به‌روزرسانی OTA سایانوژن ۱۲ برای افزودن ویژگی موسوم به Ok OnePlus متوقف شد

oneplus-one-cm12-640x550

وان‌پلاس بالاخره از هفته پیش عرضه سیستم عامل سایانوژن ۱۲ که بر پایه اندروید ۵ ساخته شده را آغاز کرد. برخی از کاربران خوش‌شانس موفق به دانلود این آپدیت شدند و بسیاری هم ترجیح دادند منتظر ارائه بروزرسانی به صورت OTA بمانند.

موسس شرکت وان‌پلاس، آقای Carl Pei در حساب توییتر خود پستی را به اشتراک گذاشته و در این پست اعلام کرده که بروزرسانی OTA به دلیل اضافه کردن قابلیت جدید فعال سازی صوتی، بنام Ok OnePlus موقف شده است! ویژگی مورد اشاره چیزی شبیه به قابلیت Ok Google است که برای جستجوی ‌‌صوتی بکار می‌رود و حتی در شرایطی که تلفن هوشمند شما در حالت خواب باشد نیز کار می‌‌کند.

قابلیت OK OnePlus در سال گذشته میلادی و زمانی که تلفن هوشمند شرکت وان‌پلاس معرفی شده بود، معرفی گشت و قرار بود با یک بروزرسانی OTA به سیستم عامل این گوشی اضافه شود. اما این اتفاق هرگز روی نداد و حالا شرکت مورد بحث آن را در آپدیت سایانوژن ۱۲ قرار خواهد داد.

افرادی که بروزرسانی مورد اشاره را به صورتی دستی نصب کرده‌اند، برای دریافت قابلیت فعالسازی صوتی جدید که هفته آینده منتشر خواهد شد، باید فرآیند آپدیت گوشی خود را مجددا تکرار کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH