گزارشی از غرفه تلفن همراه ایران در کنگره جهانی موبایل MWC 2015

iran-stand2

برای اولین بار، پنج شرکت ایرانی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراه اول، تحت عنوان «نوآوری موبایل ایران»، در بخش نمایشگاهی کنگره جهانی موبایل (MWC2015) حضور یافتند.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز (دوشنبه 11 اسفندماه) کنگره جهانی موبایل (2015MWC) که «غرفه نوآوری موبایل ایران» نیز در بخش نمایشگاهی آن حضور دارد، آغاز به کار کرد.
در کنگره امسال، به همت وزارت ارتباطات و همراه اول، برای اولین بار چند شرکت ایرانی در غرفه «نوآوری موبایل ایران» (IRAN Mobile Innovation)، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تلفن همراه در معرض دید بازدید کنندگانی از سراسر جهان قرار می‌دهند.
غرفه نوآوری موبایل ایران، با نظارت و مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت مالی و اجرایی همراه اول تدارک دیده شده است.

iran-stand3در این غرفه، شرکت‌های «نقش اول کیفیت» ارائه دهنده خدمات مدیریت شده مخابراتی، «بهپرداز جهان» تولید کننده نرم افزارهای سفارش مشتری در حوزه تلفن همراه و «جیرینگ» ارایه دهنده خدمات مالی همراه و شرکت های «مپفا» و «مکتب خونه» عرضه کننده خدمات ارزش افزوده، که همگی از شرکت های همکار اپراتورهای تلفن همراه کشور هستند، آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه تلفن همراه به بازدید کنندگان بین المللی این نمایشگاه عرضه می‌دارند.
دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به دعوت رسمی رئیس انجمن جهانی موبایل وارد بارسلون شده است، علاوه بر بازدید از آخرین دستاوردهای تلفن همراه و افتتاح غرفه «نوآوری موبایل ایران»، در حاشیه این رویداد مهم با برخی وزرای ارتباطات کشورهای حاضر در کنگره دیدار و ملاقات‌های دو جانبه خواهد داشت.

iran-stand1کنگره جهانی موبایل که بزرگترین نمایشگاه صنعت موبایل در جهان است، امسال از 11 تا 14 اسفندماه (2 تا 5 مارس) با حضور 1900 شرکت از 37 کشور در 98000 متر مربع فضای نمایشگاهی در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. در این کنگره جهانی 90 هزار کارشناس حرفه‌ای موبایل به ایجاد ارتباط، نمایش و تبادل ایده‌ها پرداخته و علاوه بر حضور در بخش نمایشگاهی، از سخنرانی‌های علمی کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی نیز بهره‌مند می‌شوند.

البته بخش اصلی این نمایشگاه معرفی محصولات جدید است که اخبار آن را می‌توانید در آی‌تی‌رسان دنبال کنید.

15 در مورد “گزارشی از غرفه تلفن همراه ایران در کنگره جهانی موبایل MWC 2015”

  1. با دوستان موافقم… شرط پیشرفت تو رقابته… باید ایران نقش پررنگ تری تو نمایشگاه های بین المللی داشته باشه… تا کوچک بودن خودشو حس کنه

  2. حسین باقری

    دیگه از بارسلون و تیمش و نمایشگاه سالانه ش خسته شدیم !!!

    والا !!!

    بچه ها بزنیم تو کار هنر و بریم فلورانس ؟

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  3. بالاخره بقیه غرفه ها نیاز به شادی و خنده داشتند!واقعا این شرکت ها چه فکری کردند رفتند توی بارسلونا غرفه زدند؟!!

  4. جدا از شوخی باید شرکت های ایرانی هم شرکت میکردند تا متوجه میشدن در کجای نردبان تکنولوژی هستند و برای پیشرفت چکار باید بکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH