حرفه‌ای‌ترین تصاویری که با ال‌جی G4 ثبت شده است را در اینجا ببینید!

پس از آنکه هنوز تردیدهای زیادی در خصوص دوربین انتخاب شده برای جدیدترین پرچم‌دار کمپانی ال‌جی وجود داشت، به نظر می‌رسد که این انتخاب از سوی این کمپانی کره‌ای نهایی شده باشد و باید منتظر یک نمونه 16 مگاپیکسلی بسیار قدرتمند بر روی G4 باشیم. روز گذشته ال‌جی، در ویدئوی کوتاهی به معرفی این دوربین پرداخت و با یک عکاس بسیار حرفه‌ای در این زمینه در خصوص کیفیت تصاویر ثبت شده با G4 به گفت و گو نشست.

Pictures-taken-with-the-LG-G4s-16MP-rear-camera

این عکاس حرفه‌ای به نام Colby Brown، در خصوص دیافراگم فوق العاده این محصول و تاثیر آن در ثبت تصاویری که در محیط‌های با نور کم ذخیره می‌شوند توضیحاتی ارائه داد. او دیافراگم f/1.8 دوربین پرچم‌دار جدید ال‌جی را با امکانات تخصصی و حرفه‌ای خود مقایسه می‌کند و معتقد است که:  این دوربین می‌تواند در محیط‌های با نور کم، بهترین عکس‌ها را با کمترین نویز ثبت کند»

این هنرمند همچنین از سنسور مخصوص G4 بر روی دوربین آن بسیار راضی است و معتقد است که این حسگر کمک می‌کند تا تصاویر با توجه به محل ثبتشان، یعنی داخلی یا بیرونی، متفاوت بوده و رنگ‌های بسیار طبیعی تری را برای کاربر به نمایش در آورد! همچنین وی در خصوص دوربین دوم این محصول می‌گوید: من ابتدا حس کردم که دوربین دوم، جهت ثبت عکس‌های حرفه‌ای نبوده و تنها با تنظیماتی خودکار می‌توان عکس‌هایی معمولی ثبت کرد، اما این دوربین با دارا بودن تنظیماتی خاص می‌تواند نیازهای بسیاری را برآورده کند.

همان‌طور که می‌دانیم، G4 در تاریخ 28 آوریل در نیویورک به طور رسمی معرفی خواهد شد.

حال به مشاهده تصاویری که با این دوربین ثبت شده است می‌پردازیم:

Pictures-taken-with-the-LG-G4s-16MP-rear-camera-(1) Pictures-taken-with-the-LG-G4s-16MP-rear-camera-(2) Pictures-taken-with-the-LG-G4s-16MP-rear-camera-(3) Pictures-taken-with-the-LG-G4s-16MP-rear-camera-(4)

 

 

5 در مورد “حرفه‌ای‌ترین تصاویری که با ال‌جی G4 ثبت شده است را در اینجا ببینید!”

  1. حسین باقری

    منتظریم بیاد ببینیم چ میشه…

    ولی با تجربه ای که رو جی3 و بلاخص جی2 دارم ، جی4 دوربین فوق العاده ای بایدداشته باشه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH