سونی 3 اسپیکر وایرلس قدرتمند را معرفی کرد

sony-srs-x77-x88-x99-970x0-640x426

اگر به دنبال یک اسپیکر با کیفیت صدای بالا و قابل حمل هستید که بتوانید آن را در هر جایی همراه خود ببرید، سونی یک محصول فوق‌العاده برای شما دارد. این کمپانی به‌تازگی سه اسپیکر وایرلس خود را با نام‌های SRS-X77، SRS-X88 و SRS-X99 معرفی کرده است که به‌زودی وارد بازار خواهند شد. در بخش طراحی این سه بلندگو فرق چندانی با مدل‌های SRS-X11، SRS-X33 و SRS-X55 که ماه قبل معرفی شده‌اند، ندارند. البته ما از این بابت هیچ شکایتی نداریم چرا که طراحی همه این گجت بسیار ساده و زیبا است و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

اما در بخش عملکرد این سه بلندگو چگونه‌اند؟ بیایید از بزرگ‌ترین آن‌ها یعنی SRS-X99 شروع کنیم. این اسپیکر بی‌سیم می‌تواند صدایی به قدرت 154 وات را از خود خارج کند؛ به لطف دو سوپر باند اصلی، دو باند کناری، دو درایور باقدرت متوسط و یک ساب ووفر قدرتمند در بالای دستگاه!

اما برادر کوچک‌تر یعنی SRS-X88 نیز می‌تواند صدای 90 واتی شفافی را تولید نماید آن هم به لطف 5 بلندگوی باکیفیت خود. این پنج بلندگو شامل دو باند کناری، دو درایور با قدرت متوسط و یک ساب ووفر است. درست مثل مدل بزرگ‌تر، این اسپیکر نیز از تکنولوژی تقویت صدای دیجیتالی سونی یعنی S-Master HX بهره می‌برد.

اما در آخر به SRS-X77 می‌رسیم که کوچک‌ترین عضو این خانواده سه نفره است. هنوز قدرت 40 واتی در اختیار شماست. دو باند کوچک و یک ساب ووفر درون این جعبه قرار گرفته است و دیگر از سیستم پیشرفته‌ی S-Master HX خبری نیست اما سونی این فرزند خود را نیز دست خالی راهی بازار نکرده است و دو سیستم صوتی DSEE و S-Master برای بهبود کیفیت صدا در دسترس هستند.

همان‌طور که انتظار دارید این سه اسپیکر در بخش قیمت نیز کاملا متفاوت هستند به طوری که SRS-X77 قیمتی معادل 300 دلار دارد و SRS-X88 نیز با قیمت 400 دلاری وارد بازار خواهد شد. اما برای بزرگ این خاندان، SRS-X99 قیمت 700 دلار در نظر گرفته شده است. در حال حاضر این بلندگوها برای پیش‌خرید در دسترس هستند و عرضه آن‌ها از ماه جولای شروع خواهد شد.

1 در مورد “سونی 3 اسپیکر وایرلس قدرتمند را معرفی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH