این اچ‌تی‌سی وان M9 قابی با طلای 24 عیار دارد!

اگر نسخه طلایی اچ‌تی‌سی وان M9 چندان برای شما جالب نیست می‌توانید به نسخه ساخته شده توسط کمپانی Goldgenie نگاهی بیاندازید. این کمپانی کاور گوشی‌ها را تغییر می‌دهد و آن‌ها را تبدیل به یک اسمارت فون لوکس می‌کند. برای مثال یک قاب با طلا 24 عیار بر روی دستگاه قرار می‌دهد و با این اقدام قیمت دستگاه به 1580.83 یورو یا 2467 دلار می‌رسد.

htc_one_m9_gold_1-840x420

به‌طور حتم این قیمت ارزان نیست اما بدون شک این میزان حتی از نسخه Iron Man گلکسی S6 اج ارزان‌تر است که برای خرید آن می‌بایست چند هزار دلار خرج کنید. شما با خرید این نسخه از وان M9 قادر خواهید بود تا یک قوطی بسیار زیبا ساخته شده از درخت گیلاس را نیز داشته باشید که کل گوشی و تجهیزات آن درون این قاب قرار گرفته است.

اما چطور می‌شود این محصول را خریداری کرد؟ به سادگی می‌توانید برای این اسمارت فون لوکس درخواست بدهید و در ابتدا نیز می‌بایست 50 درصد مبلغ را واریز کنید که حدود 790.42 یورو است و بعد از آن نیز می‌توانید بین دو نسخه انتخاب کنید که آیا نسخه طلایی را می‌خواهید و یا نسخه‌ای که توسط پلاتین ساخته شده است؟! (نسخه پلاتین 1680.83 دلار قیمت دارد)

htc_one_m9_gold_2-840x420

اما اگر شما یک دستگاه وان M9 دارید و دیگر نمی‌خواهید که دوباره هزینه آن را بپردازید می‌توانید دستگاه خود را ارسال کنید تا یک قاب طلایی و لوکس را برای آن دریافت کنید. البته باید بدین نکته نیز توجه نمایید که این قاب 822.50 یورو قیمت دارد.

اما اگر همچنان این دستگاه نیز بر اساس نیاز‌های شما چندان لوکس نیست می‌توانید به سوی شرکت Vertu بروید و محصولات این کمپانی را خریداری کنید. Vertu یک شرکت تولید کننده محصولات لوکس و گران قیمت است که در زمینه گوشی‌های کمپانی سامسونگ، بلک‌بری و اپل نیز کار می‌کند.

htc_one_m9_gold_3-840x420

اگر قصد خرید یک اچ‌تی‌سی وان M9 با قاب ساخته شده از طلای 24 عیار را دارید می‌توانید از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

Goldgenie

5 در مورد “این اچ‌تی‌سی وان M9 قابی با طلای 24 عیار دارد!”

  1. اون موقع که آیفون 5s با روکش طلایی به بازار اومد، حدس می‌زدم که شرکت‌های دیگه هم از این کار الگو بگیرند و حالا هم الگو رو گرفتند و دارند میسازند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH