شارپ تبلت جدید خود را با ظاهری جالب و سخت‌افزاری قدرتمند معرفی کرد!

روز گذشته کمپانی شارپ اسمارت فون جدید خود را با نام Aquos ZETA معرفی کرد که محصولی زیبا و قدرتمند بود. حال نیز این شرکت تبلت جدیدی را معرفی کرده که این محصول نیز شکل و شمایل زیبایی دارد و از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید با شارپ Aquos Pad آشنا شوید.

Sharp-Aquos-Pad-SH-05G

Aquos Pad دومین تبلت در جهان است که از پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده می‌کند که به لطف چهار هسته Cortex-A57 که بر روی فرکانس 2.0 گیگاهرتز قفل شده‌اند و چهار هسته Cortex-A53 که فرکانس 1.5 گیگاهرتز را ارایه می‌دهند قدرت خوبی را در اختیار دارد. صفحه نمایش این تبلت 7.0 اینچی است که از پنل IGZO استفاده می‌کند و وضوح تصویر 1920 در 1200 پیکسل را ارایه می‌دهد (فول اچ‌دی) و شارپ در این محصول نیز نهایت سعی خود را کرده است تا حاشیه‌های دستگاه را کاهش دهد و بخش زیادی از قسمت جلویی تبلت را به صفحه نمایش اختصاص دهد و اکنون درصد بیشتری از قسمت جلویی دستگاه به صفحه نمایش اختصاص داده شده است (نسبت به صفحه تبلت‌های عادی).

Sharp-Aquos-Pad-SH-05G-(1)

این محصول ابعادی در حدود 8.0 در 105 در 174 میلی‌متر دارد و شاید این اندازه بتواند لقب کوچک‌ترین تبلت 7 اینچی اندرویدی را به Aquos Pad بدهد. در کنار این سایز کوچک، تبلت جدید کمپانی شارپ وزن کمی نیز دارد و با کمک وزن 210 گرمی می‌تواند یکی از سبک‌ترین تبلت‌های اندرویدی باشد.

از لحاظ فضای ذخیره سازی این محصول 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که کاربر نیز می‌تواند آن را از طریق کارت حافظه جانبی افزایش دهد. یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین می‌کند. همان طور که در مقاله Aquos ZETA مطالعه کردید، اسمارت فون جدید شارپ قابلیت‌های زیادی در بخش دوربین داشت و اما تبلت این کمپانی از آن قابلیت‌ها بی‌بهره است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی قرار گرفته است که یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه می‌تواند چشم شبکه‌های اجتماعی برای کاربر، در حین عکاسی سلفی باشد. ناگفته نماند که تبلت جدید شارپ نسخه 5.0 از سیستم عامل محبوب اندروید را به عنوان پلتفرم مورد استفاده برگزیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH