اپ‌رسان: انتقال آسان محتوا بین‌ گوشی‌های هوشمند با Zapya

Zapya-2.5-USمطمئنا برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل، بازی، اپلیکیشن، موسیقی یا هر چیز دیگری را برای دوستان خود ارسال کنید. بلوتوث همیشه یکی از گزینه‌های پر کاربرد بوده که کاربران از این طریق اقدام به تبادل فایل در بین انواع گوشی‌ها می‌کنند. اما امروزه با فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند می‌توان از روش‌های بهتری نیز بهره برد، چراکه انتقال فایل‌هایی با حجم بالا از طریق بلوتوث چندان مناسب نیست و زمان زیادی به طول می‌انجامد.

یک راه حل موثر!

Zapya یک راه حل بسیار مفید برای انتقال هر چیزی است که در گوشی هوشمندتان دارید! فرقی نمی‌کند که دوست شما از آی‌فون استفاده می‌کند یا اندروید و یا حتی ویندوزفون. با Zapya می‌توانید به سادگی اینکار را انجام دهید. کافیست که این اپلیکیشن را در گوشی خود و شخص مقابل داشته باشید. این اپلیکیشن فایل‌ها را بجای بلوتوث با شبکه وایرلس انتقال می‌دهد و سرعتی بسیار بالا دارد، به‌طوریکه می‌توانید فایل‌های حجیم را در مدت زمان بسیار کوتاهی بین گوشی‌های هوشمند مختلف، انتقال دهید.

zapya-2

کاربرد زاپیا

یکی از بهترین کاربردهای Zapya امکان ارسال برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده است! اگر از کاربران اندروید باشید و بخواهید اقدام به ارسال اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها نمایید، نیازی به فایل نصبی آن‌ها نخواهید داشت! کافیست ارتباط را از طریق این اپلیکیشن بین گوشی خود و دوست‌تان برقرار کنید و سپس می‌توانید حتی اپ‌های نصب شده را هم برای دیگران با سرعتی بسیار زیاد ارسال کنید. امکان ارسال انواع فایل‌ها در این اپلیکیشن وجود دارد و از آنجا که بجای بلوتوث از شبکه بی‌سیم بهره می‌برد، لزومی ندارد که گوشی‌خود و شخص مقابل را نزدیک هم قرار دهید. حتی امکان چت دو طرفه نیز در Zapya وجود دارد و از این طریق می‌توانید هنگام تبادل فایل‌ها با شخص مقابل به گپ و گفتگو نیز بپردازید!

چگونه کار می‌کند

برای ارسال فایل‌ها، شما بایستی یک کانکشن ایجاد نمایید. حال این ارتباط می‌تواند به دو صورت باشد، یا میزبان شوید و یا میهمان که در حالت نخست، شما یک گروه ایجاد کرده و نفر دوم درخواست اتصال می‌دهد. در صورتی‌که شما مهمان باشید، عکس قضیه فوق صادق خواهد بود. البته در برخی مواقع، مثل زمانی‌که بخواهید یک گوشی آی‌فون را به اندروید متصل کنید، بهترین کار این است که هر دو گوشی، به یک شبکه مشترک (مثل روتر یا هات اسپات یک گوشی دیگر) متصل شده و از این طریق اقدام به جابجایی فایل‌ها نمایند.

zapya-1

سخن پایانی

زاپیا یک برنامه فوق‌العاده عالی برای انتقال فایل‌ها است که مزیت اصلی آن را می‌توان در سرعت و همچنین امنیتش دانست. البته باید به این نکته توجه داشته باشید به دستگاه دومی که وصل می‌شوید، دقت کافی در انتقال فایل‌ها داشته باشید تا به اشتباه پوشه‌های شخصی‌تان انتقال پیدا نکند! برای دانلود این اپلیکیشن بسیار سودمند، از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

bazar-logo

3 در مورد “اپ‌رسان: انتقال آسان محتوا بین‌ گوشی‌های هوشمند با Zapya”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH