با گوشی مخصوص سلفی Acer آشنا شوید!

کمپانی Acer نیز وارد روند تولید اسمارت فون‌هایی که مختص ثبت تصاویر سلفی هستند، شده است. مشخصات این محصول که با نام S59 شناخته می‌شود، لحظاتی پیش در وب‌سایت بنچمارک معروف GFXBenchmark ثبت شد.

S59 با بهره گیری از یک صفحه نمایش 5 اینچی همراه با وضوح HD و چگالی پیکسلی 294 ppi وارد بازارهای جهانی می‌شود. قلب تپنده این اسمارت فون پردازنده پر قدرت و 64 بیتی کمپانی مدیاتک یعنی MT6753 خواهد بود. چیپستی 8 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و رابط گرافیکی Mali-T720!

S59

S59 از 2 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. محصول جدید ایسر توانایی پشتیبانی از شبکه 4G LTE را نیز داشته و در کنار آن از قابلیت‌هایی چون NFC، GPS و بلوتوث نسخه 4.0 بهره می‌برد.

اما دوربین‌های این اسمارت فون چه قدرتی دارند. Acer در این محصولش از دو دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی هم در پشت و هم در جلو استفاده کرده است که می‌توانند به ضبط فیلم‌هایی با کیفیت 4K نیز اقدام کنند.

بنابراین وجود یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت جلویی این گوشی جهت ثبت عکس‌های سلفی، خبر از حضور یک محصول سلفی دارد. به نظر می‌رسد که ایسر در نمایشگاه IFC (ماه سپتامبر) از این محصول رونمایی کند. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت قطعی S59 در دسترس نیست.

این اطلاعات به سرعت از وبسایت GFX حذف شد؛ اما خب، زمان برای تهیه یک اسکرین شات وجود داشت!

 

1 در مورد “با گوشی مخصوص سلفی Acer آشنا شوید!”

  1. این ایسر هم که همیشه منتظره تا ببینه بقیه کمپانی ها چکار میکنن تا پس از یکی دو سال بیاد سراغش!!
    اخه ایسر رو چه به ساخت گوشی سلفی!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH