جالب‌ترین ویژگی گلکسی S6 اج را به اسمارت فون خود بیاورید (همراه لینک دانلود)

دهم اسفند ماه بود که کمپانی سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را با نام گلکسی S6 معرفی کرد و یک نسخه خمیده آن نیز با نام گلکسی S6 اج معرفی شد. گلکسی S6 اج یک صفحه نمایش خمیده دارد که بر خلاف گلکسی نوت اج در دو طرف صفحه شاهد این خمیدگی هستیم و این ویژگی نیز یکی از ابتکارات سامسونگ محسوب می‌شود که تاکنون در سایر اسمارت فون‌ها مشاهده نکردیم. گلکسی S6 اج همانند گلکسی نوت اج در بخش‌های خمیده خود ویژگی‌های زیادی ندارد اما جالب‌ترین ویژگی مربوط به تغییر رنگ آن قسمت در حین برقراری یک تماس است.

Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(2)

زمانی که گوشی شما بر روی صفحه نمایش روی میز قرار داده شده است و فردی با شما تماس می‌گیرد شما از طریق بخش خمیده و رنگی که نمایش می‌دهد می‌توانید تشخیص دهید که چه فردی در پشت خط منتظر شماست و برای این کار ابتدا می‌بایست کاربر یک رنگ خاصی را برای چند مخاطب پراستفاده خود انتخاب کند تا در مواقع بعدی بتواند از روی آن رنگ، فرد در حال تماس را بدون بر گردانند گوشی تشخیص دهد.

از آن جایی که سیستم عامل اندروید یکی از پلتفرم‌هایی است که توسعه دهندگان دسترسی زیادی در آن دارند تا اپلیکیشن‌های مختلف را تولید کنند پس بلافاصله بعد از معرفی گلکسی S6 اج و ویژگی جالب آن دست به کار شدند و اپلیکیشنی را تولید کردند که کاربران از طریق آن قادر هستند تا اسمارت فون خود را شبیه به پرچم‌دار جدید سامسونگ کرده و ویژگی جالب آن را به تلفن همراه خود بیاورند.

S50302-110804

پس با این اوصاف شما نیز می‌توانید بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود ویژگی اختصاص رنگ برای هر مخاطب را داشته باشید. برای شروع اپلیکیشن مورد نیاز را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن SideColorNotification برای اندروید (نسخه 1.0.17)

برای دانلود مستقیم نیز می‌توانید از طریق اسکن کردن QR Code زیر وارد عمل شود:

chart

اکنون بعد از نصب برنامه اپلیکیشن را اجرا کنید و رنگ‌های دلخواه را تنظیم نمایید. اکنون بعد از هر تماس مخاطبی که رنگ خواصی را به ان اختصاص داده‌اید اطراف صفحه نمایش شما آن رنگی خواهد شد. توسعه دهندگان وعده داده‌اند که در نسخه بعدی رنگ‌بندی‌های بیشتری برای این اپلیکیشن منتشر خواهد شد.

10 در مورد “جالب‌ترین ویژگی گلکسی S6 اج را به اسمارت فون خود بیاورید (همراه لینک دانلود)”

  1. اقایی باقری شما کارو زندگی ندارید ما هر وقت اومدیم یا مطلبی خوندیم شما را اونجا دیدیم (اقایی وبسایتی کنایه از اقایی دوربینی) به قول خودتون هنوز اسمارت فون هم ندارید

      1. حسین باقری

        در ضمن به عرضتان برسانم از هر برندی تاپ ترین مدلاشو داشتم…

        ولی یه مدت گفتم ببینم میشه با گوشی ساده سر کرد یا نه…

        بحث کارو زندگی هم باشه بنده مهندس شبکه م…

        و از کاربرای سایت ای تی رسان که اینطور روابط دوستانه ای با هم دارن انتظار نمیره همچین کامنتایی…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH