سونی، ال‌جی و ایسر به تولید اسمارتفون‌های میان رده روی می‌آورند

Sony_Launch_26

طبق گزارش منتشر شده از تایپه، فروش کند اسمارتفون‌های بالا رده، کمپانی‌هایی مثل ال‌جی، سونی و ایسر را مجبور کرده است که روی به سوی تلفن‌های میان رده و پایین رده بیاورند. در رویداد MWC، سونی میان رده خود اکسپریا M4 Aqua  را معرفی کرد. پرچمدار آتی کمپانی سونی اکسپریا Z4 است که احتمالا رنگ روز را تا تابستان به خود نخواهد دید.

ال‌جی بعلاوه تصمیم به معرفی نکردن پرچمدارش در MWC گرفته است. اوایل امسال بود که این کمپانی اعلام کرده بود برای معرفی جی 4 تا تابستان صبر خواهد کرد. ایسر هم اخیرا اعلام کرده که مشغول کار بروی یک سری از تلفن‌های پایین رده برای بازارهای نوظهور است. برخی از این هندست‌ها ویندوزی خواهند بود و به نسخه ویندوز 10 آپدیت خواهند شد.

البته فروش کند دامن همه پرچمداران را نگرفته است. اپل توانسته در فروش آیفونش به تعداد  74.5 میلیون دستگاه در سه ماهه چهارم سال گذشته رکورد بزند. این موفقیت در فروش را به دلیل تغییر اندازه صفحه نمایش‌های این هندست می‌دانند. البته برخی از گزارش‌ها هم حاکی از رکورد زنی سامسونگ در سفارش اس 6 و اس 6 اج به تعداد 20  میلیون هستند. هر دوی این مدلها ماه آینده عرضه خواهند شد.

 

5 در مورد “سونی، ال‌جی و ایسر به تولید اسمارتفون‌های میان رده روی می‌آورند”

  1. گوشی میانرده خوب یعنی G3 Stylus با نمایشگر 5.5 اینچی ، باتری 3000 میلی امپری ، قلم ، دوربین 13 مگا و طراحی زیبا با قیمت 850 .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH