افتتاح بزرگترین مرکز خدمات مشتریان ال‌جی در خاورمیانه

صبح امروز 11 اسفند سال 1393 شرکت مشتریان گلدیران طی مراسمی با حضور مدیران عالی الجی و گلدیران، و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، به معرفی موفقیت ها و افتخاراتی پرداخت که در یک سال گذشته به آن ها نائل شده است.

cover

شرکت مشتریان گلدیران در سال 93 موفق به دریافت دو جایزه معتبر و ارزشمند شده است که عبارتند از: مقام نخست در سمینار اینوفست 2015 الجی در لیسبون پرتغال به عنوان برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای ششمین سال متوالی. (از هشت دوره برگزار شده تا کنون)

porteghal
جایزه Innofest لیسبون پرتغال

tandis

پیش از برگزاری این جلسه، خبرنگاران و اصحاب رسانه از ساختمان جدید شرکت مشتریان گلدیران بازدید به عمل آوردند. بخش پشتیبانی مشتریان این شرکت با توان پاسخگوئی به بیش از  12000 مکالمه در روز به دنبال افزایش این توان تا روزانه 16000 تماس ورودی است که با آموزش و بکارگیری نیروهای متعهد این هدف نیز قابل دستیابی است. تصاویر زیر حاکی از فعالیت اپراتورهای آموزش دیده شرکت گلدیران است که به گفته یکی از مدیران اجرایی آن، سطح سواد این افراد، لیسانس و فوق لیسانس به بالاست.

LG-Floor-1
طبقه اول، مرکز ارتباط با مشتریان جهت نصب، هدایا، پیگیری و …
LG-Florr-2
طبقه دوم، مرکز ارتباط با مشتریان
LG-Floor-3
طبقه سوم ، مرکز نظر سنجی 24 ساعته شرکت گلدیران
florr-4
طبقه چهارم! قسمت ارتباط با مراکز خدمات استان های کشور

در این شرکت ارائه خدمت‌رسانی به صورت 24 ساعته، در 7 روز هفته و بدون توقف حتی در اعیاد و ایام تعطیل در حال انجام است.

ساختمان شرکت مشتریان گلدیران یکی از بزرگترین مراکز خدمات محصولات الجی در دنیا محسوب میشود و با بهره بردن از فناوریهای روز دنیا مشغول خدمات رسانی به مشتریان گلدیران در سراسر کشور است.

SAM_0515 SAM_0517

SAM_0552 SAM_0553 SAM_0554

در ابتدای مراسم حسین تنهایی، به تشریح فعالیتهای شرکت گلدیران پرداخته و با اشاره به جوایز دریافت شده توسط این شرکت در سال گذشته، این مجموعه را به دلیل وسعت مکان، تعداد پرسنل و متمایز بودن در ارائه خدمات پیش، حین و پس از فروش در منطقه خاور میانه یکتا دانست.

goldiran-service-seminar-1

وی افزود : سیر تکاملی مرکز خدمات حاکی از وجود وحدت رویه در تفکر و اجرای اهداف اصلی یعنی رضایتمندی مشتریان است. گر چه همواره نیازهای مشتریان متناسب با شرایط تغییر می‌کند اما شرکت مشتریان گلدیران دارای سیستمی انعطاف‌پذیر بوده و سریعاً خود را مطابق با نیازهای مشتریان وفق می‌دهد. از این روست که 8 سال پیاپی در روز حمایت از مصرف‌کنندگان این شرکت به عنوان اولین نامزد دریافت‌کننده لوح حمایت از مصرف کنندگان معرفی شده است.

یکی دیگر از مدیران ارشد شرکت گلدیران، در مورد طرحهای خاص گلدیران توضیحاتی اشاره کرد. طرح استقلال از بهار و طرح Pink Service از مهمترین خدمات جدید گلدیران محسوب می شوند. همچنین ایشان از شروع به کار مرکز آموزش علمی کاربردی گلدیران خبر داده و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

goldiran-service-seminar-3

در پایان علیخانی، مدیر جدید مرکز خدمات گلدیران به سایر خدمات این شرکت اشاره کردند. در پایان کنفرانس مراسم پرسش پاسخ برگزار شده و مسئولین الجی و شرکت گلدیران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

goldiran-service-seminar-2

7 در مورد “افتتاح بزرگترین مرکز خدمات مشتریان ال‌جی در خاورمیانه”

  1. به این میگن شرکت که به مشتریاش احترام میزاره نه اپل که مشتریاشو فقط به عنوان یک ماشین پول ساز میبینه‌.بهترین خدمات دهی رو ال جی داره تمام.:-)

  2. باریکلا. میگم چرا من از محصولات الجی خوشم میادا.
    نگو به مشتریاشون اهمیت میدن. پدرم و خودم حدود 14 ساله مشتریه الجی هستیم تا الان هم راضی بودیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH