ال‌جی G4 در کره جنوبی با امکانات ویژه‌ای عرضه می‌شود!

خریداران آخرین پرچم‌دار کمپانی ال‌جی در کشور خودشان یعنی کره جنوبی، می‌توانند از امکانات بهتر و برتری بهره‌مند شوند.

به طور مثال، کسانی که در این کشور اقدام به خرید این اسمارت فون نمایند، به مدت یک سال می‌توانند از گارانتی ویژه صفحه نمایش این محصول استفاده کنند. بدین منظور صفحه نمایش G4، به مدت یک سال در برابر شکسته شدن و یا هر نوع آسیب دیگری به مدت یک سال به طور رایگان برای کاربران تعویض خواهد شد. البته این تعویض در طول یک سال تنها یک‌بار از سوی ال‌جی انجام خواهد پذیرفت.

G4

دومین خدمت ویژه‌ای که در اختیار این خریداران قرار می‌گیرد، بسیار مفیدتر و جذاب‌تر است. ال‌جی برای این کاربران یک هدیه در نظر گرفته است و آن یک عدد رم میکرو SD، با ظرفیت 64 گیگابایت است. هنوز مشخص نیست که آیا ال‌جی این خدمت جذاب را برای فروش در سایر کشورهای دنیا نیز در نظر گرفته است یا خیر! فعلا که این رخداد در کره جنوبی قطعی است.

همان‌طور که تاکنون مشخص شده است، آخرین پرچم‌دار کمپانی خوش‌نام کره‌ای، از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت همراه با دیافراگم F/1.8 و یک نمونه 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی بهره برده است. البته هنوز شایعاتی نیز وجود دارد که بر طبق آن‌ها G4 از دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این پرچم‌دار زیبا در نیویورک و در تاریخ 28 آوریل معرفی خواهد شد.

 

1 در مورد “ال‌جی G4 در کره جنوبی با امکانات ویژه‌ای عرضه می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH