قابلیت‌های دوربین ال‌جی G4 را از زبان یک عکاس حرفه‌ای بشنوید!

تیزر‌های تبلیغاتی ال‌جی G4 پیش از زمان معرفی آن را به خاطر دارید؟ در یکی از این تیزر‌ها یک عکس را شاهد بودیم که از قابلیت‌های یک دوربین خارق العاده حرف می‌زد و اشاره بدین نکته داشت که محصولی که در راه است از یک دوربین عالی بهره می‌برد ولی در آن زمان نتوانست تمام حرف دلش را بزند (به دلیل معرفی نشدن محصول) ولی اکنون دوباره بازگشته است و در خصوص این محصول و ترفند‌های عکاسی با آن صحبت می‌کند.

LG-G4-camera-2-940x527

همان طور که اطلاع دارید ال‌جی در پرچم‌دار جدید خود یک دوربین با f/1.8 قرار داده است که باعث می‌شود تصاویر حتی در مناطق تاریک نیز روشن ثبت شوند. از سایر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به تنظیمات گسترده آن اشاره کرد که ال‌جی با قرار دادن تنظیمات وسیع توانسته توجه عکاسان حرفه‌ای را نیز به این محصول جذب کند. از دیدگاه عکاس این تیزر نیز دو قابلیت مذکور یکی از بهترین کارایی‌های ال‌جی G4 در عکاسی هستند که باعث می‌شوند تصاویر به بهترین شکل ممکن ثبت شود و کاربر حتی دسترسی به سرعت شاتر، میزان سفیدی و ISO نیز دارد. (درست همانند دوربین‌های سطح بالا) نکته قابل توجه دیگر در خصوص این محصول سنسور‌های متفاوت آن است که باعث می‌شود تصاویر درست به رنگ طبیعی خود ثبت شوند و عکس‌های گرفته شده رنگ‌های مرده‌ای نداشته باشند.

لرزشگیر اپتیکال این اسمارت فون نیز یکی از بخش‌هایی است که برای کاربران می‌تواند بسیار مفید باشد. از طریق آن شما می‌‌توانید حتی در حین حرکت نیز تصاویر واضحی را ثبت کنید. علاوه بر این عکاس مذکور تنها به دوربین پشتی توجه نکرده و دوربین سلفی دستگاه را نیز مورد ستایش قرار داده است. ال‌جی G4 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی خود است که می‌تواند تصاویر سلفی بسیار خوبی را ثبت کند و به لطف عملکرد نرم افزاری آن کاربر می‌تواند با قرار دادن دست خود در مقابل دوربین و بستن آن، گوشی را مجبور به ثبت 4 عکس در فاصله‌های زمانی بکند. در ویدیو زیر می‌توانید تمامی این گفته‌ها را از زبان آقای Colby Brown ببینید و بشنوید:

8 در مورد “قابلیت‌های دوربین ال‌جی G4 را از زبان یک عکاس حرفه‌ای بشنوید!”

  1. سلام.من اینگوشی رو یه ماهی هست خریدم.خیلی تحقیق کردم در موردش خیلی سایت رفتم.خلاصه بازارو زیرو رو کردم درنهایت گرفتمش.درمورد رفیقی که گفته دوربینش با پرچمدارای سامسونگ قابل مقایسه نیست واقعا درسته اصلا قابل مقایسه نیست.دوربینش میخوره s6 egeرو.

  2. سامسونگ قهرمان

    الجی جی 4با اون خطی که داره شکل زیپ شلوار شده
    دوربینش خوبه نه به اندازه پرچمدارای سامسونگ ..
    توی دیافراگم یه درجه کمتر از اس6ه.ولی منتظر نوت 5باشین که غوغا میکنه

    1. عزیز دل برادر

      ندونسته قضاوت نکن

      f1.8 بزرگتر از f1.9 سامسونگ شما هست و در نتیجه نور بیشتری جذب میکنه

    2. دوربین جی 4 توشب فوق العادس. سامسونگو بقیه عمرا به گرد پاش نمیرسن. زیپ شلوار هم نظر شماس وگرنه دوربین سامسونگم با اون بیرون زدگیش شبیه زگیله….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH