ال‌جی G4 از طریق شارژر‌های QC2.0 حدود 23 درصد سریع‌تر شارژ می‌شود!

کمپانی ال‌جی چندی پیش پرچم‌دار جدید خود را با نام G4 معرفی کرد که محصولی زیبا و دوست داشتنی بود اما این کمپانی هیچ اطلاعاتی در خصوص پشتیبانی پرچمدارش از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 را منتشر نکرد و تنها مدتی بعد کمپانی کوآلکام خود به‌شخصه دست به کار شد و از این راز پرده برداشت.

البته با وجود اینکه ال‌جی G4 از فناوری Quick Charge 2.0 پشتیبانی می‌کند اما کمپانی تولید کننده بر روی آن یک شارژر عادی قرار داده است که این اقدام عجیب به نظر می‌رسد و کاربران از طریق آن می‌توانند باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی G4 خود را در مدت 127 دقیقه شارژ نمایند. اما اگر این محصول از طریق شارژر مخصوص کوآلکام شارژ شود چه مدتی را کاربر می‌بایست منتظر بماند؟ این سوالی است که اکنون تصمیم داریم به آن پاسخ دهیم. یکی از سایت‌های انگلیسی زبان، ال‌جی G4 را به شارژر QC2.0 با نام Turbo charge کمپانی موتورولا متصل کرده است و از طریق آن دستگاه توانسته که در مدت 98 دقیقه شارژ شود که این عدد در واقع 23 درصد سریع‌تر از شارژر خود دستگاه است.

lgg4-16

در این سناریو دستگاه در طول 10 دقیقه توانست 15 درصد شارژ شود و بعد از 30 دقیقه نیز میزان شارژ دستگاه به 39 درصد رسید. از طریق این شارژر ال‌جی G4 توانست در مدت 1 ساعت و 9 دقیقه 85 درصد شارژ شود که در تمام مراحل سریع‌تر از شارژر خود دستگاه بوده است.

این سایت برای ایجاد اطمینان و تامین حس کنجکاوی خود باتری دستگاه را خالی کرد و سپس برای شارژ آن از طریق شارژر گلکسی S6 که Rapid Charger نامیده می‌شود، وارد عمل شد (سامسونگ اعلام کرده که این شارژر از فناوری Quick Charge 2.0 بهره می‌برد) و نتیجه از طریق این شارژر نیز تقریبا یکسان بود و دستگاه توانست در مدت 99 دقیقه کاملا شارژ شود.

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که هر دو شارژر استفاده شده که از سوی کمپانی‌های موتورولا و سامسونگ بودند 15 وات را ارایه می‌دهد و این در حالیست که برخی شارژر‌های سوم شخص موجود، 18 وات را وارد اسمارت فون می‌کنند و در مقابل از نسخه 2.0 فناوری شارژ سریع کوآلکام نیز بهره می‌برند که با این وجود حتی ممکن است ال‌جی G4 از طریق آن‌ها سریع‌تر شارژ شود. با این اوصاف اقدام ال‌جی در خصوص قرار دادن یک شارژر عادی در جعبه G4 کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH