8 ترفند که شما را در اینستاگرام به سطح حرفه‌ای می‌رساند!

Untitled-1شاید به جرات می‌توان گفت که اینستاگرام یکی از بهترین و برترین برنامه‌ها برای به اشتراک گذاری تصاویر است. این برنامه تا به‌حال تغییرات بسیاری به خود دیده و یکی از جدیدترین‌های آن، اضافه شدن ویدیو کلیپ‌ به اینستاگرام است. از آن‌جا که روزبه‌روز برتعداد کاربران آن افزوده می‌شود، تطبیق با این تغییرات کمی دشوار و زمان‌بر است. برای همین امروز در آی‌تی‌رسان تصمیم داریم تا شما را با 8 ترفند مهم و کاربردی آن آشنا سازیم تا شما پس از خواندن این مقاله، به یکی از حرفه‌ای ترین‌ها در اینستاگرام تبدیل شوید. همراه ما باشید.

این مقاله را هم بخوانید: چگونه از قابلیت فیلترینگ کامنت در اینستاگرام استفاده کنیم؟

ترفند 1- ارسال تصاویر به افراد خاص

direct1اگر شما مایل نیستید که برخی تصاویر را برروی فید اصلی خود قرار دهید و یا آن را با همه دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، بهتر است که این تصاویر فقط برای برخی از افراد خاص فرستاده شوند. این ویژگی، حداکثر به 15 نفر اجازه می‌دهد تا تصاویر خصوصی شما را مشاهده نمایند و جالب است بدانید نوشتن نظر یا کامنت گذاشتن برروی آن‌ها، مانند دیگر تصاویری است که در صفحه اصلی خود با همه به اشتراک گذاشته می‌شوند.

مواردی که با این ترفند به اشتراک گذاشته شوند، در جستجو یافت نخواهند شد و می‌توانید هرزمان که مایل باشید آن‌ها را حذف نمایید. برای استفاده از ترفند 1:

  1. باید در صفحه “Share To” به سربرگ «Direct» مراجعه نمایید.
  2. سپس به دو صورت می‌توانید گیرندگان خاصی که می‌خواهید به این تصاویر دسترسی داشته باشند را انتخاب کنید:  الف. لمس دایره‌‌ای که در کنار نام آن‌ها قرار گرفته است  ب. تایپ نام گیرندگان در قسمت «To»
  3. پس از انتخاب گیرندگان، عبارت «Send» را لمس نمایید. در صورت تمایل برای مشاهده پیام‌های خود، به آیکون Tray در بالای سمت راست صفحه اصلی خود مراجعه کنید.

ترفند 2- رد کردن پیام‌های افراد مزاحم

ignore2شاید در اینستاگرام خود، با افرادی سروکار دارید که از هرکار بی‌خود و بی‌جهتی عکس گرفته و آن را با شما به اشتراک می‌گذراند. کار عاقلانه هم بلاک کردن آن‌هاست. البته گاهی شاید نتوانید آن‌ها را بلاک نمایید؛ به‌عنوان مثال، رئیس‌تان هیچ‌ دوست ندارد که وارد لیست مسدودی‌ها یا بلاک لیست شما شود! چاره چیست؟

این مقاله را هم بخوانید: آموزش اضافه کردن اکانت دوم به اینستاگرام

بهتر است که پست‌های این افراد را نادیده بگیرید یا مطالب اشتراکی آن‌ها را رد نمایید؛ برای رد کردن یا نادیده گرفتن پست‌های مستقیم افراد، به آیکون Tray در بالای سمت راست صفحه اصلی خود مراجعه کرده و پس از انتخاب مزاحم، برروی آیکونی که با سه نقطه مشخص شده است، ضربه بزنید. سپس گزینه “Ignore all posts from this user” را لمس نمایید.

 ترفند 3- مخفی کردن تصاویر تگ‌شده

untag3تصاویری که شما در آن تگ می‌شوید، در بخش «Photos of You» صفحه‌ پروفایل‌تان قابل مشاهده‌اند. البته اگر رفتارهای غیراخلاقی یا شرم‌آوری در این تصاویر داشته‌اید و مایل نیستید که کسی آن‌ها را ببینید، باید آن‌ها را مخفی کنید. برای انجام این ترفند، طبق مراحل زیر عمل نمایید:

  1. برروی عکس مدنظر خود در بخش «Photos of You» ضربه بزنید.
  2. حال از منوی باز شده، گزینه Hide From My Profile را انتخاب کنید.

البته اگر مایل هستید که علاوه‌برآن، از تصاویر Untag هم شوید بهتر است پس از مراجعه به گزینه More Options، عبارت Remove Me From Photo را لمس نمایید.

ترفند 4- استفاده از فیلتر برروی تصاویر بدون پست آن‌ها

airplane4یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام، اعمال کردن فیلترهای خیره‌کننده به تصاویری است که می‌گیرید؛ اگرچه شاید تمایلی نداشته باشید که حتما آن را برروی فید خود، پست کنید. شما می‌توانید به‌وسیله مود حالت هواپیما پس از ضبط تصویر و بدون نیاز به پست کردن آن، از فیلترهای جذاب اینستاگرام برروی آن بهره بگیرید.

این مقاله را هم بخوانید: چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟!

پس از آن‌که گوشی هوشمند یا تبلت خود را به حالت هواپیما بردید، مراحل عادی را برای به اشتراک گذاشتن تصویر دنبال کرده و سپس برروی عبارت ‘Share’ ضربه بزنید. حال با پیام خطایی روبه‎رو خواهید شد که در آن به شما گفته می‌شود که آپلود تصویر بدون کانکشن فعال، امکان پذیر نیست. خب اشکالی ندارد؛ عبارت delete را لمس کنید تا تصویر حذف شود!

اصلا نگران نباشید؛ اینستاگرام برای آن‌که کار شما را ساده نماید، آن را برروی گالری گوشی یا تبلت‌تان ذخیره می‌کند.

ترفند 5- اضافه کردن هشتگ (#) پس از ارسال  پست

hashtag6گاهی اوقات پیش‌ می‌آید که تصویری را بدون اضافه کردن هشتگ (#) مناسب، پست می‌کنید. اما آیا راهی وجود دارد که پس از ارسال آن، هشتگ (#) مناسب را به آن اضافه نماییم؟ پاسخ ساده است؛ بله، می‌توانید در نظرات پست خود، نظری که شامل هشتگ (#) های دلخواه‌تان باشد را نوشته و ارسال نمایید.

ترفند 6- به اشتراک گذاشتن تصاویر پس از ارسال آن‌

share7اگر تصویری را بروی اینستاگرام خود پست کرده‌اید و احتمالا یادتان رفته که آن را برروی دیگر صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر به اشتراک بگذارید، می‌توانید با طی مراحل زیر این کار را انجام دهید:

  1. پس از پست تصویر مدنظر خود، برروی آیکونی که با سه نقطه مشخص شده است ضربه بزنید.
  2. حال پس از وارد شدن به منو و انتخاب گزینه «Share»، سایت مدنظر خود را برای به اشتراک گذاشتن پست خود در آن انتخاب نمایید.

توجه : حواس‌تان به محدودیت تعداد کارکترها، باشد!

ترفند 7- ذخیره  تصاویر پس از ارسال آن‌ها/ ذخیره تصاویر مربوط به پست‌های دیگران

savepix8در اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض، تصاویری که پست می‌کنید در گالری موبایل و یا تبلت شما ذخیره می‌شود مگر آن‌که، گزینه ‘Save Original Photos’ فعال نشده باشد. برای فعال کردن آن در صفحه پروفایل خود، به تنظیمات مراجعه کرده و گزینه ‘Save Original Photos’  را فعال نمایید. به همین روش، می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

این مقاله را هم بخوانید: آموزش بازگرداندن لوگو قدیمی اینستاگرام

حال اگر این مشکل پیش‌ آمد، چگونه آن را رفع نماییم؟ کافی است پس از پست تصویر خود، با لمس آیکونی که با “سه نقطه” مشخص شده است و انتخاب عبارت «Copy Share URL» در منوی باز شده، URL مربوط به تصویر را در مرورگر خود باز نمایید. باقی ماجرا را هم که حتما بلدید!

درباره قسمت دوم ترفند، کافی است مراحل زیر را پس از شکار تصویر مد نظر خود انجام دهید ( البته انجام این قسمت فقط با PC یا لپ‌تاپ، ممکن است):

  1. وارد پست  مورد نظر خود شده و کلیک راست نمایید.
  2. سپس کلید ترکیبی «Ctrl+Shift+I» در گوگل کروم و «Q» را در فایرفاکس، فشار دهید. ( در کل، باید گزینه Inspect Element را انتخاب کنید.)
  3. با حرکت نشان‌گر موس در پنل باز شده، به عبارتی برسید که دور تصویر مدنظر شما، آبی شود. حال به دنبال لینک تصویر مورد نظر خود  به‌وسیله بازکردن محتوای آن عبارت  بگردید.
  4. لینک را کپی کرده و در مروگر خود شبیه به آدرس یک سایت باز نمایید. سپس به‌سادگی، می‌توان تصویر را ذخیره کرد.

ترفند 8- خصوصی نگه‌داشتن اکانت اینستاگرام

شاید اصلا مایل نباشید آنچه را که در اینستاگرام پست می‌کنید برای تمام افرادی که از صفحه شما بازدید می‌نمایند، قابل مشاهده باشد. خوش‌‌بختانه اینستاگرام این مشکل را با گنجاندن یک گزینه در تنظیمات سرویس خود، حل کرده است. کافی است در صفحه پروفایل‌تان، وارد منوی تنظیمات شده و سپس «Private Account» را فعال نمایید.

آنچه که بیان شد، شرح مفصلی بود از اغلب ترفندهایی که در هنگام کار با اینستاگرام به آن نیاز پیدا خواهید کرد. امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد.

bazar-logo

[better-ads type=’banner’ banner=’224609′ ]

 

456 در مورد “8 ترفند که شما را در اینستاگرام به سطح حرفه‌ای می‌رساند!”

  1. سلام،تقریبا یه ماه میشه که وقتی منو رو پست ها تگ میکنن(تو اون قسمتی که تو پیج هست و جاهایی رو که تگ شدی)نمیاد و نشون نمیده??فقط همون لحظه پیامش میاد بعد تو قسمت فعالیت هست برام اونجا میمونه و میره?حدودا۱۰تا پست تگ شدم تو این مدت و مطمئنم که مشکل از منه?چیکار کنم؟!بگین پلیز?

  2. سلام من به اینیستاگرامم قفل زدم هرچی میزنم بازنمیشه رمز ایمیلم هم یادم رفته خواستم بپرسم چطور میتونم اونو بازکنم؟؟؟؟
    ممنون میشم ر اهنماییم کنید

  3. سلام من نمیتونم داخل اینستا فیلم بزارم اصلا اپلود نمیشه تا نصفه میره بعد قطع میشه مشکل نت هم اصلا ندارم چرا اینجوریه اخه لطفا راهنمایی کنید ممنون

  4. سلام ببخشید چطور میشه بدون اینکه کسی رو فالو کرد فهمید چه کسانی رو فالو میکنه.حس میکنم شدنی چون من تو سرچ اسم میزنم مینوسه followed by فلان کسی که پیجش قفل

  5. سلام
    چطور میشه وقتی پیج به صورت عمومی است افرادی نتونن فالو کنن
    راهی ایا هست؟؟
    ممنون میشم به امیل جواب بفرستین

  6. سلام ی مشکلی دارم،چند تا از رفیقام برام کامنت گذاشتن تو حالت کلی زده ۵ کامنت ولی روش میزنم که برم بخونم هیچ کامنتی نیست،چیکار کنم؟؟؟؟

  7. سلام و خسته نباشین.
    آیا امکانش هست مطالبی که من تو اینستاگرام لایک میکنم یا کامنت هایی که میزارم توسط فالوورهام دیده نشه؟ یا بهتر بپرسم میخواستم بدونم امکانش هست مطالب و عکس هایی که فالوور های من لایک میکنن و کامنت هایی که میذارن رو من نبینم؟ یعنی کاری کرده باشن که من نتونم متوجه شم چه چیزی رو لایک کردن و چه کامنتی گذاشتن؟ خواهش میکنم جواب بدید… ممنون و سپاسگذار

  8. سلام من دستم خورد و یکی از پستام حذف شد من خیلی دوسش دارم میخوام که برگردونمش
    راهی هست؟میشه راهنماییم کنید.؟ممنون میشم

  9. سلام . یه نرم افزار یا راهی میخوام برای از بین بردن کپی رایت بابت ارسال پست هام در اینستاگرام.هر ویدیویی از پینک فلوید و فرانکی گرفته تا یه کلیپ معمولی از طبیعت که میخوام روش موزیک بذارم حذف میشه.مطالب و عکس شخص کسی نیست که.اصلا نمیفهمم دلیلشو.واقعا بی معنیه.لطفا کمکم کنید.منتظرتونم.مرسی

  10. و اینکه فرندهام خیلی فیلم پست میذارن. رفتم توی اون قسمت که سرعت بارگذاری رو کم کنم. اما باز هم تغییر نکرد و حجم بسته م زود تموم میشه.

  11. سلام. وقت بخیر. قسمتی وجود نداره که مثلا من برم وارد اون لیست بشم و اون کسایی از فرندام پست جدید گذاشته لایک کنم.؟؟؟؟ که وارد قسمت Home نشم.

  12. سلام خواهش میکنم اگه میتونید کمکم کنین.
    من دو هفته ى پیش ویدیویى رو تو صفحه ام آپلود کردم که چندین بار به مشکل خورد و بلافاصله بعد از پست شدن خود به خود پاک میشد!
    بعد از اون پیجم مشکل پیدا کرد و تو قسمت you مى نوشت که لود نمیشه (یعنى نمیذاشت من لایک ها و کامنت هایى که برام گذاشته میشه رو ببینم)
    بعد از دو هفته، بازم تلاش کردم که همون فیلم رو بذارم، این بار برام پیام اومد که قانون کپى رایت رو رعایت نکردم (به خاطر آهنگش). بعد ازم چیزى پرسید و منم اسمم رو نوشتم و تأیید کردم و ویدیوم پُست شد.
    لایک شد و کامنت براش گذاشته شد و دیده شد ولى تو پیج خودم نیست! یعنى نه تعداد پُستم رفته بالا و نه تو خودِ صفحه ام دیده میشه! فالوور هامم تو خودِ صفحه نمیتونن ببینن ولى تو اون صفحه ى home ویدیوى من براشون اومده.
    باید چیکار کنم که در صفحه ام نمایش داده شه؟

  13. سلام میخاستم بپرسم از تون که وقتی ادرس اینترنتی عکس پروفایل کسیو کپی میکنیم و اون عکس رو در مرورگر وارد میکنیم و عکس را کپی میکنیم ایا طرف متوجه میشه که چه کسی نشانی اینترنتی نمایه اش را کپی کرده؟

  14. سلام دوستان
    من به مدت 2 هفته هست نمیتونم هیچ تصویری را پست یا استوری کنم … میزنه امکان پست تصویر نیست؟ از *** استفاده کردم فایده نداشت آپدیتم کردم نشد … اینترنتم هم مشکلی نداره
    ولی بقیه قسمت های اینستام اوکیه یعنی لایک و کامنت میتونم بزارم
    ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره بگه

  15. سلام
    ببخشید پیج من پراویت نیست ولی وقتی کسی منو فالو میکنه برای من فقط مینویسه REQUESTS و نمیتونم نه فالوش کنم نه پیجش رو ببینم
    ولی برای اون شخص مینویسه منو فالو کرده؟
    میشه کمک کنید

    1. نوشتن requestبرای شما ربطی ب پرایویت بودن یا نبودن شما نداره.وقتی شما میبینید ک برای شما ریکوست نوشته شده ینی طرف مقابلتون اکانتش پرایویته.پرایویت نبودن شما ینی هرکسی میتونه شمارو فالو کنه

  16. من عکسمو در سایز 2500×1853 پست کردم ولی تو اینستا در سایز 1080×801 سیو و نشون داده میشه چرا؟
    موقعی هم که سیوش میکنم اسمش تغییر میکنه و یه همچین اسمی میشه که اسم آیدیه من روشه
    cyrusthegreat04_1505474942.jpg

  17. سلام،من پروفایل یه نفرو فقط چند بار سرچ کردم و clear search history زدم اما هنوز وقتی اول اسم اون شخص رو سرچ می کنم به عنوان برترین گزینه پیشنهادی میاد چیکار باید کنم که حتی به صورت اتوماتیک پیشنهاد داده نشه (clear cach و clear data هم انجام دادم) تو رو خدا جواب بدین خیلی ضروریه

  18. سلام علی هستم آیا میشود پستی که گذاشته شده ولایک کم خورده دوباره به اشتراک گذاشت بدون اینکه لایکای قبلی از بین بده

  19. از دوستم خواستم یکى از فالوورهاش رو به خاطر من بلاک کنه. بلاک کرد ولى هر وقت هر دوشون رو سرچ میکنم توى لیست سرچ میاره فالو باى فلان کس! در حالى که من لیست فالوور و فلووینگاشو دونه دونه چک کردم ولى اون شخص جزو لیستش نیست. چرا این اتفاق میفته؟؟ نکنه راهى هست که دوستم تونسته اکانت اون شخص رو از من قایم کنه؟؟؟؟

  20. سلام درخواست یک نفر و پذیرفتم ولی اونو فالو نکردم ،چون برااونم درخواست می‌رفت ،حالا اون پیج منو دیده درسته؟میخام الان ردش کنم ،چطوری ردکنم که پبجمو نتونم دنبال کنه؟؟

  21. سلام نمیتونم ویدئو تو پیچم بزارم تمام کارهای که برای رفع این مشکل بود انجام دادم ولی موفق نشدم لطفا راهنمایی کنین

  22. سلام
    چطوری میشه
    see fewer posts like this
    غیر فعال کرد …من یکپپیج رو اشتباه این گزینه رو زدم حالا میخوام کنسلش کنم نمیدونم چکار باید کنم. و اون پیج رو دیگه نمیبینم. میخامش

  23. سلام چطور میشه اسم شخصی رو که قبلا تو دایرکت باش صحبت کردیم از توی سرچ مستقیم دایرکت حدف کنیم؟
    همونجایی که زیر پستا دایرکت مستقیم به صورت فلش هست.
    ضمنا پیام ها رو پاک کردم اما هنوز اونجا هست

  24. سلام من یکی از فالورام هر کاری کنه تو قسمت فالووینگ من مشخص نمیشه برام چه جوری ان کارو کرده؟اصلا معلوم نمیکه چی لایک کرده

  25. سلام چطور میشه که کسایی که شمارمو دارن از پیچ من مطلع نشن اگه با ایمیل ثبت نام کنم بازم اونایی که شمارمو دارن میتونن توقسمت Contacts اینستاشون از پیچ من مطلع بشن

  26. عاغا این درسته که پیجت باز باشه هر کی پیجتو ببینه برات نوتیفیکیشن میاد یا اصلا چنین برنامه ای وجود داره برا اینستا که بگه کی پیجتو دیده.؟؟؟

  27. سلام از اطالاعات مفیدتون واقعا سپاسگذارم .یه سوال من دوست ندارم پروفایل اینستاگرامم رو کسی کپی کنه .میخوام ببینن ولی کپی نکنن چه کسایی که فالورم هستن چه کسایی که نیستن؟

  28. سلام اینستاگرام پیام داده که پست شما را حذف میکنیم زیرا از دستورالعمل های انجمن ما پیروی نکردید.میشه راهنمایی بفرمایید باید چیکار کنم ۱۷ تا پست دارم که عکس خودم و چندتای عکس سگهام با سه تا فیلم از حیوانات اهلی

  29. سلام . در نسخه جدید اینستاگرام . لایک و کامنت و علامت تگ کردن روی هم رفته چطور میشه استفاده کرد?!

  30. خسته نباشید ببخشید من یه پست گذاشتم اینستا همه میبینن ولایکا وکامنتا برام میاد ولی خودم نمیتونم اون پست رو تو پروفایلم ببینم چیکارکنم

  31. سلام اگه از پیچی که copy shere url رو مسدو کرده ، ،میتونم با یک روشی آن پست رو دانلود کنم ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید

  32. سلام من از کامپیوتر از طریق گوگل وارد اینستا میشم راهی هست که اونایی رو که فالوو میکنم دیده نشن؟

  33. سلام
    من اشتباهی یکی از پستامو پاک کردم
    آیا میتونم برگردونمش؟
    اگه میتونم برگردونم به چه صورته
    لطفا جواب بدین:(

  34. باسلام ویدئو گذارده توسط تعداد زیادی دیده شده اما تعداد کمی لایک کردند
    چطور میتوانم لیست افرادی ک ویدئو را دیده اما لایک نکرده اند را متوجه بشم

  35. سلام وقتی ویدئو هام تو اینستا لایک میخوره پایین پست نشون داده نمیشه تعدادش باید چکار کنم تا تعداد لایک هم نشون داده بشه

    1. این مورد به صورت پیش فرض برای همه ویدیوها وجود داره و تنها تعداد نمایش ویدیو نشان داده می‌شه، راهی هم براش نیست مگر آنکه بر روی لایک‌ها کلیک کنید تا تعدادش دیده بشه

  36. سلام .اکانت من private هست اما یک اکانت که جز فالورام نیست پست منو لایک کرده و کامنت گذاشته.میشه بگید مشکل از کجاست؟

    1. اون فرد یکی از فالووراتونو فالو کرده و در قسمت فعالیتهای فالوویینگاش فعالیت فالوور شمارو چک کرده و عکس شمارو دیده .دراون قسمت فرقی نداره اکانت پرایویت باشه یانه فعالیتها مشاهده میشن

      1. سلام من میخوام رمز پیجمو بدم دوستم تا بیاد توی پیجم ولی نمیخوام پیام هایی که توی دایرکت هست رو ببینه یعنی پاک کردم پیام هارو ولی اگه اون بیاد توی پیجم همه پیام های قبل رو میتونه ببینه راه حل این مشکل چیه؟چیکار کنم که همه پیاما پاک شه و وقتی اون اومد تو پیجم نتونه ببینه دایرکت هارو؟؟؟

  37. سلام
    خسته نباشید
    چیکارکنم وقتی ک پیامی تو اینستا میاد یا کسی لایک و فالو میکنه در قمت بالای گوشی روی نوار ظاهر نشود یا صدایی ندهد؟؟

  38. سلام من کارم خیلی ضروریه میشه لطفا کمکم کنید؟
    یه دختر خارجی منو فالو کرد و عکسامو برداشت هی پی ام میداد وقتی گفتم دیگه نمیخوام باهات صحبت کنم گفت پیج مبتذل درست میکنم و عکساتو میذارم من ریپورتش کردم و ایدیمم عوض کردم ولی هر ایدی جدیدی میذارم با اینکه ریپورتش کردم ای دی جدید براش میره و با پیجای مختلف منو تگ میکنه باید چیکار کنم؟

    1. احتمال داره با اکانتی دیگه پیجتونو فالو کرده باشه,
      فالور های مشکوک وافرادی که خودتون اونارو فالو میکنید ولی نمیشناسیدشون رو بلاک کنید,

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH