غولی از آسیا با بدنه فلزی، حسگر عنبیه چشم و قیمتی باورنکردنی وارد می‌شود

از زمانی که کمپانی‌هایی چون هوhوی، Meizu و شیائومی پا به عرصه تولید اسمارت فون گذاشتند، عادت کردیم که هر از گاهی با این تیتر روبرو شویم: “محصولی فوق العاده، با امکاناتی زیاد و البته قیمتی مناسب” این شرکت‌ها همچنان به راه خود ادامه می‌دهند و توانسته‌اند کاربران خود را نیز جذب نمایند. به طور مثال Honor 7 و یا Meizu MX5 به زودی و با ورود خود بازهم بازار را تکان خواهند داد.

UMi-Iron-review-Monsters-from-Asia-head

اما از کشور چین، باید همیشه منتظر اخبار عجیب و غریب بود! اسمارت فون UMi Iron جدیدترین غولی است که از این کشور پهناور وارد بازارهای جهانی خواهد شد. محصولی که مشخصات عجیب و غریبی داشته و می‌تواند به تنهایی یک پرچم‌دار باشد.

این محصول با ضخامت 7.9 میلی‌متر از یک بدنه تمام فلزی برخوردار است. دکمه‌های سخت افزاری این دستگاه نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده و در سمت چپ بدنه قرار گرفته است. شاید در نگاه اول این محصول ما را یاد پرچم‌دار قبلی کمپانی HTC یعنی M8 می‌اندازد؛ اما دیگر مشخصات این غول آسیایی چیست؟!

UMi-Iron-(1)

مهندسین این کمپانی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع LTPS برای UMi Iron استفاده کردند. وضوح این صفحه نمایش فول اچ‌دی بوده و چگالی پیکسلی عالی 403ppi را برای کاربر آماده کرده است. این دستگاه از پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی مدیاتک یعنی MT6753 بهره برده است. پردازنده‌ای با 8 هسته Cortex A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و رابط گرافیکی  Mali-T720. این پردازنده در کنار 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش با رم میکرو SD به شما سلام می‌کند.

UMi-Iron-(3)

اما در بخش دوربین نیز این اسمارت فون برای شما سورپرایز دیگری در نظر گرفته است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با بهره گیری از سنسور Sony IMX214 و یک فلاش دوگانه برای ثبت عکس‌های خارق العاده به استقبال شما آمده است؛ اما دوربین سلفی Iron نیز دست کمی از دوربین اصلی ندارد. نمونه‌ای 8 مگاپیکسلی از نوع OmniVision OV8858 با دیافراگم f/2.2 خبرهای خوبی برای شما دارد؛ اما این کمپانی به این دوربین بسنده نکرده و یک فلاش LED کاربردی را نیز در کنار آن قرار داده است تا در محیط‌های تاریک، هیچ کمبودی حس نکنید.

UMi-Iron-(5)

اما این پایان کار نیست، این شرکت چینی یک حسگر عنبیه چشم را نیز در آنجا قرار داده است تا بدین‌ وسیله این محصول متفاوت‌تر از هر اسمارت فونی باشد که تاکنون دیده‌ایم. وظیفه این حسگر این است  تا شما تنها با نگاه کردن به این سنسور، بتوانید گوشی خود را از حالت قفل خارج کنید. پیش‌تر حسگرهای اثر انگشت این وظیفه را بر عهده داشتند که البته بسیار عالی کار کرده و کاربران مشکلی با آن نداشتند. البته باز کردن قفل این محصول به همین جا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید با انجام حرکات از پیش تعیین شده، خواندن یک آهنگ یا صدا اقدام به باز کردن قفل کرده و یا حتی برنامه‌ای را اجرا سازید.

UMi-Iron-(6)

هنوز صحبت ما تمام نشده است. UMi Iron از یک باتری هوشمند و قدرتمند 3350 میلی آمپری نیز بهره برده است. حال باید بدانید که این محصول به یک حسگر ضربان قلب و سنسور UV نیز برای چک کردن سلامتی شما مجهز شده است. شما می‌توانید از طریق نرم افزار سلامتی موجود در گوشی، درمواقع ضروری با منزل خود تماس بگیرید.

این غول عجیب و غریب از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و از یک LED پر نور نیز جهت اطلاع رسانی نوتیفیکشن‌ها و … استفاده کرده است.

UMi-Iron-(4)

این اسمارت فون اندرویدی از نسخه 5.1 کمک گرفته است؛ اما بنا به گفته مهندسین این شرکت، افرادی که از محیط نرم افزاری Iron راضی نباشند، می‌توانند با پشتیبانی خود شرکت و به راحتی اقدام به نصب Costom Rom نمایند.

UMi-Iron-(7)

اما تمامی این امکانات، با چه قیمتی به دست کاربران خواهد رسید؟

این کمپانی برای عرضه جهانی این اسمارت فون، قیمت تنها 179.99 دلار را در نظر گرفته است؛ یعنی چیزی حدود زیر 600 هزار تومان! آیا با این قیمت اسمارت فونی این چنین خواهید داشت؟

UMi-Iron-(2) UMi-Iron UMI-sider

 

 

9 در مورد “غولی از آسیا با بدنه فلزی، حسگر عنبیه چشم و قیمتی باورنکردنی وارد می‌شود”

  1. من هنگیدم باو
    فراتر از فوق العاده اس با این قیمت
    ولی این ایران بیاد خدا میدونه چن قیمتیش میشه:|

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH