با کمک اپلیکیشن +Game Recorder سامسونگ، بازی‌های خود را ضبط کنید!

آیا می‌دانستید که سامسونگ اپلیکیشنی با نام +Game Recorder دارد و کاربران از طریقش می‌توانند بازی‌های خود را ضبط کنند؟ این قابلیت مخصوص گلکسی S6 و گلکسی S6 اج است که اکنون دستگاه‌های گلکسی بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن قادر است تا در زمانی که شما بازی می‌کنید، آن را با وضوح 1080p ضبط کند.

Samsungs-Game-Recorder-app

+Game Recorder رابط کاربری ساده‌ای دارد که ضبط بازی‌ها را ساده‌تر می‌کند و علاوه بر این، امکان استفاده از دوربین جلویی دستگاه نیز وجود دارد که از طریق آن کاربران می‌توانند چهره خودشان را نیز در حین بازی ضبط کنند.

در این اپلیکیشن صدا‌ها مستقیما از منبع ضبط می‌شوند و این بدان معناست که نویز پس زمینه محیط و… در آن ثبت نخواهد شد (البته این ویژگی تنها در گلکسی S6 و گلکسی S6 اج قابل استفاده است). بعد از ضبط ویدیو‌ها نیز می‌توانید آن‌ها را مستقیما بر روی یوتیوب آپلود کنید. علاوه بر این، اپلیکیشن مذکور از قابلیت Game Boost نیز بهره می‌برد که با کمک آن حافظه کمتری اشغال خواهد شد.

بر اساس گزارشی که سامسونگ منتشر کرده است، اپلیکیشن +Game Recorder از طریق گوگل پلی و فروشگاه نرم افزاری سامسونگ در اختیار 161 کشور جهان قرار گرفته است و در کنار گلکسی S6 و گلکسی S6 اج، محصولاتی نظیر گلکسی نوت4، گلکسی S5، گلکسی نوت 3، گلکسی S4 و گلکسی نوت 2 نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH