شارپ اسمارت فون جدید خود را با نام Aquos ZETA معرفی کرد!

کمپانی شارپ بازی اسمارت فون‌های بدون حاشیه صفحه نمایش را شروع کرده و اکنون نیز برگ دیگری از این قمار را رو کرد که Aquos ZETA SH-03G نام دارد. (البته شاید چندان هم که باید نتوان به این محصول لقب صفحه نمایش بدون حاشیه را داد اما بخش بسیار زیادی از قسمت جلویی را صفحه نمایش دستگاه به خود اختصاص داده است) این محصول از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080p بهره می‌برد که در کنار تکنولوژی اختصاصی شارپ با نام IGZO می‌تواند طول عمر باتری بیشتری را تجربه کند. زیرا در این فناوری زمانی که تصویر نمایش داده می‌شود دیگر نمایشگر نرخ رفرش را تعویض نمی‌کند و همین باعث کاهش مصرف باتری می‌شود. این فناوری در کنار فناوری‌های دیگر به کار رفته در این محصول باعث می‌شود که دستگاه بتواند با کمک یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تا 2 روز دوام بیاورد.

Aquos-SH-03G

این مدل از پردازنده کمپانی کوالکام با نام اسنپ دراگون 810 استفاده می‌کند که 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن اختصاص داده شده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز میزبان بخش پشتی دستگاه است که f/1.9 را دارد. این دوربین می‌تواند تصاویر حرکت آهسته ثبت کند که در کیفیت 480p می‌تواند در هر ثانیه 240 فریم را ثبت نماید و با کاهش کیفیت این میزان به 2100 فریم بر ثانیه نیز می‌رسد. از سایر قابلیت‌های این اسمارت فون می‌توان به بدنه فلزی، اسپیکر‌های دالبی و سنسور اثر انگشت که در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته است اشاره کرد.

Sharp-outs-Aquos-ZETA-SH-03G-with-record-slow-mo-video-and-LED-lights-in-the-metal-edge

شارپ در بخش کناری دستگاه‌ها چندین LED را قرار داده است که برای نمایش نوتیفیکشن‌ها و یا رقص نور در حین موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول از اندروید 5.0 با یک رابط کاربری ساده بهره می‌برد. ناگفته نماند که این نماینده جدید شارپ در برابر آب مقاوم است.

1 در مورد “شارپ اسمارت فون جدید خود را با نام Aquos ZETA معرفی کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH