم؟

کیفیت نسبتا پایین دوربین
حافظه داخلی کم

نوکیا لومیا 520
حدود قیمت: 340 تا 380 هزار تومان

lumia-520

اگر از طرفداران ویندوزفون هستید و دوست دارید یک مدل با سیستم عامل مایکروسافت و البته قیمت پایین پیدا کنید، لومیا 520 بهترین گزینه پیش روی شماست، محصولی که توانسته عنوان پرفروش‌ترین گوشی ویندوزفونی تاریخ را هم از آن خودش کند! این گوشی که دارای رنگ‌بندی بسیار متنوعی هم است، از پردازنده نسبتا توانمند اسنپدراگون S4 سود برده و نمایشگر 4 اینچی آن کیفیت نسبتا مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های این ویندوزفونی ارزان قیمت، باید به دوربین 5 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری اچ‌دی اشاره کرد.

چرا بخرم؟

رنگ‌بندی متنوع و ظاهری متفاوت
نسخه 8.1 ویندوزفون
کیفیت دوربین مناسب نسبت به رقبای این سطح
قدرت سخت‌افزارd خوب

چرا نخرم؟

میزان رم 512 مگابایتی

ایسوس زن‌فون 4
حدود قیمت: 430 تا 450 هزار تومان

zenfone4

سری زن‌فون ایسوس، شامل مدل‌هایی با کارایی مناسب و قیمت معقول است که کوچک‌ترین عضو این خانواده یعنی زن‌فون4 هم از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی خوش استایل ایسوس، در چهار رنگ متنوع در بازار عرضه شده و نمایشگر 4 اینچی‌اش به لطف استفاده از فناوری IPS، کیفیت مناسبی دارد. همچنین وظیفه محافظت از آن بر عهده شیشه گوریلا گلس3 سپرده شده و در قلب دستگاه، پردازنده دو هسته‌ای اینتل با نام Z2520 می‌تپد، چیپستی که به همراه 1 گیگابایت رم، کمک می‌کند تا دوربین 5 مگاپیکسلی این بتواند با توانایی فول اچ‌دی به فیلم‌برداری بپردازد.

چرا بخرم؟

رنگ‌بندی متنوع
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین مناسب و توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
قدرت سخت‌افزار خوب با رم 1 گیگابایتی

چرا نخرم؟

حاشیه دور نمایشگر زیاد است

هواوی Honor 3C Lite
حدود قیمت: 440 تا 460 هزار تومان

honor-3clite

گوشی 3C Lite را بایستی برادر کوچک‌تر Honor 3C دانست که تنها با اختلافی بسیار کمتر نسبت به برادر بزرگ‌تر خودش، همچنان ارزش خرید بسیار بالایی داشته و یکی از خوب‌های بازار در این رنج قیمتی است. محصول هواوی که نمایشگری 5 اینچی دارد، تنها مدل در چنین رنج قیمتی است که وضوحی اچ‌دی داشته و به همین خاطر چگالی 294 پیکسل در هر اینچ را برای کاربرش به ارمغان می‌آورد. از دیگر مشخصات این گوشی توانمند بایستی به پردازنده 4 هسته‌ای مدیا تک، دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

چرا بخرم؟

نمایشگر 5 اینچی با وضوح اچ‌دی
قدرت سخت‌افزاری مناسب
دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش و فیلم‌برداری فول اچ‌دی
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت

چرا نخرم؟

قدرت متوسط باتری

اچ‌تی‌سی دیزایر 510
حدود قیمت: 460 تا 490 هزار تومان

htc_desire_510_6v_blue_0

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی، در چند وقت اخیر اقدام به عرضه گوشی‌های خوش قیمت زیادی کرده است که یکی از خوب‌های آن در بازار، دیزایر 510 است. این گوشی 4.7 اینچی، دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از طریق کارت حافظه جانبی، می‌توان این میزان را 128 گیگابایت دیگر افزایش داد. اما ویژگی اصلی این گوشی به چیپست اسنپدراگون 410 آن باز می‌گردد که یک نمونه 64 بیتی بوده و دیزایر 510 را تبدیل به یک محصول توانمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G می‌کند، ویژگی‌ای که در این رنج قیمتی با برند اچ‌تی‌سی، به مانند یک تکه الماس می‌ماند! دیزایر 510 همچنین می‌تواند تا به کمک دوربین 5 مگاپیکسلی خود، به صورت فول اچ‌دی فیلم‌برداری کند.

چرا بخرم؟

نمایشگر 4.7 اینچی با کیفیت مناسب
قدرت سخت‌افزاری عالی
پشتیبانی از شبکه نسل چهارم مخابراتی
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت
توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی

چرا نخرم؟

وزن زیاد 158 گرمی
دوربین دارای فوکوس خودکار نیست

سونی اکسپریا E3 Dual
حدود قیمت: 500 تا 550 هزار تومان

xperia-e3-dual-black

اگر از علاقه‌مندان به برند محبوب و پرطرفدار سونی هستید، گوشی E3 که به تازگی هم وارد بازار شده است، یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید شماست. این محصول سونی موبایل، در 4 رنگ مختلف در مارکت وجود دارد و در قلب آن از پردازنده مناسب اسنپدراگون 400 با چهار هسته Cortex A7 استفاده شده است. محصول سونی که یک نمایشگر 4.5 اینچی دارد، دارای امکانات بسیار کامل ارتباطی همچون LTE و پشتیبانی از NFC است. دوربین 5 مگاپیکسلی آن در کنار تک فلاش LED قادر است تا با کیفیت فول اچ‌دی نیز فیلم‌برداری کند.

چرا بخرم؟

قدرت سخت‌افزاری مناسب
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
رنگ‌بندی متنوع
امکانات کامل ارتباطی
توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
باتری پر توان 2330 میلی‌آمپری

چرا نخرم؟

حافظه داخلی کم
حاشیه نسبتا زیاد در بالا و پایین نمایشگر

سامسونگ گلکسی گرند پرایم SM-G530H Duos
حدود قیمت: 550 تا 600 هزار تومان

galaxy-prime

یکی از گوشی‌های نسبتا جدید سامسونگ از سری گرند که از چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 410 استفاده می‌کند و به همین خاطر از توانایی ارتباطی بسیار کاملی بهره می‌گیرد. گوشی سامسونگ نمایشگری 5 اینچی دارد و حافظه داخلی 4 گیگابایتی آن از طریق حافظه جانبی تا 64 گیگابایت دیگر افزایش می‌یابد. دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی و باتری قدرتمند 2600 میلی‌آمپری، از دیگر ویژگی‌های بارز گلکسی گرند پرایم است.

چرا بخرم؟

قدرت سخت‌افزاری مناسب
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
امکانات کامل ارتباطی
توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
باتری پر توان 2600 میلی‌آمپری

چرا نخرم؟

طراحی نه چندان دلچسب!

 

36 در مورد “بهترین گوشی‌های بازار برای خرید در شب عید تا 600 هزار تومان!”

  1. سلام من یه گوشی زیر قیمت 500هزار تومان باشه و اندرویدش با دوربینشم خوب باشه ممنون میشم اگه ی گوشی خوب بهم معرفی کنین

  2. من که خودم سیزده سالمه میگم LG K10گوشی خوب و خوش دستی هستش اندروید ۶v5داره ودوربینش هم کیفیت عالیی داره من که خوشم اومد اگه خواستید گوشی بگیرید LG K10رو یادتون نره

    1. حسین باقری

      خب قدرت سخت افزاری هر دو که تقریبا برابره.

      حالا چیپ اسنپ دراگون یه خرده بهتره.

      اگه فن سونی باشی که E3 گزینه خیلی خوبیه.

      ولی انتخاب معقولانه تر با وجود صفحه 5 اچ دی و حافظه داخلی 16 گیگ همین مدل آنره که ارزانترم هست !!!

      1. از اطلاعات تخصصی که ارائه نمودید متشکرم جناب باقری سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سال تحقق تمام آرزوهائی باشد که در دل دارید . امیدوارم در سال 94 هم از اطلاعات تخصصی شما بهره مند گردیم.

  3. سلام بنظر شما گوشی آیفون خریدن بالاشهری بودن میخواد واقعا که آقای سهیل ایزدی؟ ب عقیده من گوشی هواوی جی 630 ب بالا ب جز باطری شون عالین

  4. سلام ب نظر بنده گوشی هواوی 3xکارایی بیشتر داره 2015معرفی شده درضمن آقای سهیل ایزدی همه چی ب بالاشهری بودن نیس مث فرهنگ وشخصیت

  5. با سلام خدمت شما آقای گل کار،
    لطفاً اگه امکانش هست لیست بهترین گوشی های میان رده زیر یک میلیون رو هم بذارید.
    با تشکر از مطالب خوبتون

  6. Honor 3C Liteشاید رو کاغذ از مشخصات خوبی برخوداره اما در عمل باتری خیلی ضعیفی داره !!!و نمی توان از آن انتظاری داشت!

  7. به نظر من بهترین گوشی تو این رنج asus zenfone 5 که خودم یکیشو گرفتم 630 هزار سی پیو 1.9 رم دو دوربین پشت 8 دوربین جلو دو گوریلا گلاس چهار صفهح led 720 بنچمارکشم 27600 تو انتوتو شد قیافه و کلاسشم از همه این گوشیا سرتره کیفیت ساخت بالا اندروید ال هم براش میاد رابط زن یو آی هم فوق العادس تیری سی در مقابلش مث اسباب بازیه با جفتش کارکردم

  8. سعید میرزاپور

    از این لومیا 520 خوشم میاد، همیشه بوده و بازهم هست، احتمال میدم تا دو سال دیگه هم همچنان محبوب باشه! مخصوصا به عنوان گوشی دوم من ازش خیلی خوش میاد!

  9. سهیل ایزدی

    ما پولدارا همون نوت 4 و نوت اج و آیفون 6 و 6 پلاس برامون خوبه. اینا دیگه چیه؟ به اینا هم میگن موبایل؟؟؟
    البته وان m8 و LG G3 رو فراموش کردم ولی سامسونگ یه چیز دیگست. لطفا دیگه این خبر هارو برای ما بالاشهر نشینا نگذارید

    1. حسین باقری

      به قولی مادر بزرگ خدا بیامرزم ما که پولدار نیستیم از شهر بیرونمون کردن ؟

      برا مثال یکی از دوستام ، برا گوشی ایس3 سامی خودش رام لالیپاپ نوشته !!!

      یعنی نابغه س.

      میفهمی نابغه !!!

      ولی پولدار نیس !!!

    2. با سلام خدمت اقای ایزدی بگم که پولداریتو به رخمون نکش اینو بدون که دنیا دو روزه مهم اون دنیاس که متاسفانه اوضاع برای شما دیگه اینجوری نیس بخوریو بخوابی پس خوب لذت خودتو تو این دنیا با نوت۴ ببر یاعلی

    3. امید وارم شما هم پولدار بشید اقای ایزدی .
      چون ادما همیشه از چیزی میگن که در ان تهی هستند.خدا نگهدارتون باشه

  10. حسین باقری

    با ارزشترین گوشی این لیست از لحاظ قیمتی 3C LITE !!!

    که با صفحه 5 اچ دی ، فیلم برداری فول اچ دی و 16 گیگ حافظه داخلی عملا در این بازه قیمتی بی رقیبه !!!

    1. البته هانر 3c از مدل لایتش بهتره. من دارمش. بر خلافنوت 2 هانر 3c به لطف رابط کاربری سبک و ساده همیشه در هر شرایطی 50 ال 60 درصد رمش خالیه. و به بعضی فرمانها مثل رفتن تو برنامه ها یا تتنظمیمات یاباز کردن دوربین سریع تر از نوت دو اجرا می کنه. اما دوربین و باطریش در حد نوت2 نیست. اما بدم نیست. مثلا باطریش از اکسپریا زد خیلی خیلی بهتره. دوربینشم متوسطه. علی الخصوص که قابلیت تنظیم غلظت رنگ تصاویر و کنتراست رو قبل از گرفتن عکس داره. یعنی ویرایش قبل عکاسی. چیزی که در اکسپریا زد همیشه حسرتشو می خوردم. چون عکساش بی رنگ و لعاب بود و کنتراست پایینی داشت و باید بعد عکاسی عکسهاشو ویرایش می کردم .اگه فقط با نوت دو و اکسپریا زد مقایسش می کنم به این دلیله که این دوتا رو قبلنا داشتم. اونزمان خیلی پول حروم می کردم. هر پرچمدار که بیرون میومد می خریدم. ه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH