اولین اسمارت فون کداک روانه بازار‌های جهانی شد!

ماه ژانویه بود که کمپانی کداک (Kodak) اولین اسمارت فون خود را در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد و اکنون این محصول روانه بازار‌ها شده است.

The-Kodak-IM5

این محصول که کداک IM5 نامیده می‌شود با قیمت 280 یورو یا 315 دلار قابل خریداری است و توسط اپراتور‌های مختلف نیز عرضه خواهد شد. این اسمارت فون در حال حاضر از اندروید کیت‌کت استفاده می‌کند اما اخبار حاکی از آن هستند که به‌زودی شاهد انتشار اندروید لالی‌پاپ نیز برای آن خواهیم بود. IM5 از رابط کاربری اختصاصی کداک استفاده می‌کند و باعث می‌شود که کاربران بتوانند به سادگی هرچه تمام به بخش‌های مختلف دستگاه دسترسی داشته باشند.

The-Kodak-IM5-(1)

این اسمارت فون صفحه نمایشی 5.0 اینچی دارد که وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل را ارایه می‌دهد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی قرار گرفته است و نرم افزار یونیکی نیز برای عکس برداری بر روی IM5 قرار دارد. سایر ویژگی‌های این دستگاه شامل پردازنده هشت هسته مدیاتک با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است. یک باتری 2100 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز اولین اسمارت فون کداک را تامین می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH