از گوشی‌های باریک خوشتان نمی‌آید؟ این 6 گوشی ضخیم ولی عالی را ببینید!

در سپتامبر سال 2012، وقتی iPhone 5S با ضخامت 7.6 میلی‌متر معرفی شد، هیچ شرکتی اسمارت فونی باریک‌تر از 8 میلی‌متر را تولید و به بازار عرضه نکرده بود؛ اما پس از گذشت دوره کوتاهی، تولید اسمارت فون‌های باریک و البته فوق باریک تبدیل به یک جنگ بین کمپانی‌های تولید کننده این دستگاه‌ها شده است و همین باعث شده است تا پی در پی رکورد یکدیگر را بشکنند!

امروزه محصولاتی با ضخامت کمتر از 5 میلی‌متر به بازار عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد باید از این به بعد منتظر گوشی‌هایی باریک و باریک‌تر باشیم. هم اکنون اکثر پرچم‌داران بازار ضخامتی کمتر از 7 میلی‌متر دارند. محصولاتی نظیر: iPhone 6، Samsung Galaxy S6، Sony Xperia z3+، Huawei P8 و …

اما باید پذیرفت که برخی از کاربران نیز، محصولات باریک و ظریف را نمی‌پسندند و هنگام لمس آن‌ها حس خوبی ندارند. اگر جز آن دسته از کاربران هستید و به دلایل مختلفی نمی‌توانید یک گوشی باریک و ظریف را انتخاب نمایید، به لیست ما نگاهی بی‌اندازید. شاید یکی از این اسمارت فون‌های خوب بازار با ضخامت بیشتر، مشکل شما را حل کرد.

  • Google Nexus 6

محصولی که سال گذشته به عنوان نسخه بزرگ‌تر اسمارت فون Motorola Moto X به بازار عرضه شد، جدیدترین نکسوس کمپانی گوگل یعنی Nexus 6 بود که نسبت به نسخه‌های پیشین بزرگ‌ترین سایز را داشته و البته یکی از ضخمیم‌ترین آن‌هاست.

این اسمارت فون با ابعاد 159.26 * 82.98 * 10.06 میلی‌متر یک غول عجیب و غریب است.

motorolla-nexus-6-(3)

این اسمارت فون، یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین نکسوس‌های کمپانی گوگل تاکنون محسوب شده و برای کسانی که مشکلی با یک دستگاه 6 اینچی ندارند، یکی از بهترین انتخاب‌هاست.  از ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش 6 اینچی آن با وضوح QHD، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 805، سه گیگابایت رم و یک باتری 3220 میلی آمپری اشاره کرد.

  • BlackBerry Classic

پیدا کردن یک اسمارت فون با صفحه کلید فیزیکی QWERTY این روزها بسیار سخت بوده و کمپانی‌های مطرح بازار، دیگر علاقه‌ای به تولید این محصولات ندارند؛ اما بلک‌بری، هنوز بر سیاست‌های خود استوار بوده و با تولید محصولات خاصش هواداران خود را حفظ کرده است. اگر به دنبال یک اسمارت فون اندرویدی یا iOS نیستید، گوشی Black Berry Classic می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. این دستگاه با ضخامت 10.2 میلی‌متر و سیستم عامل Black Berry OS 10 همراه با یک کیبورد فیزیکی QWERTY عرضه شده است.

BlackBerry-Classic-3

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش 3.5 اینچی آن با وضوح HD، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون S4، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. باتری این محصول کلاسیک، 2515 میلی‌آمپر قدرت دارد.

  • Asus ZenFone 2

به نظر می‌رسد کمپانی ایسوس کلا برنامه‌ای برای تولید محصولات باریک ندارد! بنابراین آخرین پرچم‌دارش یعنی ZenFone 2 با ضخامت 10.6 میلی‌متر آن‌چنان برای هواداران این کمپانی عجیب نخواهد بود. این دستگاه که سال پیش به بازار عرضه شد، برای اولین بار با رم 4 گیگابایتی عرضه شد.

Asus-Zenfone-2-(2)

از دیگر مشخصات ZenFone 2 می‌توان به اندروید لالی‌پاپ، پردازنده 4 هسته‌ای Intel Atom Z3580 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. زنفون 2 از یک باتری 3 هزار میلی آمپری قدرتمند نیز استفاده می‌کند. این محصول یکی از ضخیم‌ترین و بهترین اسمارت فون‌های بازار است.

  • Motorola Droid Turbo

این محصول سال 2014 در کشور آمریکا و تنها از سوی اپراتور Verizon به بازار عرضه شد. محصولی با ضخامت 11.2 میلی‌متر که تنها دلیل آن می‌تواند یک چیز باشد، آن‌هم وجود یک باتری 3900 میلی آمپری عجیب و غریب!

motorola-droid-turbo

اما این دستگاه در کنار باتری خوبش، ویژگی‌های مثبت دیگری نیز دارد. وجود صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح QHD، دوربین قدرتمند 20.7 مگاپیکسلی، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 805 و 3 گیگابایت رم این محصول موتورولا را در سطح یک پرچم‌دار معرفی می‌سازد.

  • Motorola Moto E 2015

بازهم اسمارت فونی از موتورولا که اصلا باریک نیست! نسل دوم Moto E در ماه مارس امسال معرفی و به بازار عرضه شد. اسمارت فون جدید این کمپانی با ضخامت 12.2 میلی‌متر یکی از ضخیم‌ترین‌های لیست ماست.

Mobile-Motorola-Moto-E-20159b2f5f

صفحه نمایشی 4.5 اینچی با وضوح 540 * 960 پیکسل، کمی انتخاب آن را سخت می‌کند. این دستگاه با قیمت مناسبش به درد افرادی می‌خورد که دنبال یک محصول با توانایی LTE هستند!

  • Samsung Galaxy K Zoom

نهایتاً می‌رسیم به یک محصول از سامسونگ! ضخیم‌ترین اسمارت فون لیست ما با افتخار Galaxy K Zoom این کمپانی است. این محصول با 16.6 میلی‌متر ضخامت یک اسمارت فون هیبریدی است و یک Camera Smartphone است.

samsung-galaxy-k-zoom-(3)

این اسمارت فون میان رده، ویژگی خاصی ندارد که بتوان به شما توصیه کرد، تنها می‌توانیم به شما بگوییم اگر به دنبال یک اسمارت فون هستید که دوربین آن بتواند تا 10 برابر زوم اپتیکال انجام دهد، انتخابی جز این نخواهید داشت. K Zoom دارای یک فلاش زنون بوده و دارای تنظیمات پیشرفته‌ای در قسمت دوربین است.

حال شما جز کدام دسته هستید؟ ترجیح می‌دهید یک اسمارت فون زیبا و ظریف داشته باشید، یا یک گوشی ضخیم و محکم؟

2 در مورد “از گوشی‌های باریک خوشتان نمی‌آید؟ این 6 گوشی ضخیم ولی عالی را ببینید!”

  1. فکر نمی کنم کسی باشه که گوشی کلفت رو از نظر ظاهری به گوشی باریک ترجیح بده ! بلکه شرایط نگهداری و اقتضا کار بعضی از افراد ایجاب می کنه که گوشی های کلفت و ظاهرا مقاوم تر رو انتخاب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH