196 حالت مختلف برای ظاهر گوشی Moto X Play در اختیار خریداران است!

3 [800x600]

همین دیروز بود که بالاخره پرچم‌دار جدید موتورولا در بازار میان رده‌ها رونمایی شد و اگر با این سری از تلفن‌های هوشمند آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که ویژگی بارز آن‌ها امکان شخصی‌سازی بالای ظاهر تلفن در هنگام خرید است و حالا متوجه شدیم که خیلی سریع Moto X Play نیز به میز طراحی اینترنتی تلفن‌های هوشمند موتورولا اضافه شد. این سیستم طراحی مجازی که در وب‌سایت موتورولا قرار دارد، Moto Maker نام گرفته که امکانات زیادی را از قبیل امکان انتخاب رنگ بدنه و یا جنس قاب پشتی در اختیار خریدار قرار می‌دهد. خوشبختانه حالا موتورولا به ما اجازه داده است تا سری به این میز طراحی بزنیم و امکانات مختلفی را که برای طراحی Moto X Play در اختیار داریم، مشاهده نمایم.

هر چند حاشیه‌های گوشی فقط می‌تواند رنگ‌های سیاه و سفید داشته باشد اما دستمان در انتخاب رنگ و طرح قاب پشتی به‌مراتب بازتر است. برای قاب پشتی 14 رنگ در نظر گرفته شده که حاشیه دوربین و علامت اختصاصی موتورولا نیز می‌تواند 7 رنگ جداگانه داشته باشد. برای درک بهتر، تصاویر نمونه را ببینید. با یک ضرب ساده به این نتیجه خواهیم رسید که 196 حالت مختلف برای طرح و رنگ این تلفن هوشمند در دسترس است که خریداران می‌توانند از میان آن طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند. گستره انتخابی که کم‌تر گوشی‌ای در بازار از آن برخوردار است.

5 [800x600]

اما برای کسانی که دیروز خبر معرفی Moto X Play را از دست دادند باید بگوییم که این تلفن هوشمند در رده تلفن‌های میان رده اندرویدی قرار می‌گیرد و در کنار امکانات گسترده شخصی‌سازی که به آن اشاره کردیم سخت‌افزار قدرتمندی نیز دارد. موتورولا در این تلفن از یک باتری با ظرفیت بالای 3630 میلی‌آمپری استفاده کرده است و قول داده بدون نگرانی تا 48 ساعت به شارژ دهی بپردازد. شما همچنین یک دوربین 21 مگا پیکسلی اصلی را نیز در این تلفن می‌بینید که قرار است یکی از بهترین دوربین‌های بازار باشد. نمایشگر 5.5 اینچی Moto X Play رزولوشنی معادل 1920 در 1080 پیکسل دارد. اما همه این مشخصاتی که تا اینجا گفتیم احتمالا در خیلی از پرچم‌داران نیز مشاهده نمی‌شود پس چرا آن را در قسمت میان رده‌ها قرار دادیم؟ احتمالا به خاطر پردازنده ضعیف‌تر مدل اسنپدراگون 615. البته این پردازنده با همراهی 2 گیگابایت حافظه رم به‌هیچ‌وجه شما را در اجرای برنامه‌های سنگین ناامید نمی‌کند اما به هر حال آن زرق‌وبرق مدل‌های جدیدتر اسنپدراگون 810 را نیز ندارد (و همچنین داغ کردن شدید آن را!).

اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر Moto X Play اختصاصی خود را سفارش دهید، در کمال تأسف باید بگوییم که دست نگه دارید! هنوز چند هفته دیگر باید برای عرضه رسمی آن که در ماه آگوست شروع می‌شود، صبر کنید. البته می‌توانید فعلا به نرم‌افزار Moto Maker سری بزنید تا تصمیم بگیرید کدام یک از 196 مدل این گوشی مناسب سلیقه شماست. هنوز قیمت دقیقی نیز برای موتو X اعلام نشده است اما انتظار می‌رود قیمت آن چیزی در حدود 300 تا 400 دلار از پرچم‌داران بازار تلفن‌های هوشمند ارزان‌تر باشد.


6 [800x600] 2 [800x600] 1 [800x600]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH