معرفی و بررسی اپلیکیشن بی‌تاک (BeeTalk)

bbbاین روزها با روی کار آمدن هرچه بیشتر گوشی‌های هوشمند، استفاده از آن‌ها برای برقراری ارتباطات هم بیشتر شده است. به گونه‌ای که بسیاری از ما لحظه‌ای را نمی‌توانیم بدون ارتباطات با دوستان و آشنایانمان بگذرانیم. اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی و پیام رسان فراوانی وجود دارند که در میان تمامی کاربران جایگاهی ویژه یافته‌اند.

2 1

اما در این بین اپلیکیشن بی‌تاک هم آمده تا حرفی در بین بزرگان داشته باشد. ساختار کلی بی‌تاک همانند سایر اپ‌های اجتماعی و ارتباطی است و در ابتدا با شماره موبایل خود باید اقدام به ثبت نام کنید. در کنار شماره می‌توانید از نام کاربری اختصاصی هم بهره ببرید. به این طریق حریم شخصی شما در صورتی که نخواهید شمار‌ه‌تان عاملی برای یافتن‌تان توسط دیگران باشد، به‌خوبی حفظ خواهد شد.

3

همگام شدن با مخاطبین تلفن هوشمند شما یکی از ویژگی‌هایی است که تقریبا در تمامی نمونه‌های مشابه هم دیده‌ایم و در بی‌تاک نیز بر اساس تمایل خود می‌توانید مخاطبین‌تان را همگام سازی کرده و یا آن‌ها را به این شبکه دعوت کنید.

5 یکی از بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن امکان ارسال پیام‌های غیر ماندگار است. در کنار امکانات ارتباطی مثل ارسال متن، مکان، فیلم، عکس و…. و نیز برقراری تماس صوتی، می‌توانید در بخشی بنام Buzz هر چه می‌خواهید را به صورت پست با دوستانتان به اشتراک بگذارید. طبیعتا در این بخش همانند اپ‌های مشابه امکان لایک و ارسال کامنت برای پست ها وجود دارد که البته اینکه چه کسانی بتوانند پست‌هایتان را ببینند و یا نطر ارسال کنند را می‌توانید از طریق منوی تنطیمات تعیین کنید.

4بخش جدید و جالب دیگری که به بی‌تاک اضافه گشته، امکان ساخت گروه است. شما می‌توانید گروه بسازید و افرادی را دعوت نمایید و جالب اینکه در هر گروه بر حسب تجربه و سابقه ورود افراد می‌توان درجه‌ای را برای وی در نظر گرفت. امکانات کامل مدیریتی نیز برای مدیر هر گروه در دسترس است و برخلاف برخی اپلیکیشن‌های مشابه که دسترسی‌های کاملی برای مدیریت کامل گروه ارایه نمی‌کنند، در بی‌تاک می‌توان به آسانی بر کل گروه مدیریت صحیح داشت. امکان جستجوی افرادی که در نزدیکی محل زندگی شما حضور دارند نیز از جمله ویژگی‌های مهم بی‌تاک به شمار می آید.

bazar-logo

61 در مورد “معرفی و بررسی اپلیکیشن بی‌تاک (BeeTalk)”

  1. سلام. من قبلا این برنامه رو داشتم حذفش کردم الان نصب مبکنم کد ورود رو بهم نمیده واسه قبلا هم یادم نیست چی بود. چیکار کنم؟

  2. سلام
    من از آی‌پد ایر استفاده میکنم، این اپ(بیتاک) تو اپ استور نیس و نمیتونم نصب کنم.
    یعنی این برنامه تو آی‌پد نصب نمیشه؟
    یکی جواب بده لطفا

  3. چرا کد نمیاد لطفا راهنمایی کنید من بیتاک حذف نصب کردم دیگه نصب نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنونم

  4. سلام.اقابیتالکم سالم بود تااینکه یباردیگرازبرنامه بازاربیتالک .رادوباره نصبش کردم همینجوری .یکدفعه بیتالک سالمم خراب ومسدودشد.نمیدونم چی ؟شد.اما من واقعا نمیدونم ایایک اقای خوب برام کاری میکنه.تورابه جان بچهاتون قسم درستش کنید6ماهه.شمار ام اینه::09214397560

  5. من قبلا داشتم برنامه خوبی بود ازش راضی بودم ولی الان انگاری وضعش خوب نیست میخوام دوباره نصبش کنم امیدوارم مثله قبل باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH