با ال‌جی G4c آشنا شوید

ال‌جی در نظر دارد تا آخرین پرچم‌دار خود را با مدل‌های مختلفی در اروپا و شاید در جهان عرضه کند. کاری که برای پرچم‌دار قبلی‌ یعنی G3 نیز انجام داد و البته نتیجه‌اش را نیز گرفت. نسخه مینی G4 با نام G4c معرفی شده و به زودی در کشورهای اروپایی با قیمت 249 یورو یا حدود 275 دلار به فروش خواهد رسید. پیش از این در خبرها عنوان شده بود که این محصول با قیمتی بالاتر یعنی 290 یورو عرضه خواهد شد که با اعلام این خبر می‌توان به سیاست‌های مناسب ال‌جی در زمینه قیمت گذاری ایمان آورد.

gsmarena_001-(2)

G4c که با نام کامل LG-H525N وارد بازارهای جهانی می‌شود، از یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح hd بهره برده است. پردازنده اسنپدراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم و البته 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات کارت حافظه، نشان می‌دهد که این مینی پرچم‌دار از قدرت بالایی حداقل بر روی کاغذ برخوردار نخواهد بود. اندروید 5.1 به همراه رابط کاربری دل‌نشین ال‌جی یعنی LG UX4.0 از از امکانات نرم افزاری این محصول است.

G4c از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت بهره برده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل قدرت دارد. طراحی ال‌جی G4c نیز همانند سایر محصولات این سری بوده و دکمه‌های فیزیکی آن در پشت قرار دارد.

LG G4c ابتدا در کشور ایتالیا عرضه شده و سپس به سایر کشورهای اروپایی نیز وارد خواهد شد.

2 در مورد “با ال‌جی G4c آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH