این گجت 19 دلاری هر چیزی را به یک دکمه تبدیل می‌کند

38a7f5c5e6fe6fea4c2954004252012e_original Makey Makey Go یک کیت بسیار ارزان ۱۹ دلاری است شامل یک کابل USB مخصوص و یک گیره است. با استفاده از این کابل دو طرفه، می‌توان تقریبا هر چیزی که فکرش را بکنید، به یک دکمه، صفحه کلید، یا ماوس تبدیل کنید! برخی از استفاده‌هایی که می‌توان از این محصول نمود امکان بکار بردن آن برای ثبت یک عکس را می‌توان یادآور شد. اگر شما هم ایده‌ای دارید که بیشتر از یک دکمه احتیاج دارد، کافیست تا از دو عدد از این محصول استفاده کنید!

محصول مورد اشاره، بسیار شبیه به Makey Makey اصلی است که البته حالا این مدل اصلی، حکم نسخه کلاسیک را دارد. محصول جدید مورد اشاره نیز همان اصل مدل اولیه بهره می‌برد اما به شما اجازه خواهد تا تا از چندتای آن به صورت همزمان استفاده کرده و بتوانید ایده‌های پیچیده‌تری را عملی سازید. سازنده Makey Makey می‌گوید: «ما این محصول را بازطراحی کردیم تا مدل اصلی تمرکزش بر استاندارهای مطلق آن باشد.» این مخترعین در ادامه یاد آورد شده‌اند که این اختراع جدید آن‌ها، نوعی گجت آشپزخانه‌ای بوده و یا ابزاری چند منظوره است.

همانند مدل اصلی، Makey Makey Go هم یک پروژه حمایتی است که قرار است با کمک‌های مردم به انجام برسد. سازندگان این محصول، برای ساخت آن مبلغ ۱۰ هزار دلار را در کیک استارترز تعیین کرده‌اند. لازم به ذکر است که این گروه، پیش از این توانسته ۲۰۰ هزار عدد از مدل کلاسیک محصول خود را بفروش برساند. بنابراین این اقدام جدید و محصول جدید نیز بنظر می‌رسد سرانجامی همانند مدل اولیه را داشته باشد.

1 در مورد “این گجت 19 دلاری هر چیزی را به یک دکمه تبدیل می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH