آیا آی‌پد جدیدی با نمایشگر 12.9 اینچی در راه است؟

بر اساس یک منبع ناشناخته تایوانی، کمپانی اپل که همیشه سعی کرده محصولات بسیار خوبی را روانه بازار سازد اکنون در تلاش است تا دوست دارانش شاهد یک آی‌پد با نمایشگر 12.9 اینچی باشند. البته گفته می‌شود که این نسخه نسبت به نسخه‌های عادی محدود‌تر خواهد بود زیرا سفارش قاب آن نیز به صورت محدود بوده است و البته فعلا اطلاعات دقیقی در این خصوص به بیرون درز نکرده است.

ipad 12

اگر چنین محصولی تحقق یابد، نتیجه رویایی خواهد بود که رسانه‌های مختلف در سال 2013 در سر خود پروراندند. این رویا ساخت یک تبلت جدید با سایز بزرگ بود که اکنون یک نمایشگر با 12.9 اینچی به اندازه کافی بزرگ به نظر می‌رسد. بر اساس شایعات گذشته محصول جدید آی‌پد پرو یا آی‌پد پلاس نامیده خواهد شد که اپل سعی خواهد کرد سایز آن را با سرفیس پرو 3 کمپانی مایکروسافت به جدال بر انگیزد. سایر اطلاعات منتشر شده از این محصول حکایت از یک نمایشگر با کیفیت دارند که می‌تواند وضوح تصویر 2048 در 2732 پیکسل را با غلظتی مشابه به آن چه که در آی‌پد ایر 2 دیده بودیم ارایه دهد. صفحه نمایش حساس به میزان فشار و قلم استایلوس، USB 3.1 Type-C و پردازنده و حافظه رم قدرتمند و البته کافی برای سیستم عامل iOS از سایر قابلیت‌های این تبلت دوست داشتنی هستند.

بر اساس گزارشی که چندی پیش منتشر شد، میزان فروش تبلت‌ها همچنان در حال افزایش است و با این اوصاف اپل نیز تصمیم درستی گرفته است و با ورود به دنیای تبلت‌هایی با نمایشگر بزرگ می‌تواند بیش از پیش به موفقیت‌های مالی خود ادامه دهد. البته ارایه چنین محصولی استقبال خوب کاربران را نیز در پی خواهد داشت.

نظر شما در خصوص تبلت‌هایی با نمایشگر بزرگ چیست؟ آیا نیاز به یک تبلت 12.9 اینچی دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH