اسپیکرهای دوست داشتنی کریتیو

شرکت کریتیو از ارائه اسپیکرهای بی‌سیم جدیدی خبر داد که به صورت خلاقانه طراحی شده است. این اسپیکر در رده بلندگوهای BlasterAxx قرار دارد که کیفیت فوق‌العاده در هنگام پخش موسیقی دارند. طراحی این اسپیکر به صورت شش ضلعی است که زیبایی منحصر به فردی به آن داده است. این نوع اسپیکر دارای ۳ مدل به ترتیب به نام های SBX 20 ،SBX 15 و SBX 8 است که دو مدل اول دارای سایز متوسط می‌باشند. این محصولات جدید امکان پخش موسیقی از طریق بی‌سیم و بلوتوث را دارند و کابران آی‌پد، آی‌فون، تلفن‌های همراه هوشمند و هر وسیله دیجیتالی که بلوتوث داشته باشد به راحتی قادر است با کمک این فناوری به پخش موسیقی بپردازد. البته در بین این سه اسپیکر، مدل SBX 8 این قابلیت را ندارند و برای پخش موسیقی می‌بایست از USB استفاده کرد.

 

این فقط یک اسپیکر بی‌سیم نیست بلکه دارای دو میکروفن خارجی است که از طریق بی‌سیم با اسپیکر ارتباط دارند که این قابلیت کاربرد زیادی در کنفرانس‌های تلفنی دارد و  می‌تواند به راحتی با رایانه شخصی کاربر ارتباط برقرار کند. همچنین این اسپیکرها دارای چند فناوری جالب هستند، یکی SB-Axx1 که فناوری بلوستر صدا است که در آن از Axxelerated استفاده شده است و همچنین دارای پردازنده چند هسته‌ای که کار پردازش صدا را بر عهده دارد. و فناوری دیگر که در این اسپیکر بی‌سیم کریتیو استفاده شده است فناوری CrystalVoice می‌ٰ‌باشد که صدای با کیفیت بالا را به کاربر ارائه می‌دهد. این فناوری نیز برای بالا بردن جزئیات و کیفیت صدا در فرکانس‌های بالا و پایین کاربرد دارد. همچنین میکروفن‌های آن داری نویز گیر هستند.

این بلندگوها به صورت مستقل هستند که هر سه مدل SBX در ماه آگوست به بازار ارائه می‌شوند و قرار است مدل SBX 20 به قیمت 199.99 دلار، مدل SBX 10 به قیمت 149.99 دلار و مدل SBX 8 به قیمت 99.99 دلار به بازارهای جهانی عرضه شوند.

1 در مورد “اسپیکرهای دوست داشتنی کریتیو”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH