اطلاعاتی در رابطه با اسمارت فون‌های جدید مایکروسافت منتشر شد!

گویا کمپانی مایکروسافت سعی دارد تا حدودی استراتژی خود را در زمینه اسمارت فون‌ها تغییر دهد ولی گویا در حین تغییر استراتژی، اسمارت فون‌های در حال توسعه کنسل نمی‌شوند و همچنان طبق برنامه آماده تولید و عرضه خواهند شد.

گفته می‌شود که مایکروسافت تصمیم دارد شش اسمارت فون را در سال آینده عرضه کند که یکی از دو محصول موجود در هر سه طبقه‌بندی شامل که شامل پرچم‌دار، تجاری و ارزشی است تا سال آینده معرفی نخواهند شد.

انتظار می‌رود که مایکروسافت اسمارت فون‌های جدید خود را با نام لومیا 950 و لومیا 950XL به‌زودی معرفی کند و این محصولات مشخصات بالایی خواهند داشت و طبق شایعات گفته می‌شود که شاهد یک نمایشگر با وضوح QHD بر روی آن‌ها خواهیم بود و پردازش‌های آن نیز توسط اسنپدراگون 810 انجام خواهد شد و یک دوربین 20 مگاپیکسلی را نیز در بخش پشتی این محصول مشاهده خواهیم کرد. اما گویا آن سه محصولی که حرفش را می‌زدیم چنین مشخصاتی ندارند و در سطوح پایین‌تری قرار گرفته‌اند.

Specs-of-upcoming-Lumia-550,-750-and-850-leak

این اسمارت فون‌های میان‌رده که بر اساس اسناد منتشر شده لومیا 550، لومیا 850 و لومیا 750 نامیده می‌شوند محصولاتی خواهند بود که گویا مایکروسافت در حال ساخت آن‌هاست.

بر اساس این اسناد انتظار می‌رود که لومیا 550 صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح qHD داشته باشد و پردازش‌های آن نیز توسط اسنپدراگون 210 انجام شوند که چهار هسته‌ای است و هر هسته Cortex-A7 آن فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. پردازش‌های گرافیکی این محصول توسط Adreno 304 انجام خواهند شد و 1 گیگابایت نیز حافظه رم اطلاعات موقت این محصول را در خود ذخیره خواهد کرد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی این محصول قرار خواهد گرفت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی این دستگاه قرار می‌گیرد. حافظه داخلی این محصول 8 گیگابایت خواهد بود و یک باتری 1905 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین می‌کند.

اما گویا لومیا 750 مشخصات بهتری خواهد داشت و بر روی این محصول شاهد یک نمایشگر 5 اینچی خواهیم بود که وضوح تصویر 720p را ارایه می‌دهد و پردازش‌های دستگاه توسط اسنپدراگون 410 انجام خواهد شد و در این پردازنده که چهار هسته‌ای است، هر هسته Cortex-A53 آن فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Adreno 306 انجام خواهد شد و یک گیگابایت نیز حافظه رم را بر روی این محصول شاهد خواهیم بود. دوربین اصلی این محصول یک لنز زایس 8 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین مکالمات تصویری آن نیز 5 مگاپیکسلی است. لومیا 750 در خصوص حافظه 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و باتری آن نیز 2650 میلی‌آمپر ساعتی است.

لومیا 850 نیز یک صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر آن 768p خواهد بود، مغز متفکر این محصول اسنپدراگون 410 بوده و فرکانس هر هسته آن نیز بر روی 1.4 گیگاهرتز قفل شده است. این محصول 1 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و دوربین آن نیز 10 مگاپیکسلی ساخت زایس است. از سایر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 2650 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

گفته می‌شود که مایکروسافت یک رویداد خبری در نمایشگاه IFA ماه سپتامبر خواهد داشت که این کنفرانس در سومین روز این نمایشگاه خواهد بود (13 شهریور) اما گفته می‌شود که کمپانی مذکور تمرکز اصلی خود را در این کنفرانس بر روی تبلت‌های ویندوزی و کامپیوتر‌ها خواهد گذاشت.

شانس خوبی وجود دارد که مایکروسافت یک کنفرانس دیگر را نیز در خصوص معرفی لومیا‌های جدید میزبانی کند و شایعات حکایت از این دارند که انتشار آپدیت ویندوز 10 برای اسمارت فون‌ها در ماه اکتبر (مهر-آبان) شروع خواهد شد و این بدان معناست که پرچم‌دار ویندوز 10 نیز در این زمان معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH