بررسی بازی Earth Force Defender: محافظان زمین!

بازی earth force defender یا نیروهای زمین بر مبنای آینده بسیار دوری ساخته شده که منابع موجود در دنیا رو به پایان است و شما باید با ایجاد پایگاه‌هایی از یورش مهاجمان جلوگیری کنید. به طور کلی خط داستانی و سبک بازی شما را به یاد بازی‌های استراتژیک می‌اندازد ولی در کل این بازی شامل مراحلی است که می‌تواند شما را سرگرم کند.

Screenshot_2015-07-12-21-12-33

وقتی برای اولین بار وارد بازی می‌شوید صفحه راهنما شما را به ایجاد یک پایگاه وا می‌دارد که پس از ایجاد در بخش بعدی راهنما می‌توانید نوع سلاح‌های این پایگاه را تعیین کنید. این پایگاه‌ها به طور دایم در طی مراحل بازی توسط شما قابل افزایش هستند. پس از ساخت پایگاه‌ها وارد بخش مراحل بازی می‌شوید که در طی مراحل با افزایش تعداد مهاجمان و تنوع در نوع جنگنده‌های مهاجمین کار سخت‌تری را در پیش دارید.

Screenshot_2015-07-12-21-03-04

در این مراحل که زمین تحت دفاع شماست مهاجمان با سفینه‌های قرمز رنگ به آن حمله می‌کنند و شما با گماردن پایگاه‌های خود در مسیر مناسب به مقابله با آن‌ها می‌پردازید که اگر مسیر درستی را انتخاب نکنید ممکن است شکست بخورید و این مرحله را ببازید.

Screenshot_2015-07-12-21-08-45

سفینه‌ها و جنگنده‌های مختلفی در این بازی وجود دارد که می‌توانید با توجه به محل پایگاه خود و قدرت دشمنان آن‌ها را انتخاب کنید، البته این مراحل نیاز به داشتن اعتبار کافی دارد که در صورت پیروزی در نبردهای هر مرحله به شما داده می‌شود. استفاده از ماه به عنوان یک نیروی مدافع با توپ‌های لیزری نیز جذاب به نظر می‌رسد هرچند که پرداخت مبالغ بالا نیاز به داشتن اعتبار کافی و پیروزی در نبردهای سخت است.

Screenshot_2015-07-12-21-11-40

به طور کلی طی این مراحل جذابیت خاصی ندارد ولی برای دوستداران سبک استراتژیک که به دنبال تنوع در این سبک هستند بسیار مناسب است. از نظر طراحی مراحل و گرافیک هم تنوع خاصی وجود ندارد ولی در عین سادگی زیبا هم هست.

bazar-logo

1 در مورد “بررسی بازی Earth Force Defender: محافظان زمین!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH