اسکنر دستی و جذاب Genx SCN-104

حتما تا به حال از دوربین دیجیتال برای گرفتن عکس از یک متن یا سند مهمی که برایتان ارزشمند بوده است استفاده کرده‌اید. اسکنر Genx SCN-104 که می خواهیم به شما معرفی کنیم در عین کوچک بودن، مشخصات فنی جالبی دارد که با تمام اسکنرهایی که تا به حال آشنایی داشتید تفاوت به سزایی دارد.
پرتابل بودن این اسکنر باعث می شود که به راحتی بتوانید هر چیزی را که بخواهید اسکن کنید، البته تا جایی که قد و قواره این اسکنر اجازه بدهد! فقط کافی است آن را بر روی سطحی که می‌خواهید از سویی به سوی دیگر به حرکت در آورید. منبع تغذیه آن نیز دو باتری قلمی است و طراحی هوشمندانه‌اش به صورتی است که به راحتی می‌توانید تا ۲۰۰ صفحه از صفحات کتاب، مجلات، عکس، متن و تقریبا هر سندی را که اراده کنید در چند ثانیه اسکن نمایید.
تصاویر به صورت رنگی و با وضوح 600dpi اسکن شده و با فرمت JPG روی کارت SD با ظرفیت حداکثر تا ۳۲ گیگابایت ذخیره می‌گردد. این اسکنر با سیستم عامل‌های ویندوز و مک سازگاری دارد. نرم‌افزار قابلیت تشخیص متن یا همان OCR انگلیسی نیز به همراه آن ارایه می‌شود که به راحتی می‌توان عکس را به متن با فرمت‌های قابل ویرایشی همچون Word یا Excel تبدیل کرد.
در این اسکنر، شما می توانید طی 4 تا 5 ثانیه، کل صفحه A4 را با کیفیت خیلی خوب و شفاف اسکن نمایید. اسکنرهای قدیمی به 2 برابر این زمان نیاز دارند.
این اسکنر در زمانی که از آن استفاده نمی‌شود به طور خودکار بعد از 3 دقیقه خاموش خواهد شد.
از مشخصات اصلی این دستگاه می‌توان به سبکی، کوچکی و قابل حمل و نقل بودن، بدون نیاز به برق و اتصال به کامپیوتر در زمان اسکن، عملیات اسکن تصاویر در دو حالت رنگی و سیاه و سفید، دارای صفحه نمایش نشان دهنده وضعیت اسکن، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت، عمر باتری استاندارد مورد استفاده بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ صفحه اسکن و گارانتی یک سال آن اشاره کرد.

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

2 در مورد “اسکنر دستی و جذاب Genx SCN-104”

  1. سلام خدمت شما همکار عزیز
    سپاس از مطلب جالب و بروزتون ولی ایکاش قیمت این دستگاه و همچنین لیمک به سایت سازنده رو هم ارائه میدادید تا مشتاقان بتونند به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH