هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟

650x300xandroid-wont-turn-on.jpg.pagespeed.ic.swdsWSzjG2برای روشن کردن تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی خود به راحتی دکمه پاور را فشار می‌دهید. اما اگر دکمه یاد شده کار نکرد، بدان معنا نیست که دستگاه شما صرفا خراب شده شده است و راه‌هایی برای برگرداندن آن به حالت اولیه وجود ندارد!

چنین مشکلی همچنین امکان دارد به دلیل ضربه‌های سخت‌افزاری باشد. روشن نشدن تبلت یا گوشی هوشمند شما امکان دارد به دلیل شکسته شدن آن باشد. اما اگر مشکل در چنین حالتی نرم افزاری باشد، با انجام چند مرحله می‌توانید آن را رفع کنید.

گوشی یا تبلت خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

اگر باتری دستگاه اندرویدی شما خالی شده باشد، هنگامی که آن را روشن نمایید، اغلب نشانگر باتری را به صورت توخالی بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. اما اگر باتری به طور کلی تخلیه شده باشد، هنگامی که بخواهید گوشی یا تبلت را روشن کنید، هیچ پاسخی نداده و حالت یاد شده را مشاهده نخواهید کرد.

برای رفع چنین مشکلی، کافیست گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک شارژر دیواری متصل کرده و اجازه دهید تا چند دقیقه‌ای را شارژ شود. در این شرایط نباید به محض اتصال دستگاه به شارژر اقدام به روشن کردن آن نمایید و همانطور که گفتیم، ابتدا باید چند دقیقه (حدود 50 دقیقه) صبر کنید تا باتری دستگاه کمی شارژ شود. اگر مشکل خالی شدن کامل باتری بوده باشد، حالا دیگر رفع شده و دستگاه مانند همیشه روشن خواهد شد.

اگر پس از انجام اینکار باز هم دستگاه شما روشن نشد، از کابل یا شارژر دیگری نیز برای شارژر کردن آن استفاده کنید. در بسیاری از مواقع امکان دارد کابل یا خود شارژر گوشی و یا تبلت، قطع شده باشد و عملیات انتقال نیرو را بدرستی انجام ندهد.

650x434xandroid-charge.jpg.pagespeed.ic.D8uK0k5elpدکمه پاور گوشی یا تبلت را فشار داده و نگه دارید

مانند سایر سیستم عامل‌ها، اندروید نیز گاهی اوقات به حالت فریز سخت درآمده و دیر پاسخ می‌دهد. اگر اندروید به طور کامل فریز شود، ممکن است دستگاه شما روشن شود اما صفحه نمایش هیچ چیز را نشان نمی‌دهد، زیرا سیستم عامل فریز شده و به فشار دکمه‌ها پاسخی نمی‌دهد.

در این موقع برای رفع حالت فریز، باید یک ریست اساسی انجام دهید که اینکار به چرخه پاور نیز شهرت دارد. انجام این عمل باعث می‌گردد تا گوشی یا تبلت به طور کامل از منبع تغذیه بی‌بهره شده و اجبارا خاموش شود و سپس مجددا بوت گردد.

در یک تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی، که از باتری قابل تعویض بهره می‌برد، می‌توانید با خارج نمودن باتری و جا زدن آن پس از ۱۰ ثانیه، دستگاه را روشن کنید.

اما در اغلب تبلت‌ها یا گوشی‌های مدرن امروزی که امکان دسترسی به باتری در آن‌ها وجود ندارد، باید دکمه پاور را فشرده و برای مدتی نگه دارید تا عملیات خاموش شدن کامل و روشن شدن مجدد صورت پذیرد. البته لازم به ذکر است که در برخی دستگاه‌ها و یا برخی حالات خاص امکان دارد نیاز به نگه داشتن دکمه پاور برای مدت طولانی‌تری، مثلا ۲۰ یا ۳۰ یا حتی بیشتر باشد. اینکار سبب می‌شود تا انتقال نیرو از باتری به دستگاه کاملا قطع شده و سپس مجددا از ابتدا بوت شود. در چنین شرایطی مشکل فریز شدن به احتمال خیلی زیاد رفع خواهد شد.

650x433xandroid-hard-reset.jpg.pagespeed.ic.NtCRlTpLAWانجام ریست کارخانه‌ای از طریق بخش ریکاوری

در بعضی موارد، ممکن است گوشی یا تبلت شما فرآیند بوت شدن را آغاز کند، اما امکان دارد سیستم عامل اندروید کرش کرده یا بلافاصله به حالت فریز برود.

برای رفع این مشکل، می‌توان از منوی حالت ریکاوری اندروید استفاده کرد. در این بخش شما می‌توانید اقدام به انجام یک ریست کارخانه‌ای نمایید. اگر دستگاه شما پیش از قفل کردن یا پیش آمدن چنین مشکلاتی، بوت می‌شود، از حالت ریکاوری برای انجام یک ریست کارخانه‌ای می‌توانید بهره ببرید.

برای انجام اینکار، ابتدا باید تلفن‌هوشمند یا تبلت اندرویدی‌تان را به طور کامل خاموش کنید و سپس چند کلید مشخص را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا دستگاه روشن شود. دکمه‌هایی که برای روشن کردن دستگاه در حالت ریکاوری باید بفشارید و نگه دارید، بر اساس نوع دستگاه شما ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. برای اینکه بدانید دقیقا کدام دکمه‌ها برای دستگاه شما مورد نیاز هستند، نام دستگاه خود را به همراه عبارت Recovery Mode در گوگل یا موتور جستجوی دیگری، وارد کنید و سپس بر اساس نیازتان پاسخ را خواهید یافت. برای مثال، در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ باید دکمه‌های پاور، هوم و کم کردن صدا را به روشی که گفته شد همزمان فشار دهید و نگه دارید.

ximg_55500d17457d2.png.pagespeed.ic.Vl6rIFpsUMفریم‌ور دستگاه خود را بازگردانی کنید

اگر نرم‌افزار دستگاه خراب شود، انجام ریست کارخانه‌ای ممکن است گاهی اوقات مشکل را حل نکند. در این حالت می‌توانید سیستم‌عامل مخصوص دستگاه خود را از طریق فایل ایمیجی که توسط کارخانه‌ سازنده ارائه می‌شود، بازگردانی کنید. برای مثال چنین مشکلی گاها در هنگام نصب رام‌های سفارشی یا انجام تغییرات سطح پایین رخ می‌دهد.

بر اساس نوع دستگاه شما و سازنده آن، انجام این کار امکان دارد کمی سخت باشد. مثلا گوگل فایل ایمیج فریم‌ور دستگاه‌های تولیدی خود را ارائه می‌دهد که نصب آن‌ها بسیار آسان است و کاربران این عمل را به صورت دستی انجام می‌دهند. برای دیگر دستگاه‌ها، باید باز هم دست به دامان موتور جستجوی گوگل شوید و نام دستگاه خود را به همراه عبارت reinstall frimware جستجو نمایید تا بتوانید دستورالعمل دقیق مربوط به گوشی یا تبلت خود را بیابید. اگر کمی خوش‌شانس باشید، سازنده دستگاه مورد استفاده شما، روش درست انجام اینکار را در دسترس قرار داده است.

ximg_55500d6159fe1.png.pagespeed.ic.vD5Lws802Nاندروید همچنین دارای حالتی مخفی بنام safe mode است که می‌توانید دستگاه را به این حالت هم بوت کنید. این حالت شبیه به حالت Safe mode ویندوز کار می‌کند. در حالت یاد شده، اندروید نرم افزارهای شخص ثالث را بارگزاری نمی‌کند و فقط نرم افزارهای سیستمی هستند که اجرا می‌شوند.

در برخی دیگر از دستگاه‌ها، شما فقط می‌توانید ذر حالتی که دستگاه در حال اجراست به بخش Safe Mode بروید. اما دستگاه‌هایی هم هستند که با فشار دادن چند دکمه خاص، می‌توان آن‌ها را در حالت Safe Mode بوت کرد. برای انجام اینکار نیز مجددا نام دستگاه خود را به همراه عبارت safe mode در گوگل جستجو نمایید. این حالت تنها زمانی کار می‌کند که اپلیکیشن‌های شخص ثالث نصب شده در گوشی یا تبلت باعث فریز شدن دستگاه پس از بوت شده باشند. البته چنین شرایطی به طور معمول نباید رخ دهد، اما امکان وقوع آن در پاره‌ای از اوقات وجود دارد.

450 در مورد “هنگامی که گوشی یا تبلت‌های اندرویدی روشن نمی‌شوند چه باید کرد؟”

  1. سلام
    مدل تبلت من سامسونگ گلکسی a6 هست دیشب بعد از اتمام کارم تبلتو گذاشتم کنار و خوابیدم فرداش که پاشدم گوشیم اصلا روشن نشد نه ضربه ای خورد نه چیزی شارژم 60% داشت نمیدونم چش شده:/ لطفا راهنماییم کنید

    1
    6
  2. سلام خسته نباشید من تبلت لنوو دارم باتری سرخود چن بار ارور داد ک شارژ نداره و بعد خاموش شد دیگ من درگیر بودم سمتش مرفتم شب زدم شارژ هرکاری میکردم روشن نمیشد چن تا شارژر دیگ بهش زدم ولی هیچ وقتی شارژر بهش میزنم ی نقطه کوچیک اون بالای تبلت قرمز روشن میشه ولی خب تبلتم شارژ نمیشه چن روز مدام گذاشتم تو شارژ بمونه جوابگو نبودرفتم تعمیرات گفتن باید باز کنیم نمیخاستم باز بشه بهشون گفتم ب باتری شوک بدن ندادن
    میشه بگید چیکار کنم؟؟؟؟

  3. تبلت منم همین مارکه مال من چند ساله ک روشن نمیشه همینجوری نگهش داشتم نمیدونم چیکارش کنم خواهشا اگ چیزی میدونین راهنماییم کنین?

    1
    1
  4. سلام من تبلت لنوو دارم وقتی دکمه پاور میزنم روشن میشه ولی فقط مینویسه لنوو و دیگ اصلا روشن نمیشه میدم شارژ هم اینو مینویسه خاهش میکنم بگین چیکارش کنم جوابم بدین چیزام پاک نشن لطفاااا

  5. سلام من تبلتم سامسونگ N8000هست لوگوی برنامه وقتی روشن میکنم میاد بالا ولی همونحوری میمونه.خواهش میکنم کمک کنید که چه کار کنم نمیخام اطلاعات تو تبلتم از بین بره

  6. سلام. داشتم با تبلت lenovo A3500 کار یکردم. به وای فای هم متصل بودم. توی یه سایت بودم که وقتی داشت بارگذاری میشد، هنگ کرد و صفحه بی حرکت موند. چون قبلا اینجوری شده بود، یه بار زدم رو دکمه power و بعد دوباره زدم تا روشن خاموش بشه، ولی الان زدم روی power ، دیگه نمیتونم روشن کنمش. یک ساعت هم توی شارژر بوده. لطفا راهنمایی کنید. البته قبلا ویروسی شده بوده و فکر کنم به خاطر ویروسی بودنش هست.

  7. تبلت من وقتی که ازش استفاده نمی کنم ، خودش خود به خود خاموش روشن می شه و یا گاهی اوقات خاموش می شه و باید ۸ ۹ ثانیه پاور رو نگه دارم تا روشن بشه ، برای درست شدنش باید چیکار کنم

  8. واقعا چرا جوابه سوالای مردم رو نمیدین؟چیزی ازتون کم میشه؟؟؟؟اگه توانایی پاسخگویی ندارین پس چرا کامنت ها رو باز میزارین؟واقعا که!مقالتون هم به درد نمیخوره!!!

    10
  9. سلام من گوشیم هواوی هستش داشتم باهاش کارمیکردم باطریش سه درصد بود و داغ کرده بود یهو خاموش شد و چراغ نمایشگرش قرمزه وچشمک میزد از اون به بعد دیگه روشن نشد به شارژم میزنم فقط چراغ قرمز میرنه

    1
    1
  10. سلام.مردونه بعد از کلی جستجو تو گوگل این مطلب که در رابطه با مشکل منه پیدا کردم.من گوشیم سامسونگ a50 زیاد هم کار نکرده نهایتش یکی دوماه هس .بعد از یکی دوهفته این مشکل برام پیش اومده.وقتی شارژ گوشیم تموم میشه میزنم شارژ یه دایره توخالی علامت شارژ وسط صفحه میاد و هنگ میمونه و رواعصابه.هرموقع خودش میلش کشید میره هرچی دکمه ها میزنم هنگه .لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

  11. سلام تبلت من لنوو هست دو روز هست که روشن میشه و ارم لنوو میاد اما به صفحه اصلی نمیره میشه بگید چه کار کنم

  12. سلام، من یه تبلت پی سی لنوو مدل miix 132 دارم، هواسم نبود اشتباهی شارژر لب تابمو بهش زدم ولی فقط ۷ یا ۸ ثانیه بیشتر تو شارژ نموند، بعدش هر چی به شارژر خودش میزنم دیگه نه چراغ شارژ روشن میشه نه شارژ میشه نه روشن، میشه یه راهنمایی بفرمائید که الان من دقیقا چه خاکی تو سرم بریزم؟ زندگیم داخلش بود، الانم داشتم سوال های بچه های دیگه رو میخوندم دیدم خیلیا تبلت لنووو دارن که تقریبا با من هم مشکل هستن، انگار این مارک خیلی بیخوده، خواهشا یه راهنمایی بفرمائید، ممنون

  13. سلام ببخشید تبلت من لنووa3500هستش خواموش شد و دوباره که روشنش کردم تا جایی اومد که علامت لنوو هستش بعدش هی گیر کرد تا شارژش تموم شد
    بعدش من پاور و بلند شدن صدا رو فشار دادم و ریستش کردم ولی بازم گیر میکنه و روشن نمیشه !!!!
    چیکار کنم؟؟؟؟

  14. سلام من تبلت هواویم رو یه مدت استفاده نکردم و الان می بینم خاموشه و هرچی هم به شارژ میزنم و دکمه پاور رو فشار میدم هیچی نمیاد حتی روشن نمیشه که بخوام ریکاوریش کنم
    لطفا راهنمایی کنید???

    1
    3
  15. سلام.گوشی من هواوی هستش.یک شب زدمش شارژ بعد درش آوردم ازش استفاده میکردم.البته نه هنگی داشت تازه روونم بود.بعد. از چند دقیقه کل صفحه طوسی رنگ بعد یک دفعه گوش خاموش شد و از اون روز تا حالا هرکاری میکنم روشن نمیشه.میشه راهنمایی کتید؟

  16. تبلت استارZTE خریدم موقع استفاده اول پارازیتی میشه بعد خاموش میشه دلیلش چیه کسی می دونه منو راهنمایی کنه دو روزه خریدم برای پسرم

    1
    1
  17. سلام تبلت لنوو خود به خود روشن خاموش میشه مشکل از کجاست لطفا من را راهنمایی کنید در ایمیلم ممنون.

  18. من تبلتم لنووُ هستش خیلی هم ازش راضیم ولی چندوقته که تو شارژ نباشه سریع خاموش میشه دیگه هم روشن نمیشه پشتشم پلمپه چیکار کنم??

  19. سلام من تبلتم چند وقتی بود دور روشن میشد و یه روز شارژ تمام کرد و دیگه روشن نشد وقتی میزنمش تو شارژ علامت هاش میان ولی روی علامت ایسوس میمونه لطفاً اگر ممکن کمکم کنید

  20. سلام من تبلتمو میخوام روشن کنم صفحه روشن میشه اسم دستگاه را هم میزنه اما دیگه به طور کامل روشن نمیشه و در همون حالت میمونه یعنی همان اول کار قفل میکنه مشکل از چی میتونه باشه؟! شارژ هم کردم چند بار هم دکمه پاور رو نگه داشتم ولی صفحه در همین حالت میمونه چرا؟!

  21. ببخشید tab a6 دارم یه ضربه نه چندان محکم خورد بعد دیگه روشن نشد دکمه پاورش رو هم نگه داشتم ولی کار نکرد چیگار کنم لطفا جواب بدید

  22. گوشی Sony Xperia xa یک دفعه خاموش روشن شد و دیگه بالا نمیاد صفحه ثابت مونده باتری هم سرخورده .چیکار کنم؟

  23. ببخشید تبلتم رو گذاشته بودم تو کیفم زیر آفتاب بود . الان روشن نمیشه . ممکنه در اثر گرما سوخته باشه ؟ تو رو خدا جواب بدین

  24. سلام من روی تبلتم اب ریخت و بعد از مدتی حدود 30 دقیقه خاموش شد. ودیگه روشن نشد وقتی زدم شارژ اول صفحه روشن شد و قشنگ اومد ولی لمسی کار نمیکرد یا نمیدونم شایدم هنگ کرده بود نمیدونم خلاصه از شارژ کشیدم و صفحه رفت و زدم شارژ دیگه صفحه نیومد و علامت شارژ هم نیومد و مستقیم ارم شرکت میومد و میرفت و روشن نمیشد مدل تبلت Lenovo_A3500 تورو خدا کمک کنید

  25. سلام من تبلتمA550هستش ی روز شارژ نشد و روی1%موند و بعد خاموش شد و هرکاری کردیم روشن نشد حتی ریکاوریم زدیم..هیچ ضربه ایم نخورده ممنون میشم اگه راهنمایی کنید..

    1. سلام من تبلت لنوو دارم صبح پاشدم روشنش کردم فقط نوشت لنوو و دیگ هیچ نیومد زمان زیادی گذاشتم همونجوری بود وقتی سیم باتریش دراوردم بعد دوباره روشنش کردم همونجور بود توروخدا بگین چیکارش کنم کله چیزام توشه ?راهنمایی کنین شارژم کردم هی مینویسه لنوو و هیچ بالا نمیاد بگین چیکارش کنم

  26. سلام من تبلت وقتی می خواد روشن بشه یه عکس ادمک کوچیک که ایستاده میاد و دیگه هیچی نمیاد لطفا سریع راهنمایی کنید ممنون

  27. سلام. تبلت من لنوو هست.
    شارژش تموم شد خاموشش کردم که بخوابم.صبح بیدار شدم زدم تو شارژ ولی هرچی دکمش رو میزنم روشن نمیشه. تورو خدا کمکم کنید . من 14 ماه رفتم سرکار تا تونستم این تبلتو بخرم.خواهش میکنم کمکم کنید.

    مرسی ممنون

  28. سلام،من گوشیمhuawei_Y511هستش.چند هفته پیش گوشیم تقریبا یک هفته خاموش بود و شارژش نکردم.بعد از اینکه شارژش کردم وقتی میخواستم روشنش کنم،آرم هواوی میومد ولی روشن نمیشد باتریشو در اوردم دوباره گذاشتم روشن شد وقتی روشن شد برنامه های گوگل و چروم بالا نمیومدن،زیاد جدی نگرفتم،بعد از دوسه روز دیدم بلوتوثم هم روشن نمیشه این رو هم بیخیال شدم و جدی نگرفتم تا اینکه از امروز صبح تو تنظیمات میرم متوقف میشه و در میاد تو چندتا برنامه دیگه هم رفتم همینطور بود.بعدش گوشیم رو خاموش کردم بعد اینکه روشن شد یه پیام اومد که نوشته بود:
    Encryption
    unsuccessful
    .
    Encryption was interrupted and can’t complete. As a result, the data on your phone is no longer accessible.

    To resume using your phone,you need to perform a factory reset. When you set up your phone after the reset, you’ll have an opportunity to restore any data that was backed up to your Google Account.
    معنی:رمزگذاری
    ناموفق
    .
    رمزگذاری قطع شد و نمیتوانست کامل شود در نتیجه، داده های موجود در تلفن شما دیگر قابل دسترسی نیستند.
    برای ادامه استفاده از تلفن خود، باید تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. هنگامی که پس از تنظیم مجدد گوشی خود را راه اندازی می کنید، می توانید فرصتی برای بازگردانی هر گونه اطلاعاتی که از حساب Google خود پشتیبانی می شود، داشته باشید.

    الان من چیکار کنم?

    1. سلام میتونی با دکمه های volume up + home button +power
      واردصفحه ریکاوری بشی و وارد bootloader بشی با دکمه هوای کاهش صدا و افزایش صدا بالا و پایین میشه گزینه ریست فکتوری رو بزن و گوشی ریست میشه

  29. سلام من یه سالی میشه که باتبلتم کارنکردم اخرین بارکه باهاش کارکردم شارژش تموم شده بود ازاون موقع هنوزبازش نکردم چندروزی میشه که ۸ساعت یابیشترمیزنم شارژ ولی کلا نمیاره خاموشه دکمه ی پاورش روهم به مدت ۲یا۳ دقیقه فشارمیوم ولی خبری نیست لطفا میشه راهنمایی کنین.

    1
    3
  30. سلام من گوشیم داشتم باهاش کار میکردم یهو زد نرم افزار متوقف شد هیچ نرم افزاری باز نشد دیگه بعد اومدم خاموشش کردم به شارژ هم بود الان هرکار میکنم روشن نمیشه ارم یامیونگ میاد بعد نه روشن مبشه نه هیچی تورو خدا بگید چیکار کنم؟

  31. گوشیم خاموش شده دیگه روشن نمیشه فقط هنگامی که شارژر بهش متصل میشه چراغ قرمز رنگش روشن میشه مدلش هم سونیc5 هست.

    1
    1
  32. صفحه گوشی من خاموشه و فقط اون چراق کوچولو بالا به رنگ آبی چشمک میزنه چه کار کم ممنون میشم راهنمایی کنید

  33. تبلتم لنوو هستش رو حالت شارژ میمونه بعد میخوام روشن کنم روشن نمیشه پاور هم نداره

    یکی کمک کمنه

  34. سلام ببخشد من تبلتم رو شارژ کردم ولی انگار شارژ نمیشه و روشن هم نمیشه حتی دکمه ی افزایش صدا و هوم و پاور رو برای ریکاوری گرفتم اما جواب نداد چکار کنم؟

  35. سلام
    من یه گوشی سامسونگ core prime دارم. دیروز یکم آب ریخت روش ولی خشکش کردم و مشکلی پیش نیومد. امروز (بعد 12 ساعت) زدمش توی شارژ، داشتم باهاش کار می کردم یکدفعه صفحه تیره شد. تمام کارها رو انجام می ده. حتی کلید روشن خاموش صفحه رو که می زنم یه نور کمی توی LCD می آد و دوباره با زدن دکمه پاور خاموش می شه. صفحه لمسی کار می کنه، حتی زنگ می خوره و حدسی گوشی رو با کشیدن دکمه سبز جواب می دم و صحبت می کنم.
    کسی می تونه راهنمایی کنه؟

  36. گوشی سامسونگs4miniمن نه دو ساعت زدم شارژ هیچ عکس عملی نشون نمیده نمیدونم چی کار کنم
    لطفا راهنمایی کنید کسایی که همچین مشکلی داشتند هم بگن چی کار کردن
    باز تاکیید میکنم اصلا شارژ نمیشه هیچ عکس عملی نشون نمیده انگار که سوخته کل گوشی

  37. من اومدم تبلتم رو اپدیت کنم ولی وقتی ۷۵ درصد رفت ارور داد و باید با کم و زیاد کردن صدا جمله درست رو انتخاب میکردم ولی من اینو نمیدونستم و یکی روشانسی انتخاب کردم و بعد از چند ساعت خاموش شد و دیگر روشن نشد الان باید چیکار کنم

  38. سلام.تبلت هنگام بازی هنگ کرد خاموش هم نمیشد که دگمه پاور و صدا رو با هم زدم خاموش شد دیگه روشن نمیشه .ممنون میشم راهنمایی کنید

    2
    3
  39. با سلام. من در سفر بودم و امکان شارژ تبلتم وجود نداشت شارژ باتریش کم بود مدلش SM-T580 هست. تبلت ناگهان خاموش شد و هر کاری میکنم نه دیگه شارژ میشه و نه روشن میشه! تمام روشهایی که نوشته شده رو هم امتحان کردم ولی هیچ اتفاقی نمی افته. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید باید چیکار کنم!

  40. درسا کریمی

    سلام وقتتون بخیر من تبلتم ایسوسk012 هست، روشن میشه ولی صفحه اصلیش بالا نمیاد، چرا اینجوری شده؟ چه راهی وجود داره، ولی وقتی با کابل وصل میشه به لب تاب. تمام اطلاعاتش قابل رویت هست

  41. سلام وقتتون بخیر من تبلتم ایسوسk012 هست، روشن میشه ولی صفحه اصلیش بالا نمیاد، چرا اینجوری شده؟ چه راهی وجود داره، ولی وقتی با کابل وصل میشه به لب تاب. تمام اطلاعاتش قابل رویت هست

  42. سلام من تبلت لنوو دارم تبلتم از فاصله 10 سانتی افتاده و بعد 5 ثانیه صفحش خاموش نشد و حدود 20 روز صفحش روشن نمیشه وقتی صدای کم یا زیاد رو میزنی صدا میاد اما صفحه هیچ عکس العملی نشون نمیده
    تبلتم شارژ داره

  43. سلام . من تبلتم لنوو هستش یه دفعه خاموش شد والان روشن نمیشه و قتی هم میزنم به شارژ ویبره میره ولی روشن نمیشه!
    لطفا کمک کنید.

  44. سلام من داشتم با گوشیم کار می کردم که شارژش تموم شد بعد هر چه دومه پلور رو فشار میدم رو صفحه Samsung galaxy J2 میونه نمیدانم چیکار باید بکنم

  45. سلام من تبلتم ایسوسه وقتی خاموش شد هر چی میزنم تو شارژم هیچ علامتی رو صفحش نمیوفته روشنم نمیشه کمکم کنید?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH