اچ‌تی‌سی وان M9e با بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش QHD در راه است!

کمپانی اچ‌تی‌سی چندی پیش پرچم‌دار جدید خود را با نام وان M9 معرفی و روانه بازار کرد و مدتی بعد نیز برای جلب استقبال کاربران یک نسخه با صفحه نمایش QHD و سنسور اثر انگشت را معرفی کرد که اچ‌تی‌سی وان +M9 نامیده می‌شد و مشخصات سخت افزاری خوبی در کنار بدنه فلزی داشت اما اکنون اطلاعاتی از یک محصول با بدنه پلاستیکی منتشر شده که گویا نسخه پلاستیکی وان +M9 خواهد بود.

htc-m9e

این اطلاعات توسط پایگاه داده چینی TENNA تایید شده و گفته می‌شود این اسمارت فون، اچ‌تی‌سی وان M9e نامیده خواهد شد که همانند نسخه اصلی خود یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح QHD‌ دارد و پردازنده آن نیز هشت هسته‌ای خواهد بود که هر هسته فرکانس 2.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد که به احتمال زیاد ساخته دست مدیاتک است. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به حافظه رم 3 گیگابایتی، دوربین 20 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه LED،‌ دوربین مکالمات تصویر اولترا پیکسلی، پیشتیبانی از کارت حافظه جانبی و سنسور اثر انگشت اشاره کرد که همانند نسخه‌های قبلی سنسور IR نیز در بخش بالایی دستگاه قرار گرفته است.

حال با این تشابه در مشخصاتی که بین وان +M9 و وان M9e وجود دارد احتمالا اچ‌تی‌سی بر آن شده تا با بدنه پلاستیکی این محصول بتواند قیمت آن را کاهش دهد و کاربران بیشتری را به‌سوی خود جذب کند. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا تولید چندین محصولی با مشخصات شبیه به یکدیگر کار کاربر پسندی است؟

1 در مورد “اچ‌تی‌سی وان M9e با بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش QHD در راه است!”

  1. واقعا نمیدونم این چه شکل دوربینه ؟؟؟ هر چه قدر گوش ی از نمای جلو شیک و زیباست پشت گوشی هم در اون حد زشت !!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH