گوشی با وضوح Full HD و ضخامت 6.65 میلی‌متر!

شاید نام Oppo در لیست ساندگانی نباشد که تا به‌حال به گوشتان خورده است اما ظاهرا این کمپانی چینی، قصد دارد تلفن همراهی بسازد که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. تا پیش از این Oppo به عنوان سازنده نازک‌ترین تلفن همراه با ضخامت 6.5 میلی‌متر شناخته می‌شد (گوشی Oppo Finder) که این‌بار قصد دارد تا از طریق دیگری برای خود شهرت دست و پا کند.

Oppo Finder 5 نام مدل جدید این کمپانی است که به گفته Chenming Yong، مدیر عامل این شرکت دارای چگالی تصویر 441 پیکسل در هر اینچ می‌باشد، باور کردنی نیست؟! این مدل که از یک نمایشگر بزرگ ۵ اینچی هم بهره می‌برد، تنها 6.65 میلی‌متر ضخامت دارد تا تبدیل به یک دستگاه بی‌نظیر اندرویدی شود (حداقل در بحث طراحی).

ظاهرا این گوشی لقب نازک‌ترین مدل چهار هسته‌ای را نیز از آن خود خواهد کرد زیرا از پردازنده قدرتمند S4 Pro در آن استفاده شده که به نوعی حجت را بر خریدار خود کامل کرده است! سایر مشخصات این مدل هنوز مشخص نیست.

کسی چه می‌داند، شاید این گوشی به زودی وارد بازارهای جهانی شود و برند Oppo نیز همگام با سایر قدرتمندان به مبارزه بپردازد. با وجود چنین مشخصاتی، آیا شما به آن شانسی برای رقابت می‌دهید؟!

7 در مورد “گوشی با وضوح Full HD و ضخامت 6.65 میلی‌متر!”

  1. از اونجایی که من خیلی کنجکاو و شاید هم فضول هستم خیلی دوست دارم بدونم در حال حاضر شما چه گوشی و با چه سیستم عاملی دارید؟

  2. این شرکت مثل glx خودمون میمونه ولی از اون خیلی سر تره اگه قیمتش خیلی خیلی مناسب باشه شاید تو چین فقط چین موفق شه چون من خریدار نمیتونم که بدون اطمینان بگیرمش حتی اگه ارزون ارزونم باشه از کجا معلوم فردا که این شرکت دچار بحران شد دست از پشتیبانی بر نداره یا اگه مثلا باتریش خراب شد از کجا میخوای پیدا کنی حالا به قطعه های دیگش که اعتباری نیس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH