مشخصات کامل گلکسی S6 اکتیو منتشر شد!

همیشه قبل از معرفی محصولات جدید بازار شایعات آن کمپانی داغ می‌شود ولی این شایعات در خصوص سامسونگ گویا تمامی ندارد! چندی پیش درگیر شایعات پرچم‌دار جدید این شرکت بودیم و اکنون نیز اخبار مختلفی در خصوص نسخه‌های جدید آن به گوش می‌رسد.

هرچه که باشد شایعات همچنان شیرین و خوش‌آیند هستند و خبر از محصولی نو می‌دهند. در طول هفته جاری خبری را در آی‌تی‌رسان منتشر کردیم که نشانی از حضور گلکسی S6 اکتیو بود که امروز نیز اخبار تکمیلی در این خصوص به‌دستمان رسیده‌اند. در خبر قبلی از شماره مدل محصول جدید توانستیم تشخیص دهیم که این شماره مربوط به نسخه اکتیو پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود و اکنون نیز شایعاتی را در این خصوص پذیرا هستیم که نشان از صفحه نمایش 5.5 اینچی این محصول دارد.

samsung-galaxy-s5-active

از لحاظ سخت افزار و قدرت انتظار تفاوت زیادی بین پرچم‌دار سامسونگ و نسخه اکتیو آن را نداریم و به احتمال زیاد گلکسی S6 اکتیو نیز از پردازنده Exynos 7420 SoC استفاده خواهد کرد که 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن اختصاص داده شده است. همانند گلکسی S6 انتظار یک دوربین 16 مگاپیکسلی را نیز بر روی این دستگاه داریم.

بر اساس شایعات باتری نسخه اکتیو پرچم‌دار سامسونگ ارتقا خواهد یافت و یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی را بر روی این محصول شاهد خواهیم بود. البته این باتری چندان هم جدید نیست. زیراکه پیش‌تر در گلکسی نوت 4 آن را مشاهده کرده بودیم.

از آن‌جایی که در اغلب موارد نسخه اکتیو هر محصول در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌شود پس انتظار ابعاد مشابهی با پرچم‌دار فعلی سامسونگ نداریم و بر اساس شایعات این محصول ابعادی 146.9×73.6×8.8 میلی متری خواهد داشت که در مقایسه با ابعاد گلکسی S6 که در حدود 143.4×70.5×6.8 میلی متر بود افزایش سایز و ضخامت چشمگیری داشته است.

همانند نسخه اصلی این محصول نیز شیار کارت حافظه و باتری قابل دسترس نخواهد داشت و فعلا زمان معرفی رسمی این محصول نیز مشخص نشده است. اما انتظار داریم که به‌زودی شاهد حضور آن باشیم. نسخه AT&T شماره مدل SM-G890A را دارد که انتظار می‌رود نسخه‌های عادی نیز شماره مدل SM-G890x را داشته باشند.

6 در مورد “مشخصات کامل گلکسی S6 اکتیو منتشر شد!”

  1. : “مدل اکتیو در ابعاد 73.6 در 146.9 دیده شده است که در مقایسه با اس 6 به ابعاد 70.5 در 143.4 کمی بزرگتر شده که به همین صورت ضخامت نیز از 6.8 میلیمتر به 8.8 میلیمتر رشد داشته” ابعاد z3: 146x72x7.3 میلیمتر
    صفحه 5.2 اینچی نسخه معمولیش با این که صفحه کوچیک تری داره از z3 بیشتر حاشیه داره تازه دوربینشم بیرون نزده :))))))))))

    اینم یک نمونه دیگه از 60 مدل اس6 که قراره امسال معرفی بشه.ضخامتو نگا یه ضدآب کردن به اندازه 2 میلی تموم میشه. سامسونگ جان توام هنوز مونده به سونی برسی. هرکسی سونی نمیشه و حتی ادای سونیرم نمیتونه در بیاره.

  2. مثلا اومده ادای سونیرو در بیاره گوشی ضدآب بسازه. سامسونگ آخه تو سونی میشی؟!!! مادر نزائیده عین سونیرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH