ایسوس زن‌واچ 2 با صفحه نمایش OLED معرفی شد!

امروز ایسوس در نمایشگاه Computex تایوان کنفرانسی را برگزار کرد و در جریان آن از چندین محصول جدید خود پرده برداشت که در این میان یک ساعت هوشمند نیز به چشم می‌خورد. این کمپانی نسخه جدید زن‌واچ خود را با نام ZenWatch 2 معرفی کرده است که در دو سایز عرضه خواهد شد که سایز بندی آن همانند نسل قبلی خود است.

ZenWatch-2

هر دو نسخه از یک صفحه نمایش OLED استفاده می‌کنند که توسط شیشه 2.5D گوریلا گلس 3 پوشیده شده است و مغز متفکر آن نیز یک چیپست از دیار کوآلکام است. پردازش‌های این محصول توسط اسنپ دراگون 400 انجام می‌شود که در واقع همان پردازنده استفاده شده در نسل قبل است. سال گذشته ساعت ایسوس از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد و اکنون نیز این محصول با کمی ارتقا توانسته استاندارد IP67 را برای خود کسب کند که نسبت به نسخه قبلی مقاومت بیشتری در برابر آب و گرد و غبار دارد که این به کاربران امکان می‌دهد تا اسمارت فون خود را در عمق 3.28 فوتی آب به مدت 30 دقیقه نگه‌دارند.

باتری این محصول نسبت به نسخه قبلی ارتقا داشته و از سیستم شارژ جدید مغناطیسی استفاده می‌کند و کاربران قادر خواهند بود دستگاه را در رنگ‌های نقره‌ای، مفرغ (ترکیبی از مسی و طلایی) و… خریداری کنند که بند‌های آن نیز چرمی و فلزی خواهند بود. البته زن‌واچ 2 یک نسخه لوکس نیز دارد که بند آن از سنگ کریستال بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH