زیبایی‌های فضا را با وضوح 4K تماشا کنید!

سفر به فضا یکی از رویا‌های هر انسانی بوده و هست ولی هر کسی چنین دسترسی‌ای را ندارد اما اخیرا ناسا اقدامی را  انجام داده که در خانه خود می‌توانید فضا را با وضوح خارق العاده مشاهده کنید.

NASA

ناسا یک ویدیو با وضوح تصویر 4K منتشر کرده است که از ایستگاه بین المللی فضایی ثبت شده و شما را غرق در زیبایی این محل دوست داشتنی خواهد کرد. این ویدیوی 4K با وضوح 60 فریم بر ثانیه ثبت شده است که بر اساس گفته ناسا در شبکه ReelNASA، این قابلیت جدید به محققان این امکان را می‌دهد که با وضوح خارق‌العاده‌ای فضا و اجزای مختلف آن را مشاهده کنند. آژانس فضایی آمریکا اعلام کرده است که تکنولوژی تصویر برداری 4K در فضا باعث می‌شود که دید بسیار بهتری را نسبت به سیارات، فضا و تغییرات آن‌ها داشته باشند.

از آن جایی که چندی پیش یوتیوب قابلیت پشتیبانی از ویدیو‌های 4K و 60 فریم بر ثانیه را در سرویس خود قرار داد، حال ناسا اولین ویدیوی این چنینی را در یوتیوب منتشر کرده است که افراد می‌توانند با چنین وضوحی به تماشای فضا بنشینند. البته توجه کنید که ویدیوی زیر در آپارت بارگذاری شده است و شما یک وضوح عادی را در آن مشاهده خواهید کرد. برای تماشای وضوح اصلی می‌بایست به یوتیوب و لینک زیر مراجعه کنید:

ویدیو 4K از فضا

گفتنی است که در حال حاضر کامپیوتر‌های بسیار کمی از وضوح 4K پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH