ال‌جی اسمارت فون جدید و تاشوی خود را با نام Gentle معرفی کرد!

آیا به دنبال یک اسمارت‌فون جدید می‌گردید اما چندان هم دوست ندارید که یک گوشی عادی و بزرگ اندام را خریداری کنید؟ پس بهتر است که به سراغ محصول جدید ال‌جی با نام Gentle بروید.

lggentleandroidflipphone1-630x392

ال‌جی اسمارت فون جدیدی را معرفی کرده است که این محصول برخلاف سایر اسمارت فون‌ها ساختاری تاشو دارد (همانند گوشی‌های قدیمی) که چند سالی بود چنین محصولاتی را مشاهده نکرده بودیم. این اسمارت فون از نسخه 5.1 اندروید استفاده می‌کند و صفحه نمایش لمسی آن نیز 3.2 اینچی است و کاربران 4 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات خود دارند و امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی (microSD) نیز وجود دارد. یک دوربین 3 مگاپیکسلی را در بخش پشتی این دستگاه و یک دوربین VGA را برای مکالمات تصویری شاهد هستیم و در کنار این مشخصات، ال‌جی Gentle قادر است تا از شبکه 4G LTE نیز پشتیبانی کند. این محصول 1 گیگابایت حافظه رم دارد و پردازش‌های دستگاه نیز توسط پردازنده چهار هسته‌ای آن انجام می‌شود که هر هسته فرکانس 1.1 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. انرژی مورد نیاز این محصول نیز توسط باتری 1700 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

علاوه بر این مشخصات، ال‌جی بر روی محصول جدید خود قابلیت‌های دیگری را نیز قرار داده است تا استفاده از آن ساده‌تر باشد. برای مثال این دستگاه طراحی گردی دارد که باعث می‌شود راحت‌تر در دست قرار بگیرد و دکمه‌های آن نیز به اندازه کافی بزرگ هستند. این محصول یک کلید برای عکاسی دارد و یک دکمه تحت عنوان Q نیز برای اجرای اپلیکیشن مورد نظر شما قرار داده شده است.

lggentleandroidflipphone2-630x542

ال‌جی Gentle حدود 171 دلار (حدود 500 هزار تومان) قیمت دارد که شاید نسبت به مشخصات آن چندان هم ارزان قیمت نباشد اما قابلیت‌هایی دارد که شاید برخی از پرچم‌داران امسال از آن بی‌بهره هستند (منظورمان باتری قابل تعویض و شیار microSD است).

البته متاسفانه این محصول تنها در برخی کشور‌ها عرضه خواهد شد و شاهد حضور جهانی آن نخواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH