احتمالا ال‌جی G4 صفحه نمایشی خمیده خواهد داشت

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم‌دار جدید کمپانی ال‌جی روزانه اخبار و شایعات بسیار زیادی در این خصوص منتشر می‌شود که تماما حکایت از قدرت و زیبایی این محصول دارند. اسمارت فون جدید ال‌جی که گفته می‌شود ال‌جی G4 نامیده خواهد شد بر اساس شایعاتی که امروز منتشر شده است، صفحه نمایشی خمیده خواهد داشت.

LG-G4-(2)

بر اساس ادعا یک رسانه کره‌ای، ال‌جی G4 برای این که بتواند با محصول قدرتمندی نظیر گلکسی S6 رقابت کند به احتمال زیاد با صفحه نمایش خمیده وارد بازار‌های جهانی خواهد شد که در کنار طراحی Rolodex، دوربین با F1.8 و بدنه چرمی می‌تواند بر قدرت و زیبایی این دستگاه بیفزاید. البته این خمیدگی چندان زیاد نخواهد بود اما هرچه که باشد در طبقه بندی صفحه نمایش‌های خمیده قرار می‌گیرد. خمیدگی این صفحه نمایش به شعاع 3000 میلی متر خواهد بود که تاکنون نیز ال‌جی محصولاتی این چنینی را با نام‌های Magna و Spirit معرفی و روانه بازار کرده است.

این خمیدگی در محور Y خواهد بود و شاید برایتان جالب باشد که بدانید میزان خمیدگی محصولی نظیر جی فلکس 2 حدود 700 میلی متر بر شعاع است و اسمارت فونی نظیر گلکسی Round نیز 400 میلی متر بر شعاع خمیدگی دارد. در طول هفته‌های آتی ال‌جی رسما این محصول را معرفی خواهد کرد و حسن ختامی خواهد بود بر تمامی شایعات. اما بر اساس آنچه که تاکنون منتشر شده منتظر یک اسمارت فون قدرتمند و خوش ساخت هستیم که اگر صفحه نمایش آن نیز خمیده باشد می‌تواند بر ارگونومی و تست‌های ضربه آن تاثیر مثبت بگذارد و مهم‌تر از همه در دست با آن صفحه نمایش بزرگش بهتر جای بگیرد.

1 در مورد “احتمالا ال‌جی G4 صفحه نمایشی خمیده خواهد داشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH