از Call of Duty تا Uncharted: سونی چه بازی‌های مهمی را در E3 معرفی کرد؟

یکی از بزرگ‌ترین تجارت‌های سونی در دنیای بازی اتفاق می‌افتد، جایی که آن‌ها کنسول اسطوره‌ای و پرطرفدار پلی‌استیشن را در ابعاد گسترده به فروش می‌رسانند.

E3-2015-Sony-1000x750

سونی امسال نیز با دست پر به E3 آمده و عناوین مختلفی را معرفی کرده که به زودی برای کنسول‌ نسل جدید این شرکت –پلی‌استیشن۴- در دسترس خواهند بود.

در پایین می‌توانید بازی‌های انتخابی ما از این کنفرانس را مشاهده کنید:

۱. Uncharted 4

چهارمین نسخه از سری بازی‌های Uncharted نام جالب «پایان یک دزد» (A Thief’s End) را یدک می‌کشد و همانطور که انتظار می‌رفت به پایان داستان «نیتن دریک»‌ یکی از شخصیت‌های اصلی بازی اشاره دارد. پس از بارها تاخیر این بازی بالاخره «در ربع ابتدایی سال آینده» منتشر خواهد شد. ویدیوی بالا دموی هیجان‌انگیز گیم‌پلی این بازی است که امروز در E3 2015 پخش شد.

۲. Call of Duty: Black Ops III

Call of Duty احتمالا یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تمام دوران است و امسال هم با سومین قسمت از سری Black Ops به نظر بازگشت پر سر و صدایی خواهد داشت. قبل از این، دمو و زمان انتشار این بازی (ششم نوامبر) منتشر شده بود و حالا مشخص شده که روی کنسول‌های نسل پیشین (ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن۳) قابل بازی است؛ هرچند شاید تمام بخش‌های بازی را پشتیبانی نکند. در E3 امسال سونی تریلرهای بخش co-op و مولتی‌پلیر را منتشر کرد که در بالا ویدیوی مولتی‌پلیر را مشاهده می‌کنید. این ویدیو همچنین چند تغییر جدید در گیم‌پلی این بازی را نشان می‌دهد.

۳. Batman Arkham Knight

درحالی که فیلم‌های ابرقهرمانی امسال گیشه‌فروش را در نوردیدند و سریال‌ها نیز هرگز پربیننده‌تر نبوده‌اند، حالا یک بازی با تم ابرقهرمانی است که توجه همه را به خود جلب کرده است. قبلا با شما درباره امکانات جدید بازی «Batman: Arkham Knight» صحبت کردیم؛ و حالا نوبت آن است که تریلر گیم‌پلی این بازی را در آی‌تی‌رسان مشاهده کنید. این بازی اگر دوباره به تاخیر نیافتد ۲۳ ژوئن (۲ تیرماه) برای کنسول‌های نسل جدید و PC منتشر خواهد شد.

در کنار تمام این‌ها یک نسخه بازسازی شده از بازی اسطوره‌ای «Final Fantasy VII» برروی iOS منتشر می‌شود که خبر آن را می‌توانید در این پست دنبال کنید.

1 در مورد “از Call of Duty تا Uncharted: سونی چه بازی‌های مهمی را در E3 معرفی کرد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH