پیش بینی آب و هوا در کنار انیمیشن‌های زیبا به دستیار صوتی کورتانا افزوده شد!

مشاهده وضعیت آب و هوا و پیش بینی آن در کنار افکت و انیمیشن‌های زیبا چیزی است که کاربران زیادی از آن استقبال می‌کنند و دوست دارند که در کنار اطلاع از شرایط آب و هوایی، صفحه نمایش دستگاه آن‌ها نیز این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد.

cortana

اغلب اپلیکیشن‌ها پیش بینی وضعیت هوا از انیمیشن‌های مشابهی استفاده می‌کنند که شاید برای اغلب کاربران چندان هم خوش آیند نباشد و نتواند مثل آن اپلیکیشن آب و هوای معروف اچ‌تی‌سی جلوه نمایی کند اما اکنون یک خبر خوش برای کاربران سیستم عامل ویندوز فون داریم.

در طول امروز دستیار صوتی کورتانا یک به‌روز رسانی جدید را دریافت کرد که در طی آن شرایط آب و هوایی انیمیشن‌های جالبی را دریافت می‌کنند و کاربران می‌توانند از وضعیت هوای محل خود با استفاده از انیمیشن‌های زیبا مطلع شوند که این ویژگی نیز به‌صورت کاشی زنده به ویندوز فون افزوده می‌شود. این کاشی زنده می‌تواند شرایط آب و هوایی را به کاربر نمایش دهد و همچنین امکان پیش بینی وضعیت هوا تا پنج روز نیز بر روی آن قرار داده شده است. برای اطلاع بیشتر در خصوص این کاشی زنده که امروز به کورتانا افزوده شد و شیوه نمایش انیمیشن‌ها می‌توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید:

 

1 در مورد “پیش بینی آب و هوا در کنار انیمیشن‌های زیبا به دستیار صوتی کورتانا افزوده شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH