نسل بعدی عینک هوشمند Google Glass بزودی از راه می‌رسد [شایعه]

194qnodbuib6zjpgنسل دوم عینک هوشمند گوگل گلس، پیش از اینکه درباره‌اش چیزی بدانید ممکن است عرضه شود. آقای Massimo Vian، مدیرعامل شرکت ایتالیایی Luxottica که ابزارهای پوشیدنی برای چشم را تولید می‌کند، اوایل صبح امروز و در شهر میلان به نوعی اشاره به این داشته که گوگل گلس به‌زودی معرفی خواهد شد. شرکت آقای Vian یکی از کمپانی‌هایی است که در ماره مارس ۲۰۱۴ با گوگل در بخش عینک هوشمندش همکاری داشته. با این حال Vian هنوز به تاریخ دقیق رونمایی از نسل دوم محصول پوشیدنی غول دنیای جستجوگرها اشاره نکرده و نمی‌دانیم در چه زمانی قرار است معرفی شود.

Next-version-of-Google-Glass-rumored-to-be-coming-soon.jpg

بر اساس گفته‌های آقای Tony Fadell که ماموریتش در گوگل، مدیریت بخش ترموستات هوشمند Nest است، نسل دوم گوگل گلس، از یک دستگاه که صرفا برای متخصصات تکنولوژی ساخته شده، دور می‌شود و به ابزاری کاربردی برای تمامی افراد مبدل می‌گردد. اگر فکر کنیم که این اتفاق رخ دهد، باید با تعداد کسانی که تلفن هوشمند دارند، فرض را بر این بگیریم که هر کدام از این افراد یک عینک گوگل گلس را هم به چشم خواهند زد! Fadell تمامی تجربه کاری خود را که در بخش فروش محصولات تکنولوژیک مشتری‌ پسند در گوگل و اپل بدست آورده، برای فروش عینک هوشمند گوگل به‌کار خواهد بست.

آقای Vian می‌گوید که نسخه دوم گلس، در حال آماده سازی بوده و این تیم سازنده آن، در حال کار بر روی ایده‌های جدید برای نسل سوم آن هستند. گوگل گلس بنا به گفته‌ها در مدل دوم خود قیمتی ارزان‌تر خواهد داشت و اگر بخاطر داشته باشید، مدل اصلی و اولیه آن ۱۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده بود. در این مدل جدید صفحه نمایش بهتر و کیفیت صدا نیز افزایش یافته و همچنین باتری دستگاه طول عمر بیشتری خواهد داشت. متاسفانه برای گوگل، هیچ کدام از موارد یاد شده، دلیل فروش کند و کم نسل اول گوگل گلس نبودند.

1 در مورد “نسل بعدی عینک هوشمند Google Glass بزودی از راه می‌رسد [شایعه]”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH