آرکاس از تلفن هوشمند 50d Helium رونمایی کرد

archos_50dhelium-large_04-840x599اگر شما با شرکت فرانسوی Archos که به تولید تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی می‌پردازد آشنایی ندارید، شاید حالا زمان خوبی باشد تا درباره‌اش بیشتر بدانید! در طی چند سال گذشته، شرکت یاد شده هدفش تولید محصولاتی با سخت افزار سطح بالا و نرم افزار قدرتمند در کنار قیمت پایین بوده و حالا هم بنظر می‌رسد به آنچه که به دنبالش بوده رسیده. آرکوس، به تازگی از تلفن هوشمند جدیدی به نام 50d Helium رونمایی به عمل آورده که در رده گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد ولی نسبت به پولی که برایش می‌پرازید امکانات بسیار جالبی را به شما ارایه می‌کند.

تلفن هوشمند 50d Helium مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده که از پنل IPS در ساخت آن استفاده شده. این محصول همچنین مجهز به پردازنده‌ اسنپدراگون ۴۱۰ است که شامل چهار هسته پردازشی 1.2 گیگاهرتزی می‌شود. چیپست گرافیکی موبایل مورد اشاره نیز Adreno 305 است و یک گیگابایت هم حافظه رم پردازشی در اختیار کاربر می‌گذارد. حافظه داخلی ذخیره سازی این گوشی ۱۶ گیگابایت است که می‌توان با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی آن را افزایش داد. نکته جالب دیگر در مورد 50d Helium پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه‌های پرسرعت 4G است. دوربین اصلی محصول مورد بحث ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن هم ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید 5.1 را اجرا می‌کند. باتری دستگاه اما غیر قابل تعویض بوده و ظرفیتی ۲۱۰۰ میلی‌آمپری دارد.

archos_50dhelium-large_01-300x337

Archos 50d Helium در یک مدل با قابلیت تعویض بخش پشتی و در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه می‌شود و از ماه جولای سال جاری میلادی با قیمت ۱۲۹ دلار در دسترس کاربران خواهد بود. البته شرکت سازنده هنوز به صورت رسمی تاریخ دقیقی را برای عرضه این محصول جدید اعلام نکرده اما همانطور که اشاره کردیم در ماه جولایی می‌توانیم شاهد عرضه آن باشیم.

در نهایت شما چه فکر می‌کنید؟ آیا 50d Helium با قیمت ۱۲۹ دلار و امکاناتی که ارایه می‌کند ارزش خرید دارد؟ لطفا نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با آی‌تی رسان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH