اچ‌تی‌سی J Butterfly با نمایشگر QHD و دوربین دوگانه در ژاپن عرضه خواهد شد!

کمپانی HTC سیاست‌های عجیب و غریبی را در سال ۲۰۱۵ اتخاذ کرده است؛ محصولی که پرچمدار این کمپانی نامیده می‌شد یعنی HTC One M9 که هیچ خلاقیت یا نوآوری در مقایسه با نسخه پیش از خود یعنی One M8 نداشت پس از مدتی وارد بازار شد که اندکی بعد اخباری مبنی بر تولید یک گوشی جدید به نام One M9 Plus منتشر شد که نمایشگری بزرگ‌تر داشته و به یکی از قدرت‌مند‌ترین پردازنده‌های کمپانی مدیاتک مجهز شده و به نوعی پرچمدار ۲۰۱۵ اچ‌تی‌سی خواهد بود. امروز خبر دیگری مبنی بر معرفی یک تلفن هوشمند به نام HTC J Butterfly در ژاپن منتشر شد که انتخاب پرچمدار این کمپانی را بیش از پیش برای کاربران پیچیده می‌کند.

gsmazrena_004این گوشی نمایشگری ۵.۲ اینچی با کیفیت QHD و از نوع Super LCD3 دارد که مابین نمایشگر ۵.۵ اینچی E9+ و ۵ اینچی M9 است.

J Butterfly بر خلاف دو برادرش +E9 و +M9 که به پردازنده‌های مدیاتک مجهز شده‌اند، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برد که در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، محصولی قدرت‌مند و مقتدر خلق کرده است.

شاید بتوان تنها بخش متفاوت J Butterfly از رقبا را دوربین اصلی دوگانه آن دانست که با وجود دو سنسور و دقت ۲۰.۲ مگاپیکسل می‌تواند جزئیات تصاویر در فاصله‌های دورتر را بهتر از گوشی‌های هم‌رده خود به نمایش گذارد. این دوربین قابلیت‌های زیادی داشته و می‌تواند فوکوس انتخابی داشته باشد که همراه با چندین افکت زیبا برای ثبت تصاویر، تجربه‌ای متفاوت از عکاسی را به کاربر ارائه خواهد داد. دوربین اصلی J Butterfly با کیفیت ۲۱۶۰p فیلم‌برداری می‌کند و دوربین جلو آن نیز دقتی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

zابعاد بدنه پلی‌کربنی این گوشی ۱۵۱ در ۷۳ در ۱۰.۱ میلیمتر هستند که در نهایت وزن ۱۶۲ گرم را به آن تحمیل می‌کنند. گوشی جدید تایوانی‌ها موفق به کسب درجات IP55 و IP57 شده است که آن را در مقابل تعداد زیادی از عناصر آسیب‌رسان در امان نگه می‌دارد. J Butterfly در رنگ‌های قرمز، سفید و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که قاب پشتی تمام مدل‌ها نیز به لایه‌ای براق مزین شده است.

حجم باتری آن ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعت عنوان شده و قابلیت شارژ سریع را نیز خواهد داشت که به گفته HTC زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری حدودا ۱۱۰ دقیقه خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید اکثر محصولات این کمپانی اسپیکر‌های قدرتمندی داشته و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای به کاربر ارائه می‌دهند و این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وب‌سایت اپراتور ژاپنی KDDI  تاریخ عرضه HTC J Butterfly را اوایل ژوئن عنوان کرده که احتمال عرضه جهانی آن هنوز بر همگان پوشیده است.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی J Butterfly با نمایشگر QHD و دوربین دوگانه در ژاپن عرضه خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH