چگونه اسمارت فون هنگ کرده خود را به زندگی بازگردانیم؟

فرقی ندارد که شما یک اسمارت فون پرچم‌دار سال 2015 را استفاده کنید و یا یک اسمارت فون قدیمی داشته باشید که از اندروید نان زنجبیلی استفاده می‌کند. در هر حال ممکن است که دستگاه شما گاهی هنگ کند و دیگر قادر به پاسخگویی دستورات شما نباشد و به صورت ممتد آخرین صفحه‌ای که نمایش داده شده بود را نشان دهد.

Tips-Cara-Memperbaiki-HP-Android-Sering-Hang

البته با رشد تکنولوژی این مشکل نیز دیگر کمتر دیده می‌شود اما هیچ تضمینی ندارد که 100 درصد فلان گوشی هنگ نمی‌کند. اما سوالی که در این خصوص پیش می‌آید این است که در چنین زمان‌هایی می‌بایست چه اقداماتی برای نجات گوشی خود انجام دهیم؟ برای پاسخ گویی به سوال در ادامه همراه ما باشید.

روش اول

Samsung-Galaxy-S5-back-cover-removed-DSC05768

ساده‌ترین راه برای چنین زمان‌هایی این است که اگر اسمارت فون شما باتری قابل تعویض دارد قاب پشتی را باز کنید و باتری را از دستگاه خارج نمایید. در این هنگام برق گوشی قطع می‌شود و دستگاه در واقع به حالت خاموش می‌رود و با جا سازی و روشن کردن دستگاه می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید اما در کل چنین کاری باعث ایجاد آسیب در اسمارت فون شما نخواهد شد.

روش دوم

Method-2

روش دیگری نیز وجود دارد که تنها برخی از اسمارت فون‌ها قادر به انجام آن هستند. در این روش شما کافی است که انگشت خود را بر روی دکمه پاور نگهدارید تا دستگاه به صورت اتوماتیک عمل رستارت را انجام دهد. البته باید بدین نکته نیز توجه کنید که اگر با نگهداشتن دکمه پاور منو مربوطه اجرا شد بهتر است که از طریق آن برای خاموش کردن دستگاه وارد عمل شوید و اگر خیر دکمه پاور را حدود 10 الی 20 ثانیه نگهدارید تا دستگاه رستارت شود.

روش سوم

Method-3

در بسیاری از اسمارت فون‌های امروزی زمانی که دو دکمه پاور و کاهش صدا را به صورت همزمان فشار دهید دستگاه رستارت می‌شوند، البته می‌بایست این دکمه‌ها را به مدت 10 تا 20 ثانیه نگدارید تا عمل رستارت انجام شود.

روش چهارم

Method-4

روش آخر نیز استفاده از کلید‌های ترکیبی است اما در این بخش می‌بایست به جای دکمه کاهش صدا، دکمه افزایش صدا را به صورت همزمان با دکمه پاور فشار دهید تا دستگاه رستارت شود.

البته توجه داشته باشید که تمام روش‌های ارایه شده ممکن است در برخی از اسمارت فون‌ها کارساز باشد و در برخی دیگر خیر، اما روش‌های اول و سوم بسیار معمول هستند.

1 در مورد “چگونه اسمارت فون هنگ کرده خود را به زندگی بازگردانیم؟”

  1. گوشی خواهرم خراب شده بود این روشو روش انجام دادم اومد الانم خیلی خوشحاله گوشیشم s6 edge بود که با روش دکمه خاموش و ولوم کم کار کرد
    مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH