قدرتمندترین تبلت‌هایی که سال 1394 وارد بازار می‌شوند!

در مطلب گذشته قدرتمندترین گوشی‌هایی که امسال وارد بازار خواهند شد، به شما معرفی کردیم، اکنون در این مقاله قصد داریم تا برای شما گلچینی از بهترین تبلت‌های بازار که در سال 1394 معرفی و وارد بازار خواهند شد، نام ببریم تا اگر قصد دارید که در این سال برای خودتان یک تبلت بخرید، بهترین و قدرتمندترین‌ها را بشناسید!

اپل آی‌پد ایر 3 و آی‌پد مینی 4

iPad-Air-games

اپل بعد از موفقیت آی‌پد ایر و آی‌پد مینی 2، سال گذشته، آی‌پد ایر 2 و آی‌پد مینی 3 را روانه بازار کرد و چندان هم دور از ذهن نیست که امسال هم دو تبلت قدرتمند را با نام‌های آی‌پد ایر 3 و آی‌پد مینی 4 معرفی کند.
طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، آی‌پد ایر 3 از یک صفحه نمایش 9.7 اینچی با رزولوشن 1536×2048 پیکسلی و مجهز به روکش مقاوم در برابر جذب چربی بر روی سطح نمایشگر خواهد بود. اما بخش شیرین داستان، سخت‌افزار و نرم افزار این تبلت است، جایی که کمپانی اپل، از یک پردازنده 64 بیتی و چیپ‌ست A9X در کنار 2 گیگابایت رم استفاده کرده است. همچنین سیستم‌عامل iOS 9 بر روی این محصول به کار گرفته شده است که به خودی خود به بهتر شدن آن کمک می‌کند. دوربین 13مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت تاچ آی‌دی و یک باتری قدرتمند از سایر مشخصات این محصول هستند.
به سراغ نسل چهارم از آی‌پد مینی برویم، صفحه‌نمایش 7.9 اینچی با رزولوشنی معادل 1536×2048 پیکسل، 1 گیگابایت رم، پردازنده 64 بیتی، چیپ‌ست A8، دوربین 8 مگاپیکسلی و iOS 9 از مشخصات احتمالی آی‌پد مینی 4 هستند.

مایکروسافت سرفیس 3

surface3-1.0-450x300قضیه این تبلت کمی متفاوت است، چرا که این محصول در روزهای ابتدایی فروردین با مشخصات بسیار خوب، مثل صفحه نمایش 10.8 اینچی با کیفیت بالا، سخت‌افزار قدرتمند و قلم استایلوس و دو دوربین 8 و 3.5 مگاپیکسلی در عقب و جلوی دستگاه معرفی شد.
این تبلت، یک محصول تمام عیار با قیمت 499 دلار است که قیمت بسیار خوبی به شمار می‌رود.

هوآوی MediaPad X3

Huawei-MediaPad-X2در سال گذشته میلادی، هوآوی یک تبلت زیبا، قدرتمند و خوش قیمت رابا نام مدیاپد X1 معرفی کرد. بعد از موفقیت این تبلت چند ماه بعد نسل دوم این تبلت نیز با قیمت و مشخصات خوب معرفی شد؛ حالا خبرها حکایت از این دارد که هوآوی قصد معرفی نسل سوم سری X را نیز در چند ماه آینده معرفی کند، آن هم با قیمت خوب، دوربین قدرتمند 16 مگاپیکسلی، پردازنده 4 هسته‌ای و 3 گیگابایت رم. انتظار می‌رود X3 نیز مانند برادرانش یک محصول پر فروش باشد.

سونی تبلت Z5 کامپکت

Z5 Tabletکمپانی ژاپنی سونی، با عرضه پرچمدارن قدرتمند و زیبا محبوبیت بسیاری به دست آورده است؛ بخشی از این محبوبیت به دلیل تولید تبلت‌های قدرتمند و با امکانات بسیار بالاست، مثل تبلت Z ،Z2 تبلت، تبلت Z3 کامپکت و تبلت Z4 که همگی از خوب‌های بازار بودند و هستند. حال خبرها حاکی از آن است که سونی احتمالا در نیمه دوم سال، قصد دارد یک تبلت 8 اینچی زیبا و قدرتمند را با نام Z5 Tablet Compact معرفی کند. چیپ‌ست اسنپدراگون 815، دوربین 13 مگاپیکسلی و قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار از ویژگی‌های مهم این تبلت هستند.

سامسونگ گلکسی Tab S 8.4 Pro و گلکسی Tab S 10.5 Pro

tab s

سامسونگ سال گذشته میلادی چند تبلت قدرتمند را معرفی کرد که گلکسی Tab S 8.4 و گلکسی Tab s 10.5 از مهم‌ترین و قدرتمندترین آن‌ها بودند. سامسونگ امسال هم قطعا بیکار نخواهد بود و قصد دارد نسل بهبود یافته این دو تبلت را با نام‌های گلکسی Tab S 8.4 Pro و گلکسی Tab S 10.5 Pro معرفی کند. از نظر سخت‌افزار و طراحی این دو تبلت بسیار به هم شبیه خواهند بود و هردو از آخرین نسل چیپ‌ست Exynos بهره خواهند برد. در بخش دوربین نیز هر دو محصول، از دوربینی 8 مگاپیکسلی در عقب و 3.2 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند. حسگر اثر انگشت نیز از دیگر مشخصات این دو تبلت است. از نظر کلی، این دو محصول بسیار شبیه به هم هستند اما Tab s 10.5 pro کمی بزرگ‌تر و دارای باتری بهتری است.

احتمال معرفی نسل جدید تبلت‌های نکسوس‌ و چند تبلت قدرتمند از سوی ایسوس نیز در این سال وجود دارد اما هنوز هیچ خبری از آن‌ها وجود ندارد!
به نظر شما چه تبلت‌های دیگری باید در این لیست قرار می‌گرفتند؟

5 در مورد “قدرتمندترین تبلت‌هایی که سال 1394 وارد بازار می‌شوند!”

  1. با سلام ظاهرا کوالکام گفته اسنپدراگون ۸۱۵ تولید نمی شه پس چه طور تبلتی با اسنپدراگون ۸۱۵ تولید می شه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH