تصویر آیفون 5C با سنسور تاچ آی‌دی در وب سایت اپل منتشر شد

اپل به‌تازگی یک پایه شارژ لایتینگ معرفی کرده است و در صفحه لوازم جانبی وب سایت فروشگاه اپل، بعضی از تصاویر گوشی‌های هوشمند مختلف این شرکت که به این پایه متصل شده‌اند قرارگرفته است. در این فروشگاه شما می‌توانید تصویری که در پایین قرار داده‌ایم را ببینید.
iphone 6c
به نظر می‌رسد این دستگاه شبیه آیفون 5C است که دو سال پیش معرفی‌شده، اما به‌وضوح مشخص است که دارای سنسور اثرانگشت تاچ آی‌دی در دکمه Home هست و این نشان می‌دهد که آیفون 5C نیست!
طبیعتا این موضوع تعجب برانگیز است و دو احتمال را در ذهن ما به وجود آورده است، یکی اینکه ممکن است رندر توسط کارمند اپل به‌اشتباه طراحی‌شده باشد ( شاید فراموش کرده که آیفون 5C دارای سنسور تاچ آی‌دی نیست) حدس دیگر هم این است که این مدل احتمالاً یکی از آیفون‌های بعدی خواهد بود.
در طول چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد آیفون 6C  منتشرشده است و گفته می‌شود درست مثل 5C با یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی و در سال جاری معرفی خواهد شد. در این شایعات احتمال وجود سنسوراثر انگشت به‌عنوان یک امکان برای این مدل مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته‌شده بود.
با این‌حال با توجه به شیوه‌های مخفی‌کاری که اپل معمولا دوست دارد در مورد گوشی‌های آینده خود داشته باشد، این احتمال وجود دارد که این موضوع چیزی جز یک خطا نباشد.

1 در مورد “تصویر آیفون 5C با سنسور تاچ آی‌دی در وب سایت اپل منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH