شیائومی و مایکروسافت در پی خرید بلک‌بری!

 

 

 

BlackBerry-Passport-0-(1)

در چند سال اخیر شرکت بلکبری فعالیت چندان خوبی نداشته، البته مدیر عامل این شرکت آقای جان چن در سال گذشته تغییراتی را در مدیریت این کمپانی اعمال نمود و با ارائه تلفن هوشمند پاسپورت کمی توانست از سرعت سقوط بلکبری بکاهد.

منابع نزدیک به این صنعت معتقد هستند که سود شرکت مورد اشاره در سه ماهه قبلی بیش از میزان برآورد شده و مورد انتظار بود که همین عامل هم باعث گردیده تا برخی از نام‌های بزرگ در حوزه فناوری علاقمند به خرید بلکبری شوند. بر اساس گزارشات، مایکروسافت، شیائومی، هواوی و لنوو از جمله شرکت‌های معروفی هستند که نسبت به خرید این شرکت تمایل دارند و از این بین ردموندی‌ها حتی اقدام به ارسال درخواست به شرکت‌های سرمایه گذاری نموده تا ارزش مورد نیاز برای این خرید را برآورد کنند.

البته این گفته بدان معنا نیست که هر کدام از این شرکت‌ها هم اکنون آمادگی لازم برای خرید بلکبری را داشته باشد و نیز هیچ اطمینانی وجود ندارد که این شرکت قصد فروش داشته باشد. در حقیقت با توجه به اینکه سرمایه گذاری چنین شرکت‌هایی می‌تواند برای مدیر عامل بلکبری وسوسه انگیز باشد، باید منتظر ماند و دید که آیا وی مجبور به فروش کمپانی تحت هدایت خود خواهد شد یا خیر.

1 در مورد “شیائومی و مایکروسافت در پی خرید بلک‌بری!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH